رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565672

گرامی مقدم: اگر اصلاح طلبان الان انتقاد کنند، کاستی ها را گردن آنها می اندازند

ساعت24-قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: ما اصلاح طلبان اگر اکنون سخنی بگوییم و انتقادی کنیم، بلافاصله همه کاستی‌ها را به گردنمان می‌اندازند.

html>

اسماعیل گرامی مقدم با بیان اینکه بعد از انتخاباتی مثل انتخابات ریاست جمهوری چه اصولگرایان باشند چه اصلاح طلبان یک سکوت حداقل شش ماه تا یک سال طبیعی است، اظهار کرد: جریانی که پیروز شده باید وزرا، استانداران و روسای سازمان‌ها را انتخاب کند و در واقع دولت را به عهده بگیرد که این زمانبر است.
وی در ادامه افزود: جریان شکست خورده هم طبیعی است که به دولت زمان بدهد تا کار خود را انجام دهد که این بار اصلاح طلبان بخاطر نظارت استصوابی در این انتخابات شکست خورده‌اند اما آنها عملکرد دولت را رصد می‌کنند. اصلاح طلبان همزمان با رصد دولت، اقدام به بازسازی جریان خود هم می‌کنند به همین دلیل هم جلسات جبهه اصلاح طلبان هم ادامه دارد.

این فعال سیاسی تاکید کرد:‌ اصلاح طلبان از جناح پیروز که دولت را در اختیار گرفته است انتظاراتی دارد. آنها باید معیشت مردم را سر و سامان دهند. بهبود وضعیت معیشتی مردم سال‌ها شعار اصولگرایان بود و الان مردم توقع تحقق این شعار را دارند. از سویی کاهش ارزش پول ملی نیز مورد انتقاد اصولگرایان بود و آنها قول دادند پول ملی را تقویت کنند. آنها همچنین می‌گفتند برجام توافق بدی است، حالا این مواضع درباره برجام مهم نیست و مربوط به انتخابات بود اما آنها در این مقطع باید برجام را به سرانجام رسانده و تحریم‌ها را لغو کنند. اینها مطالبات مردم است و اصلاح طلبان تحقق این مطالبات را رصد می‌کنند.

این عضو حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه و مقننه هم در حال کمک به دولت هستند و نهادهای نظام یکدست شده و اصلاح طلبان هم کنار رفته‌اند، بنابراین هیچ بهانه‌ای برای محقق نشدن مطالبات مردم وجود ندارد. ما امیدواریم دولت موفق شود زیرا موفقیت دولت موفقیت کشور و مردم است.

گرامی مقدم با بیان اینکه اصلاح طلبان ساکت نیستند بلکه اگر جایی لازم باشد ایرادات را بیان می‌کنند، گفت: رصد دولت توسط اصلاح طلبان انجام می‌شود و اگر ایرادی وجود داشته باشد آن را گوشزد می‌کنند اما به هر حال انتخابات تمام شده است و الان هم جامعه انتظار دارد همه به دولت کمک کنند تا دولت شعارهای خود را محقق کند اما اگر جایی لازم باشد اصلاح طلبان تذکر می‌دهند مثل طرح صیانت از فضای مجازی که اصلاح طلبان در این زمینه صحبت کردند. در زمینه مذاکرات هسته‌ای هم منتظر هستیم ببینیم روند مذاکرات چگونه پیش می‌رود. با این حال درون جریان اصلاحات نیز رسیدگی به ضعف‌ها و اشکالات در حال انجام است.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی ادامه داد: اگر اکنون سخنی بگوییم و انتقادی کنیم بلافاصله همه کاستی‌ها را به گردن ما می‌اندازند زیرا دیواری کوتاهتر از اصلاح طلبان پیدا نمی‌کنند اما اگر اقدامی خلاف قانون یا مطالبه مردم انجام شود، اصلاح طلبان حتما تذکر می دهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها