رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565450

داماد بعد از 17 سال کمک خواست

قتل نوعروس 17 ساله بخاطر بوی بد دهان در تهران ! / در مراسم پاگشا رخ داد

سات24-تازه دامادی که فقط چند روز بعد از مراسم عقد، نوعروس را کشته و به خاطر عدم پیگیری اولیای دم 17سال در زندان مانده بود از قضات دادگاه کمک خواست.

html>

بوی بد دهان باعث مرگ تازه عروس شد. قاتل به دلیل بوی بد دهان زن خود را به قتل رساند. متهم قتل عروس به علت بوی بد دهان ابراز پشیمانی کرد. قتل بر سر بوی بد دهان در ورامین رخ داد. قاتل پرونده بوی بد دهان 17 سال در بلاتکلیفی ماند.

ظهر بیستم بهمن ماه سال 83 به پلیس قرچک ورامین خبر رسید نوعروس 17 ساله ای به نام سارا در خانه پدرشوهرش کشته شده است.ماموران پلیس به ساختمان موردنظر رفتند و رسیدگی به پرونده را آغاز کردند.

شواهد نشان می داد فقط چند روز از عقد سارا و اسماعیل28 ساله گذشته و نوعروس برای میهمانی پاگشایی به خانه پدرشوهرش رفته بود که با ضربه های چاقو از پا درآمد.

تازه داماد خیلی زود ردیابی و بازداشت شد و به قتل همسرش اعتراف کرد. وی گفت: زنم را کشتم چون خیلی شلخته بود.

به دنبال بازسازی صحنه جرم ، کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به به شعبه 71 دادگاه کیفری سابق استان تهران فرستاده شد.

در آن جلسه مادر سارا در حالی که اشک می ریخت برای داماد سابقش حکم قصاص خواست و گفت: دخترم پدر نداشت و او را به تنهایی و با رنج و سختی زیاد بزرگ کرده بودم.دخترم را با هزار امید و آرزو ، عروس کردم اما این مرد دخترم را بی رحمانه کشت.

وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد گفت: من سارا را نمی شناختم.مادرم به طور اتفاقی او را در خیابان دیده و به من معرفی کرده بود.اولین بار که او را دیدم از او خوشم آمد و خیلی زود به خواستگاری اش رفتیم.سارا و مادرش هم با این وصلت موافقت کردند اما شرط گذاشتند مراسم عقد به سرعت انجام شود.

وی ادامه داد: شش روز پس از خواستگاری ، من و سارا به عقد هم درآمدیم. چند روز بعد مادرم سارا و مادرش را پاگشا کرد.وقتی با زنم تنها شدم تازه فهمیدم او دختر شلخته ای است و دهانش بو می دهد.من که احساس می کردم بر سرم کلاه رفته و زندگی ام تباه شده است از کوره در رفتم و زنم را کشتم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و وی را به قصاص محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. اما چون مادر نوعروس پیگیر اجرای حکم نشده بود اسماعیل بلاتکلیف در زندان ماند.

در حالی که 17سال از این ماجرا گذشته بود اسماعیل نامه ای به قضات دادگاه نوشت و از آنها کمک خواست.

به این ترتیب او مطابق ماده 429 قانون در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد تا تکلیفش بعد از 17سال روشن شود.

وی گفت: دهان زنم بو می داد و من از او متنفر بودم.او و مادرش سرم کلاه گذاشته بودند و من نمی توانستم زندگی با او را تحمل کنم. به همین خاطر او را کشتم. من او را دوست نداشتم اما از قتل او پشیمان هستم.

وی ادامه داد: من 17سال است که به خاطر عدم پیگیری مادرزنم در زندان مانده ام. در این سالها در زندان درس خواندم و لیسانس حقوق گرفتم. حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم کمکم کنند تا زودتر آزاد شوم. من دیگر تحمل ماندن در زندان را ندارم.

با پایان اظهارات این متهم قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها