رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565641

4 شگفت انگیز از دنیای بازیها؛ بهترین موبایل‌های مخصوص بازی 2021

رپورتاژتبلیغی/گوشی‌هایی که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم، در زمینه بازی توانایی رقابت با کنسول‌های قابل حمل مانند نینتندو سوییچ را دارد؛ بنابراین اگر اهل بازی هستید این مقاله را از دست ندهید.

image-20211013191909-1.jpeg
html>

بهترین موبایل‌های مخصوص بازی 2021

انتخاب چنین گوشی معمولاً به معنای انتخاب دستگاهی با صفحه نمایش بزرگ و وضوح بالا، نرخ تازه سازی بالا و قدرت زیاد و همچنین عمر باتری مناسب است؛ بنابراین این موارد، گزینه‌هایی هستند که هنگام خرید باید به دنبال آن‌ها باشید. البته گوشی‌هایی مانند Asus ROG Phone 5 و Lenovo Legion Phone Duel مواردی مانند حالت‌های بازی قابل تنظیم، ارتعاش بهتر و خنک کننده بیشتر دارند.

Lenovo Legion Phone Duel

بهترین گوشی مخصوص بازی با شارژ سریع قطعا Legion Phone Duel Lenovo است. اولین تلفن مخصوص بازی با ویژگی‌های عالی اختصاص داده شده است و ویژگی‌های مخصوص بازی آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

این تلفن از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می‌کند و دارای یک دوربین پاپ آپ است، تا صفحه نمایش بدون شکستگی باقی بماند. همچنین دارای یک پردازنده و نرم افزار برتر است که برای استفاده در حالت افقی بهینه شده است؛ این موارد کمک می‌کند تا برای گزینه‌ای عالی باشد. گرچه قیمت بالای این گوشی، مشکلات نرم افزاری و دوربین متوسط ممکن است برخی را تحت تأثیر قرار دهد. اگر در حال حاضر به دنبال یکی از بهترین گوشی‌های مخصوص بازی هستید، این می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها است.

Asus ROG Phone 5

این تلفن برای افراد غیرگیمر هم جذاب خواهد بود. گوشی Asus ROG Phone 5 مخصوص بازی طراحی شده است. نکات برجسته‌ای که این تلفن دارد شامل قدرت برتر جفت شدن چیپست اسنپدراگون 888 و رم 16 گیگابایت، به علاوه صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز است. صفحه نمایش آن به اندازه کافی بزرگ است و دو بلندگوی جلویی یکی از بهترین‌هایی هستند که می‌توانید در گوشی پیدا کنید.

4 شگفت انگیز از دنیای بازی‌ها؛ بهترین موبایل‌های مخصوص بازی 2021

همچنین یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی دارد که می‌توانید مدت زمان بیشتری بازی کنید و با شارژ 65 واتی، مدت زیادی منتظر شارژ شدن گوشی نخواهید بود.

چراغ‌های RGB قابل برنامه ریزی و سازگاری با طیف وسیعی از لوازم جانبی متمرکز بر بازی Asus ROG Phone 5 واقعا یک دستگاه کامل برای گیمرها است. این گوشی یک پرچمدار همه جانبه نیست زیرا دوربین‌های آن برای شروع به اندازه سایر سخت افزارها برتری ندارد؛ اما اگر بازی اولویت شما است، این گوشی باید در بالای لیست شما باشد.

Nubia Red Magic 5G

بهترین گوشی گیمینگ برای خریداران با بودجه کم نوبیا رد مجیک 5G است. Nubia Red Magic 5Gدارای اولین صفحه نمایش تلفن هوشمند 144 هرتزی در جهان است که آن را برای بازی ایده آل می‌کند؛ زیرا نرخ تازه سازی ابریشمی یکنواخت است و همچنین صفحه نمایش روشن و پر جنب و جوشی دارد. اگر علاقه مند هستید تا اطلاعات بیشتری درباره گوشی‌های گیمینگ به دست بیاورید، می‌توانید به تلکام دی مراجعه کنید.

اما این تنها چیزی نیست که آن را برای بازی ایده آل می‌کند. در واقع به طور خاص برای سرگرمی با محرک های شانه برای کنترل بیشتر، یک فن و یک سیستم خنک کننده مایع برای خنک نگه داشتن گوشی تحت فشار، یک "فضای بازی" اختصاصی که به شما امکان سفارشی‌سازی تجربه بازی و ویژگی Shock D4 که ارتعاش را به بازی‌ها می‌افزاید طراحی شده است. این ویژگی اخیر در زمان نگارش توسط بسیاری از عناوین پشتیبانی نمی‌شود و صفحه نمایش 144 هرتز نیز پشتیبانی نمی‌کند.

Black Shark 3

بهترین گوشی مخصوص بازی برای کسانی که دوربین خوب می‌خواهند. Black Shark 3 بهترین تلفن بازی از برند زیرمجموعه شیائومی است، اگرچه گوشی های گیمینگ جدید خود را کاملاً شکست نمی‌دهد اما به نسبت قیمت گوشی شیائومی ، قیمت بیشتری دارد.

این گوشی صفحه نمایش بزرگ، طراحی جسورانه و چراغ‌های LED دارد و مشخصات آن تمام انتظاراتی که از یک گوشی بازی انتظار دارید را برطرف می‌کند. دوربین‌ها به طور شگفت انگیزی به ویژه در محیط‌های کم نور موثر بودند.

4 شگفت انگیز از دنیای بازی‌ها؛ بهترین موبایل‌های مخصوص بازی 2021

دلیل گزینه اول نبودن این گوشی نرخ تازه سازی 90 هرتز آن است که نسبت به سایر گوشی‌هایی که در این لیست به شما معرفی کردیم، در پایین لیست قرار دارد.

شما می‌توانید برای بررسی قیمت گوشی و خرید آن از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها