رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565647

پر فروش ترین طرح کاغذ دیواری

رپورتاژتبلیغی/امروزه یکی از پرکاربردترین و همینطور پر طرفدارترین المان‌هایی که در طراحی و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد انواع و اقسام کاغذهای دیواری و پوسترهای سه بعدی است.

html>

پر فروش ترین طرح کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی

امروزه یکی از پرکاربردترین و همینطور پر طرفدارترین المان‌هایی که در طراحی و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد انواع و اقسام کاغذهای دیواری و پوسترهای سه بعدی است. این المان‌ها توانسته‌اند به سرعت جای خود را در تمامی خانه‌های مدرن ما چه در کلان‌شهرها و چه در شهرهای کوچک، باز و پیدا کند. از همین رو در این مقاله ما بر آن شدیم تا شما را با مدل‌های پر فروش طرح کاغذ دیواری چه از نظر رنگ و چه از نظر طراحی اشنا کنیم. همچنین قصد داریم تا انواع مختلفی از طرحها و نمونه‌های پوسترهای سه بعدی را نیز به شما معرفی کنیم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

تنوع در طرح و رنگ

یکی از مهمترین و همینطور کلیدی‌ترین عواملی که سبب شده است تا کاغذ دیواری‌ها و پوسترهای سه بعدی طرفداران بسیاری پیدا کنند تنوع داشتن در دو فاکتور مهم است. همانطور که می‌دانید تنوع یکی از مهم‌ترین عوامل روان شناختی در ترغیب و همینطور جذب انسان‌ها و جوامع به سمت خود است، پس شرکت‌های سازنده‌ی کاغذهای دیواری و پوسترهای سه بعدی نقطه‌ی بسیار حساسی را نشانه گرفته‌اند و آن هم تحریک حس تنوع پذیری انسان‌ها است. اما اگر از موضوع اصلی دور نشویم باید به این مقوله بپردازیم که تنوع در رنگ و طرح سبب شده است تا نسل‌های جدید و حتی نسل‌های قدیمی‌تر برای خرید کاغذ دیواری و همینطور پوستر سه بعدی تمایل بیشتری از خود نشان دهند. طرح‌های زیبا و چشم‌نواز، طراحی سه بعدی و کیفیت درجه یک از جمله موارد مهمی است که دیوارپوش‌های امروزی را در مقابل رقیب سنتی و از مد افتاده‌ی خود یعنی رنگ‌های روغنی و پلاستیکی، برتری می‌بخشد. یکی دیگر از فاکتورهایی که سبب می‌شود تا کاغذ دیواری ارجعیت داشته باشد به رنگهای سنتی، امکان اجرای طرحهای مختلف آن در هر فضا با توجه به نوع اتمسفر و ارگونومی اشیا و دیگر المان‌هایی است که در محیط مورد نظر مورد استفاده قرار گرفته است. منظور از این عبارات این است که شما این امکان را دارید تا در فضاهای کوچکتر مانند یک اتاق‌ حس‌های کاملا متفاوتی را به ساکنان و مهمانان القا کنید، تنها با استفاده از انواع مختلفی از طرح و رنگ توامان با هم. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با پوسترهای سه بعدی آشنا کنیم.

در مورد پوسترهای سه بعدی چه می‌دانید !؟

یکی از پر فروش ترین طرح کاغذ دیواری، پوسترهای سه بعدی هستند. پوسترهای سه بعدی را می‌توان المانی نو ظهور و جدیدتر از کاغذ دیواری در نظر گرفت. بگذارید به عبارتی زیباتر به توضیح پوستر سه بعدی بپردازیم و آنهم ورژن و یا نسخه‌ی آپدیت شده و یا آپگرید شده‌ی کاغذهای دیواری است که توانسته حس رضایت سخت پسندان و کسانی که همواره به دنبال المان‌هایی خاص در زندگی شخصی خود هستند را مرتفع سازد. پوسترهای سه بعدی در اصل یک نمونه از تصویر و طرحی است که بر اساس اندازه‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و چشم نواز بر روی دیوارهای مورد نظر نصب و اجرا می‌شود. برای پوسترهای سه بعدی شما می‌توانید المان‌های هنری و عکس‌ها و پرتره‌های زیباتری را نسبت به کاغذهای دیواری انتظار داشته باشید. فاکتورهایی که در ساخت انواع پوسترهای سه بعدی دیده میشود شباهت بسیار زیادی به یک اثر هنری دارند، که این اثر هنری را نمی‌توان در تمامی خانه‌ها و بر روی تمامی دیوارها مشاهده کرد. برای دیدن این آثار هنری باید سراغ افرادی خاص با سلیقه‌های خاص بروید، زیرا بسیاری عقیده بر این دارند که اگر یک دیوار را با المانی مانند تصویری بزرگ از یک شهر بپوشانید به مرور زمان می‌تواند خسته کننده و چه بسی تا حدودی اذیت کننده به نظر برسد.

از جمله طرح‌های پوسترهای سه بعدی می‌توان به تصاویری خیره کننده از متروپلیتن‌هایی مانند نیویورک، پکن، لندن و یا حتی همین استانبول با تنگه‌ی بوسفر بینظیر و پل بغاز چشم نوازش اشاره کرد. از دیگر طرح‌ها باید به رودخانه‌هایی پر آب و خروشان، جنگل‌هایی انبوه وسر سبز و یا حتی نقشه‌ی کره‌ی زمین و هزاران طرح‌ منحصر به فرد اشاره کرد که هرکدام برای توضیحش می‌تواند هزاران خط مقاله را به خود اختصاص دهد.

شما این امکان را دارید تا برای هر فضایی از نوع خاصی از طرح استفاده نمایید، به طور مثال برای اجرای کاغذ دیواری اتاق خواب بهتر است از طرح‌ها و رنگ‌های آرامش بخش استفاده کنید.

به طور مثال برای اجرای کاغذ دیواری و یا پوستر سه بعدی در اتاق کودکان لازم است تا از المان‌های کودکانه و شادی آور با رنگ‌های جذاب و هیجان انگیز استفاده شود.

کیفیت چاپ پوسترهای سه بعدی

این موضوع می‌تواند در تعیین پر فروش ترین طرح کاغذ دیواری بسیار تاثیر گذار باشد. یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین فاکتوری که باید به آن پرداخت، کیفیت چاپ تصاویر است. حرف اول و اخر نمایش هرچه بهتر طرح‌ها و الگوها را، چاپ‌های با کیفیت آن تصاویر میزند. هرچه تصویر پوستر سه بعدی شما جذاب و خاص باشد اما از کیفیت مطلوب با رزولوشن مناسب برخوردار نباشد می‌تواند نگاه کردن به آن را حتی برای یک ثانیه عذاب‌آور کند. پس دقت داشته باشید که کاغذهای دیواری و یا پوسترهای سه بعدی خود را از کجا خریداری می‌کنید.

متریال‌های استفاده شده در ساخت کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی

یکی از مواردی که می‌تواند حائز اهمیت باید قابل شست و شو بودن کاغذهای دیواری و پوسترهای سه بعدی است. حتی اگر کاغذ دیواری شما از پر فروش ترین طرح کاغذ دیواری هم باشد اما از متریال ضعیف و غیر قابل شست شویی تهیه شده باشد بعد از مدتی می‌تواند شما را دچار مشکل کند. پس از این نکته به هیچ وجه غافل نشوید. حال زمان آن رسیده تا به بررسی پر فروش ترین طرح های کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

در ادامه با ما همراه باشید:

تا شما را با دسته بندی‌های کاغذ دیواری آشنا کنیم

· پوستر سه بعدی:

کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر سه بعدی یکی دیگر از المان‌هایی است که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. پوستر سه بعدی به واسطه طراحی پرس‌پکتیوی که دارد این حس را در بیننده تداعی می‌کند که گویی الگوهای به کار رفته در آن دارای حجم و جان هستند و می‌تواند محل کار و یا محل زندگی شما را تا حد بسیار زیادی متفاوت جلوه دهد. این المان با بهره‌گیری از طرحهایی بسیار منحصر به فرد می‌تواند جان تازه به فضای شما القا کند.

· کاغذ دیواری کلاسیک: یکی از پر فروش ترین طرح کاغذ دیواری همین المان‌های کلاسیک هستند. می‌توان گفت ابتدایی‌ترین نمونه از کاغذ دیواری‌های کاغذ دیواری‌های کلاسیک هستند که از ابتدای تولید تا به امروز راه خود را در خانه‌های باز کرده‌اند و همواره مورد استقبال قرار گرفته‌اند. این کاغذ دیوارها طرح‌های کلاسیک و اصطلاحا اولد فشن را نشان می‌دهند و معمولا از رنگ‌های خنثی در ساخت و طراحی آنها استفاده می‌شود. این کاغذ دیواری بیشتر برای فضاهایی مانند اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما نمی‌توان آنها را تنها به فضایی خاص اختصاص داد زیرا با طرح‌ها و الگوهای منحصر به فردی که دارند در اتاق خواب و دیگر فضاها نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. یکی از پر فروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری کلاسیک، طرح داماسک می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی در سال‌های اخیر پیدا کرده است و در ادامه‌ی مطلب به بررسی این طرح پرطرفدار خواهیم پرداخت.

1. کاغذ دیواری کلاسیک مدل داماسک:

کاغذ دیواری کلاسیک مدل داماسک یکی از جذاب‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری در دسته‌بندی کلاسیک می‌باشد. این طرح با بهره گیری از المان‌های گل‌بوته تصویری نئوکلاسیک را با رنگهایی جذاب و خیره کننده در مقابل دیده‌گان شما قرار خواهد داد. از مهم‌ترین فاکتورهایی که این کاغذ دیواری دارد می‌تواند به رنگ‌بندی‌های جذاب و بی‌نظیر آن اشاره کرد که از رنگهای طلایی، نقره‌ای، کرم و توسی بیشترین استفاده شده است. لازم به ذکر است که این طرح در اماکن مسکونی و همینطور تجاری بیشترین کاربرد را دارد و دوستداران و طرفداران بسیاری نیز به خود اختصاص داده است.

2. کاغذ دیواری کلاسیک مدل محو:

کاغذ دیواری کلاسیک مدل محو نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین مدلها می‌باشد که آنهم دارای طرفداران خاص خود است. این کاغذ دیواری‌ها از المان‌های متفاوتی در طراحی خود استفاده می‌کنند که با تمرکز بر رنگ‌ها الگوهای خلاقانه‌ای را ایجاد کرده‌اند. جالب است بدانید که این کاغذ دیواری‌ها دایره‌ی بزرگی از طرحها را شامل میش‌شوند که بخسی از مدل‌های داماسک نیز در آنها جای گرفته است. این مدل از کاغذ دیواری‌ها از الگوهای پر المان استفاده میکند که دارای طرفداران خاص خود است.

3. کاغذ دیواری کلاسیک مدل سرامیک:

یکی دیگر از کاغذ دیواری‌های دسته‌بندی در مجموعه کلاسیک مدل سرامیک است که با بهره‌گیری از مدل‌ها و الگوهایی به شکل منظم این حس را به بیننده القا میکند که گویی مجموعه‌ای از سرامیک‌هایی متحدالشمکل و زیبا در کنار یکدیگر مشغول به هنرنمایی هستند. همانطور که از نامش پیداست این مدل از کاغذ دیواری‌ها بیشتر در مکان‌هایی که متراژ پایینی داشته و به نوعی به استودیو فلت معروف هستند کاربرد دارند برای متمایز نشان دادن بخشی از خانه به عنوان آشپزخانه و تنها برای پوشانده دیوار پشت کابینت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما از طرح‌هایی است که در سال‌های اخیر بسیار رواج پیدا کرده است.

· کاغذ دیواری ساده:

یکی دیگر از انواع کاغذ دیواری نوع ساده آن است که پر فروش ترین طرح کاغذ دیواری است و دارای طرفداران بسیاری در دنیای طراحی و دکوراسیون داخلی است. این کاغذ دیواری که عموما بدون طرح بوده و از رنگ‌های متنوعی برای جلب توجه استفاده می‌کند امکان استفاده در اکثر فضاها را دارد. کاغذ دیواری ساده به دلیل آنکه از المان و الگوی خاصی پیروی نمیکند این امکان را به شما می‌دهد تا در هر فضایی که فکر میکنید مناسب است، استفاده کنید. شما میتوانید کاغذ دیواری ساده را در رنگ‌های متنوع خریداری نمایید و به جای استفاده از رنگ از این کاغذ دیواری‌های جذاب استفاده کنید. در ادامه با ما باشید تا به بررسی انواع مدل‌های کاغذ دیواری ساده بپردازیم.

1. کاغذ دیواری ساده مدل پتینه:

این نوع کاغذ دیواری در سالهای اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است زیرا می‌توان آنرا از لحاظ سبکشناسی به نوعی کاغذ دیواری نئوکلاسیک تشبیه کرد. این مدل از کاغذ دیواری که در میان فروشندگان این محصول به کاغذ دیواری آمریکایی نیز شهرت دارد با استفاده از الگویی متفاوت خلق شده است و احساساتی متفاوت را در بیننده پدید می‌اورد. در طراحی این کاغذ دیواری از الگوی سایه روشن در کنار رنگ آمیزی اولد فشن استفاده شده است که برای فضاهای مدرن میتواند انتخابی بسیار جذاب باشد.

2. کاغذ دیواری ساده مدل بافت دار:

کاغذ دیواری مدل بافت دار یکی از زیباترین و در عین حال لوکس‌ترین مدل‌هایی است که شما میتوانید آنرا خریداری نمایید. این مدل از کاغذ دیواری به واسطه‌ی ساختاری که دارد از جنس بسیار مرغوبی برخوردار است. همانطور که از دسته‌بندی این کاغذ دیواری انتظار می‌رود هیچ‌گونه طرح و یا الگویی را به نمایش نمی‌گذارد اما در کمال سادگی حس زیبایی و خاص بودن را به شما القا می‌کندو کاغذ دیواری بافت دار برای تمامی فضاها می‌تواند منایب و انتخابی درست باشد. این کاغذ دیواری به زیردسته‌های کوچکتری نیز تقسیم بندی می‌شود که هرکدام حرفی برای گفتن دارند.

o کاغذ دیواری مدل بافت‌ دار-الگو

این کاغذ دیواری نیز می‌تواند بسیار جذاب و دوستداشتنی باشد. این کاغذ دیواری علاوه بر انتقال حس ‌و حالی زنده، دارای طرح‌هایی شلوغ و هیجان‌انگیز است که میتواند برای خاص پسندان گزینه‌ای بسیار مناسب باشد. از جمله طرح‌هایی که بر روی این نوع از کاغذ دیواری مورد استفاده قرار گرفته است گل و بوته است که طرفداران بسیار زیادی در طراحی داخلی دارد. جالب است بدانید که این مدل از پر فروش ترین طرح کاغذ دیواریمی‌باشد

o کاغد دیواری مدل بافت‌ دار-مخملی

این نوع از کاغذ دیواری یکی از لوکس‌ترین‌ها می‌باشد و برای هر فضا و هر ساختمانی مناسب نمی‌باشد جالب است بدانید که این کاغذ دیواری قابل شست‌شو نمی‌باشد. اما در زمره‌ای پر فروش ترین طرح کاغذ دیواری‌ های امسال قرار می‌گیرد.

o کاغذ دیواری بافت‌ دار-وینیلی

این مدل از کاغذ دیواری نیز در مجموعه‌ای لوکس‌ترین‌ها قرار می‌گیرد اما به واسطه‌ی قابل شست و شو بودن و داشتن نوع خاصی از متریال این امکان را به خریداران می‌دهد تا قابل شست و شو باشد. موردی که درباره ‌این کاغذ دیواری می‌تواند حائز اهمیت باشد استفاده از آن در فضاهایی است که نور خورشید به طور مستقیم تابیده نمی‌شود زیرا بر روی این نوع از کاغذ دیواری پوششی از پی‌وی‌سی قرار گرفته است که در صورت قرار گرفتن در معرض نور اولترا ویولت یا فرابنفش اثر موادی که آنرا پوشانده کمتر می‌کند و براق بودن و خاصیت ضد آبی آنها را کم رنگ‌تر می‌کند.

· کاغذ دیواری مدرن: یکی از پر فروش ‌ترین و همینطور جذاب‌ترین مدل‌هایی که می‌توان از آن به عنوان کاغذدیواری پرطرفدار یاد کرد، کاغذ دیواری مدرن است. این کاغذ دیواری به واسطه‌ی داشتن طرح‌هایی ساده و همچنین هیجان انگیز این امکان را برای خریداران فراهم می‌کند تا از آنا در اکثر فضاها چه اداری و تجاری، چه مسکونی استفاده کنند. در طراحی این نوع از کاغذ دیواری ار المانهای متفاوتی استفاده شده است و شما نمی‌توانید آنها را محدود به الگویی خاص کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با کاغذ انواع مدل‌های کاغذ دیواری مدرن آشنا کنیم.

1. کاغذ دیواری مدرن مدل پوست:

یکی از زیباترین و در عین حال پر فروش‌ترین طرح کاغذ دیواری که شما می‌توانید آنرا در میان دسته‌بندی مدرن جست و جو کنید، کاغذ دیواری طرح پوست است که در آن با الگو برداری از طرح پوست حیوانات وحشی حس و حالی متفاوت را به حاضرین القا می‌کند. این نوع از کاغذهای دیواری به واسطه‌ی داشتن طرحی خاص اغلب برای مکان‌هایی متفاوت که در زمینه‌ی مد و فشن فعالیت دارند می‌تواند مناسب باشد. از این مدل در سالن‌های زیبایی نیز بسیار استفاده می‌شود که سنخیت بسیار زیادی با چنین اتمسفری دارد.

2. کاغذ دیواری مدرن مدل آینه:

کاغذ دیواری آینه یکی دیگر مدل‌های کاغذ دیواری مدرن است که در بخش‌های خاصی به واسطه‌ی زیبایی بصری که دارد می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله فضاهایی که از این المان جذاب می‌توان استفاده نمود، تالارها و رستوران‌ها می‌باشد. این مدل در بخش‌هایی با خاصیت بازتاب نوری که دارد جلوه‌ی محیط را دو چندان می‌کند.

در مطلب فوق سعی شده است تا پرفروش‌ترین مدل های کاغذ دیواری را برای شما شرح دهیم تا بتوانید در خرید خود بدون دغدغه از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید نمایید. با توجه به اعتماد شما به این خبرگزاری وظیفه‌ی خود میدانیم که با معرفی بهترین سایت و فروشگاه در این حوزه به نام فروشگاه معتبر رونیا (RONIYA.IR) در امر خرید محصولات دکوراسیون کمکی کرده باشیم.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها