رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 564940

سپاه: در مرزهای شمال شرقی تنش وجود ندارد

جانشین فرمانده سپاه در پاسخ به پرسشی درباره تنش‌های اخیر در مرزهای شمال غربی کشور تاکید کرد: یکسری شیطنت‌ها برقرار می‌شود، اما تنشی در کار نیست.

html>

جانشین فرمانده سپاه در پاسخ به پرسشی درباره تنش‌های اخیر در مرزهای شمال غربی کشور تاکید کرد: یکسری شیطنت‌ها برقرار می‌شود، اما تنشی در کار نیست.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه ششمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت که ظهر چهارشنبه در مجتمع فرهنگی تلاش تهران برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره تنش‌های اخیر در مرزهای شمال غربی کشور با تاکید بر اینکه یکسری شیطنت‌ها برقرار می‌شود، اما تنشی در کار نیست، اظهار کرد: آمریکایی‌ها که ۴۳ سال است با توانمندی که به لحاظ مادی و بر حسب ظاهر دارند و یک اتحاد بزرگی ایجاد کرده‌اند، نتوانستند برای ما تنش ایجاد کنند؛ طبیعی است مسائلی از این دست تنشی برای جمهوری اسلامی ایران تنشی درست نمی‌کند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت گفت: برای کسانی که در جبهه حق قرار دارند هیچ شکستی وجود ندارد؛ چراکه آنها برای تحقق اهداف‌شان که مربوط به خدا و حق است حاضرند جان خود را فدا کنند؛ اما کسانی که به دنبال منافع دنیایی و مادی هستند و حاضر نیستند جان دهند، حتماً با شکست مواجه خواهند شد. نزدیک به ۴۳ سال است که جبهه انقلاب اسلامی در مسیر حق قرار دارد و به هزاران پیروزی دست یافته است، ولی جبهه باطل که به رهبری آمریکا بوده، حتی یک پیروزی را نمی‌تواند نام ببرد.

سردار فدوی در پایان در پاسخ به پرسشی درباره شعار این اجلاسیه مبنی بر افول قدرت آمریکا خاطر نشان کرد: افول قدرت آمریکا چیزی نیست که فقط ما بگوییم، بلکه چیزی است که اندیشمندان و صاحب‌نظران در داخل آمریکا و سایر نقاط دنیا آن را مطرح می‌کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها