رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565490

تحریم‌های شرکت ماموت ایران از طرف کشور آمریکا حذف شد

رپورتاژتبلیغی/در روز جمعه 16 مهر ماه، تحریم‌های چند شرکت ایرانی از جمله شرکت ماموت و زیر مجموعه‌های آن از طرف وزارت خزانه داری آمریکا برداشته شد.

dir="RTL" style="text-align:justify">در روز جمعه 16 مهر ماه، تحریم‌های چند شرکت ایرانی از جمله شرکت ماموت و زیر مجموعه‌های آن از طرف وزارت خزانه داری آمریکا برداشته شد.

گروه صنعتی ماموت یکی از شرکت‌های بزرگ صنعتی در ایران است که از سال 1371 شروع به فعالیت کرده است. شرکت ماموت در این سال‌ها با تولید محصولاتی با کیفیت و فعالیت در زمینه عمران و صنایع مختلف پروژه‌های موفق بسیاری داشته و سابقه درخشانی دارد. اما متاسفانه در شهریور سال 1396 به نقش داشتن در توسعه برنامه موشکی ایران متهم و در نتیجه وارد لیست تحریم‌های آمریکا شد.

فعالیت‌ها و محصولات شرکت ماموت

- تولید و اجرای ساندویچ پانل‌های دیواری و سقفی

- تولید آبرو و فلاشینگ

- انواع ورق‌های فلزی

- تولید انواع کانکس از جمله کانکس کارگاهی و سردخانه‌ای و... در ابعاد مختلف

- اتاق ایزوله یا اصطلاحاً اتاق تمیز

- انواع اتاق حمل بار

- کامیون و ماشین آلات اسکانیا

- تریلر ماموت

ورق‌های فلزی ماموت

تولید ورق‌های فلزی از دیرباز رایج بوده و در صنایع مختلف کاربرد داشته است. این ورق ها به واسطه کاربرد بسیاری که دارند در انواع متنوعی تولید می‌شوند و هرکدام ویژگی مخصوص به خود را دارا هستند. در رابطه با انواع این ورق‌ها می توان ورق‌های سیاه، روغنی و گالوانیزه را نام برد که از جمله ورق‌های با کیفیت و پرفروش مجموعه ماموت به شمار می‌روند.

لازم به ذکر است که ورق های فلزی ماموت به طورکلی به دو روش نورد گرم و نورد سرد با ضخامت حداکثر 6 میلی‌متر تولید می‌شوند.

انواع ورق های فلزی ماموت

· ورق گالوانیزه یکی از پرکاربردترین و مقاوم‌ترین ورق های تولید شده توسط این مجموعه است که از آلیاژ فولادی با پوششی از جنس فلز روی تولید می‌شود. پوشش روی در ورق گالوانیزه، خاصیت ضد زنگ و ضد خوردگی را به آن می‌بخشد. از اینرو این ورق ها دارای طول عمر و دوام بالایی هستند. یکی از مثال‌های کاربرد آن، استفاده در ساخت سوله یو بی ام است چرا که در مقایسه با سایر ورق‌های فلزی، مقاومت بالایی دارند و بهترین گزینه برای ساخت سوله هایی با متراژ بالا به شمار می روند.

· ورق سیاه یکی دیگر از محصولات مجموعه ماموت است که به روش نورد گرم تولید می‌شود و با توجه به آلیاژ مورد استفاده دارای سختی متفاوتی است. این ورق مقاوم را اغلب در ساخت بدنه کشتی، ماشین آلات سنگین، سد، قطعات خودرو و... استفاده می‌کنند.

· ورق آلومینیومی به عنوان سبک ترین و ارزان ترین ورق ماموت شناخته شده است. این ورق فلزی اگرچه در مقایسه با سایر انواع ورق ها دارای وزن و ضخامت کمتری است، اما لازم است بدانید که سختی نسبتاً خوبی دارد؛ به روش نورد گرم تولید و غالبا برای پوشش اتاق تمیز استفاده می‌شود.

در رابطه با سایر ویژگی‌های ورق آلومینیومی لازم است بدانید که دارای رسانای حرارتی است و شاید در مواردی که خاصیت عایق حرارتی بالا مورد نظر باشد، چندان مناسب نباشد.

· ورق آلوزینک نمونه دیگری از ورق های مقاوم و پرکاربرد شرکت ماموت است که از آلیاژهای آلومینیوم و روی ساخته می‌شود. مقاومت حرارتی و استحکام بالا، عایق صوتی بودن و همچنین ضد زنگ و ضد خوردگی از ویژگی‌ها و مزایای این نوع ورق است؛ بطوریکه آن را می‌توان در زمره مقاوم ترین ورق ها قرار دارد. اما لازم است بدانید که ورق الوزینک به علت صادراتی بودن قیمت بالایی دارد.

ساندویچ پانل مجموعه ماموت

ساندویچ پانل را میتوان یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین محصولات شرکت ماموت معرفی کرد. بطوریکه این شرکت به واسطه تولید پانل هایی با کیفیت و با قیمت مناسب شهرت جهانی یافت. "ساندویچ پانل" یا "ساندویچ پنل" از جمله مصالح پیش ساخته‌ای است که برای پوشش سقف و دیوار سازه‌های مختلف به کار برده می‌شود و سقف و یا دیوارهایی پیش ساخته را ایجاد می‌کند. پانل ساندویچی از سه لایه تشکیل شده است که لایه رویی و لایه زیرین از ورق‌های فلزی آلوزینک، گالوانیزه و یا آلومینیوم تشکیل می‌شوند. لایه مرکزی در پانل های ساندویچی از فوم‌های پلی یورتان، پشم سنگ، پشم شیشه یا پلی استایرن تشکیل می‌شود و نقش عایق حرارتی و صوتی را در پنل ایفا می‌کند.

پانل های ساندویچی براساس ورق ها و فوم میانی در انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند که در بین آن‌ها ساندویچ پانل پلی یورتان پرکاربردترین و بهترین نوع پانل های ساندویچی است. گفتنی است که پانل‌های ماموت براساس کاربرد در انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی تقسیم می‌شوند.

کاربرد ساندویچ پانل ماموت

- ساخت کانکس، گرم‌خانه و سردخانه

- اتاق تمیز یا ایزوله

- انواع سوله

- ساختمان‌های اداری و مسکونی

- انبارهای نگهداری تجهیزات و محصولات مختلف

و...

تحریم‌های شرکت ماموت ایران از طرف کشور آمریکا حذف شد

کانکس شرکت ماموت

شرکت ماموت در زمینه تولید انواع کانکس و اتاقک‌های پیش ساخته نیز سابقه‌ای طولانی دارد. کانکس‌هایی که در این شرکت ساخته می‌شوند، متناسب با نوع کاربرد دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از:

کانکس‌های شرکت ماموت با اسکلت بندی محکم و استاندارد، بهترین گزینه برای کاربری‌های عمومی و کارگاهی هستند و با کیفیت بالایی که از نظر ساخت و متریال دارند، از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید آن‌ها را در چندین پروژه و کارگاه استفاده کنید.

· کانکس کارگاهی همانطور که گفته شد نوعی از کانکس‌های استاندارد است و اغلب به صورت موقت و در پروژه های مختلف استفاده می‌شوند، از اینرو دارای وزن سبکی هستند تا به راحتی جا به جا ‌شوند.

· کانکس نگهبانی همانطور که نامش مشخص است به منظور نگهبانی، پرداخت ورودی در پارکینگ‌ها، پارک‌ها، مجتمع های مسکونی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

· کانکس سردخانه‌ای با تجهیزات و امکانات گسترده‌ای که دارد بهترین گزینه برای نگهداری محصولاتی مانند گوشت، مرغ، محصولات لبنی و... است که به محیط و دمای سرد احتیاج دارند. در این کانکس‌ها بهترین و کاربردی‌ترین نوع پانل با فوم پلی یورتان با عایق حرارتی بالا می‌باشد.

· کانکس بانکی از محصولات خاص مجموعه ماموت است. در محیط‌هایی که امکان ساخت بانک وجود ندارد و یا برای دسترسی بیشتر و راحت‌تر از این نوع کانکس استفاده می‌شود. این کانکس‌ها دارای یک یا چند دستگاه خود پرداز، دستگاه خود دریافت، سیستم‌های ایمنی از جمله سیستم اطفای حریق، دستگاه تهویه مطبوع، دوربین‌های مدار بسته و ... هستند.

تریلرهای ماموت

تریلرهایی که توسط مجموعه صنعتی ماموت تولید می‌شوند، در سراسر جهان جز پرفروش‌ترین تریلرها هستند و آن‌ها را می‌توان یکی دیگر از محصولاتی معرفی کرد که موجب محبوبیت شرکت ماموت در دنیا شده است. شرکت ماموت به منظور پاسخگویی به نیاز خریداران، تریلرها را در انواع مختلفی تولید می‌کند. بدین ترتیب شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه‌ی خود تریلری مناسب را خریداری نمایید.

انواع تریلر ماموت

· تریلر بونکر

· تریلر تانکر

· تریلر کمپرسی

· تریلر چادری

· تریلر تیغه

· تریلر کفی

· تریلر کمرشکن

تحریم‌های شرکت ماموت ایران از طرف کشور آمریکا حذف شد

همانطور که می‌دانید و باتوجه به مطالب ذکر شده، شرکت ماموت یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده مصالح ساختمانی پیش ساخته، اتاق حمل بار و تریلر است. این مجموعه با تولید محصولاتی با کیفیت و ارائه خدماتی ویژه همواره می‌کوشد تا با تولید و اجرای محصولات و سازه‌های عمرانی و صنعتی و خدمات دیگر در جهت پیشرفت کشور و رفع نیاز جامعه فعالیت خود را به نحو احسن ادامه و گسترش دهد. برای دریافت قیمت محصولات ماموت اعم از کانکس، تریلر، ورق و قیمت ساندویچ پانل ماموت با شماره های تماس نمایندگی های ماموت تماس حاصل فرمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها