رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565684

فال روزانه پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

ی
div id="mohtava">

فال شخصی برای متولدین 22 مهر :

امسال تمام شرایط برای رشد و پیشرفت شما مهیاست، کافی است کمی تلاش کنید تا زندگی تان از این رو به آن رو شود. اگر چه موانع زیادی پیش پایتان است اما نگران نباشید زیرا با حمایت اطرافیان می توانید تمام آنها را پشت سر بگذارید. اگر احساس تنهایی می کنید، احساسات تان را با دیگران به اشتراک بگذارید، تا انرژی مثبت آنها را نیز دریافت کنید. هر چه ارتباط تان بیشتر باشد، بهتر است. امسال سفرهای مهمی خواهید داشت که شیوه زندگی و نگاه شما را تغییر می دهد. در اواخر سال خبرهای خوبی به گوش تان می رسد که آینده کاری و موفقیت تان را تضمین خواهد کرد. اگر تا به حال از روابط عاطفی تان رضایت کامل را نداشتید، امسال سالی ست که آتش عشق در شما شعله ور می شود و روزهای پر از هیجانی را تجربه خواهید کرد. ماههای آبان، بهمن و خرداد سال بعد از بهترین ماههای شما خواهند بود.


فال روزانه متولدین فروردین

اگر به دنبال یک راه حل برای مشکلات تان هستید، بدانید که باید به دنبال ریشه اش باشید. این که سر خودتان را گرم کنید، دوای درد شما نمی شود و تنها موقتی است. اگر مجرد هستید، به زودی فردی نظر شما را به خود جلب می کند، درنگ نکنید و به سمتش بروید. همانطور که شما کامل نیستید، طرف مقابلتان هم نیست، پس خیلی سخت نگیرید و ارتباط برقرار کنید. در انتهای روز خبری خوب از یک دوست قدیمی خواهید شنید. وقت آن رسیده که به هیجاناتتان مسلط باشید و دوست و دشمنِ خود را از هم تشخیص بدهید. قویدل باشید و نظرتان به آینده‌ی دور باشد. نسبت به شخصی که به عنوان دوست انتخاب کرده‌اید بیشتر احتیاط کنید. بیگانه را به خانه تان راه ندهید او به قصد غارت آشیانه‌تان آمده؛ از دوست قدیمی که این روزها زمین گیر شده خبر بگیرید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز کمی نگران کارهایتان هستید اما بدانید که همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. اشتباهات کوچک را فراموش کنید و در صدد پیشرفت در قدم های بعدی تان باشید. هیچ کس به توانایی های شما شک ندارد، پس نگذارید که یک اشتباه کوچک اعتماد به نفس را از شما بگیرد. در رابطه عاطفی تان چیزی شما را آزار می دهد، وقت آن است که کمی جدی تر درباره آن حرف بزنید. رویای سفر پر شوری که در سر دارید به حقیقت خواهد پیوست و به سفری خاطره انگیز می روید. خبرهای خوب کاری به شما می رسد. در مورد مسئله احساسی که فکرتان را مشغول کرده باید کمی بیشتر به خودتان وقت بدهید هر چه برای خود ذخیره کنید حتی به میزان کم باز هم برایتان سرمایه‌ای قابل توجه‌ای خواهد بود ولخرجی نکنید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز خبری را می شنوید که انتظارش را ندارید. آنقدر هول می شوید که نمی دانید قدم بعدی را چگونه بردارید. اما این اتفاق به بزرگی آنچه شما فکر میکنید نیست و هیچ تاثیری روی روند کارتان نخواهد گذاشت. به تازگی با فردی آشنا شده اید اما نمی دانید که چگونه با او رفتار کنید. بهتر است که در هر شرایطی خود واقعی تان باشید. صداقت بهترین سیاست است پس نقاب تان را بردارید و احساسات تان را به زبان آورید. رو به آینه بایستید و از خودتان بپرسید از چه می ترسید و واهمه دارید، اگر جواب این سوال را پیدا کردید حداقل یک قدم به جلو برداشته اید. برای انجام کاری جواب نه شنیده ایدبه جای غصه خوردن خوشحال باشید از ضرر نجات پیدا کرده اید. با کمی هوشیاری می توانید درهای باز دیگری را فورا پیدا کنید. دست روی دست نگذارید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

شما فرد مهربانی هستید و به هم روی خوش نشان می دهید اما این خصوصیت شما باعث شده که دیگران از شما سواستفاده کنند. بهتر است که کمی در این زمینه تعادل تان را حفظ کنید تا به خودتان آسیبی وارد نشود. در مورد هدفی که در سر دارید، اگر اعتماد به نفس تان را حفظ کنید، هیچ نگرانی دیگری نخواهید داشت. نسبت به شریک زندگی تان بدبین شده اید، اما بهتر است که زود قضاوت نکنید. او در شرایط خوبی به سر نمی برد. حرص باعث می شود هرچه دارید از دست بدهید. کمی آرام باشید، شما پشتیبان‌های زیادی دارید با کمک آنها جایی برای شکست خوردن وجود ندارد، شما همیشه به دیگران کمک کرده اید شک نکنید امروز هم دوستانتان متقابلا به یاری‌تان می شتابند. یک عشق قدیمی به زودی وارد زندگی‌تان می شود، چشم و گوشتان را باز کنید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز شرایط برای شما به گونه ای فراهم می شود که می توانید با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنید. سعی کنید که در این ارتباطات خیلی اطلاعاتی که دارید را بروز ندهید. به جای حرف زدن بهتر است که گوش کنید. در اطراف تان فردی است که مدام به پای شما می پیچد. سعی کنید که هر چه زودتر او را از جلوی پایتان کنار بزنید، در غیر این صورت مانع از حرکت شما خواهد شد. به زودی تغییری که ماههاست منتظرش هستید، در زندگی تان ایجاد می شود. در مورد شخصی حواستان باشد گذشته را درست و منصفانه مرور کنید، همیشه حق را به خودتان ندهید. وقت خوشی را با شخصی که دوستش دارید سپری می کنید، شما روابط عمومی خوبی دارید و با همه می جوشید این کار آینده‌تان را بیمه می کند، یک اتفاق مهم درحال رخ دادن است، اینکه رازهای دیگران را همچون راز خود می دانید بسیار خوب است.


فال امروز متولدین شهریور

اگر چه اعتماد به نفس شما در هر زمینه ای بالاست اما در کار چنین اعتماد به نفسی را ندارید. مشکل شما فقط با تمرین و تکرار حل می شود پس نترسید و از شرایط استرس زا فرار نکنید. هر چه بیشتر با ترس تان مواجه شوید بهتر است. کمی احساس ناراحتی و کسلی می کنید، بهتر است که شب را در کنار دوستان تان بگذرانید تا روحیه تان عوض شود. به زودی پولی به دست تان می رسد که یکی از گره های زندگی تان را باز خواهد کرد. از فردی درس جدیدی فرا می گیرید، که برایتان گران تمام می شود. شما عاشق تفریح و سفر هستید، به سفری که مقدمات آن را فراهم کرده بودید خواهید رفت. به زودی گام های بلندی برا تغییری مثبت برمی دارید. خودتان را دست کم نگیرید وگرنه حریف طوفانی که در راه است نمی شوید. از هر جا و هر کس که می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

کارهای زیادی روی سرتان ریخته اما بهتر است که گیج نشوید. ابتدا سراغ کارهایی بروید که انجام آنها اولویت بیشتری دارد. نگران نباشید، به کمک دیگران می توانید تمام آنها را تا چند روز آتی به اتمام برسانید. فردی با اشتباهی شما را ناراحت کرده است، بهتر است که به جای عصبانیت، فرصت دیگری به او دهید. مطمئن باشید که او اشتباهش را جبران خواهد کرد. دوستی شما را دعوت می کند، دعوت او را بپذیرید و به خودتان کمی استراحت دهید. به زودی مورد بررسی موشکافانه قرار خواهید گرفت پس بهترین رفتار را در محیط کار از خودتان نشان دهید تا مورد تشویق قرار بگیرید الان وقت جا خالی کردن نیست حتی اگر بسیار خسته باشید. به تازگی اتفاق بدی را پشت سر گذاشته‌اید که می توانست عواقب بدتری داشته باشد شاکر باشید و به جلو پیش بروید بدون شک فردا مال شماست.


♏ فال روزانه متولدین آبان

به فکر تغییری در زندگی تان هستید اما شرایط آن برایتان فراهم نمی شود. بهتر است که صبور باشید. اگر عجولانه قدم بردارید به خیلی از خواسته هایتان نخواهید رسید. یکی از دوستان تان شما را مدام با مشکلات خود درگیر کرده است به طوری که از خودتان هم غافل شده اید. بهتر است به طور موقت از او فاصله بگیرید تا کمی ذهن تان آرام تر شود. برای خرید وسیله ای مدام این پا و آن پا می کنید، بهتر است امروز برای تهیه آن وقت بگذارید. یک زندگی نو و با ‌استحکام را شروع خواهید کرد اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید. حالا وقت آن ‌است که حال و آینده‌تان را دریابید. سعی کنید در زمینه‌ی تکنولوژی اطلاعاتتان را افزایش دهید. سرمایه‌ای به شما داده می‌شود، تلاش کنید باعث افزایش آن بشوید. خجالت را کنار بگذارید، حالا وقت آن است که درخواستتان را واضح و بی‌رودربایستی بیان کنید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

آنقدر دورتان شلوغ است که نمی دانید از کجا آغاز کنید. بهتر است که خیلی عجله نکنید و به آرامی کارهایتان را پیش ببرید. یکی از اطرافیان تان حرفی به شما زده که کمی نگران تان کرده است، بهترین کار این است که به دنبال اطلاعات بیشتری باشید و به حرف های اطرافیان تان تکیه نکنید. شما تلاش های زیادی برای یکی از اهداف تان کرده اید اما نتیجه ای که می خواستید را به دست نیاوردید، بهتر است که ناامید نشوید. حتما حکمتی در کار بوده است که خیلی زود به آن پی می برید. با دوستی تجدید دیدار می کنید، از این فرصت استفاده کنید. شما بهتر از دیگران می دانید که کار برای شما فراوان است، بیش از این دست روی دست نگذارید و شروع به جستجو کنید. شما آدم خوش روزی هستید، زندگی‌تان می تواند شاد و همراه با آسایش باشد مگر اینکه خودتان این قاعده را بر هم بزنید. به زودی مبلغی به دستتان می رسد.


♑ فال روز متولدین دی

به زودی زندگی شما دچار تغییرات بزرگی می شود که وقت سر خاراندن هم ندارید. بنابراین بهتر است که از این روزهای خود استفاده کنید و لذتش را ببرید. اخیرا خبرهایی شنیده اید که ذهن تان را مشغول کرده است. بهتر است که وقت تان را با این انرژی های منفی هدر ندهید. برای این که حالتان بهتر شود، عصر خود را در بیرون از خانه بگذرانید. مدتی ست که برای عشق زندگی تان وقت نگذاشته اید، امشب زمان مناسبی برای یک دیدار رمانتیک است. زمان آن رسیده که سخت به زندگی‌تان بچسبید و از اشتباهات تکراری دوری کنید، آزادی عملتان را حفظ کنید، ترس را از خودتان دور کنید، شما قادر به انجام هر کاری هستید، با تدبیر عمل کنید و نگاهتان به آینده باشد تا به نیتی که در ذهن می پرورانید برسید، ناخواسته در جمعی کمی پرحرفی می کنید و مجال صحبت به کسی نمی دهید.


♒ فال متولدین بهمن

برای گرفتن تصمیمی کمی دیگر هم صبر کنید و پس از این که اطمینان لازم را به دست آوردید، دست به کار شوید. امروز ذهن شما تمرکز ندارد پس بهتر است آن را آزاد بگذارید. شما دورتان را بیش از حد شلوغ کرده اید و این موجب خستگی تان شده است. بد نیست که یک روز را به طور کامل به خودتان مرخصی دهید و استراحت کنید. از رفتار یکی از اطرافیان تان رنجیده شده اید اما چاره ای چون پذیرفتن آن ندارید. شاید بد نباشد که به طور غیر مستقیم حرفتان را به او بزنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. به مکانی خواهید رفت که آرزوی رفتن به آنجا را دارید. همین حالا هم دیر است. هرچه زودتر فکری بکنید و محیط اطرافتان را عوض کنید. مواظب دوستی روباه صفت باشید. لحظاتی سرشار از احساسات عاشقانه را سپری می کنید. بهتر است به همه چیز با دید مثبت بنگرید و سختی های گذشته را فراموش کنید. آینده مال شماست. خبر خوبی می شنوید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

به زودی تلاش های شما جواب می دهد و شما به یک درآمد مالی خوبی می رسید که به شما انگیزه می دهد. دست از تلاش برندارید تا موفقیت های بیشتری نصیب تان شود. از دست یکی از اطرافیان تان شاکی هستید به قدری که دوست دارید حرف دلتان را بر سرش فریاد بزنید، امروز زمان مناسبی برای حرف زدن و حل کردن مشکلتان نیست. سعی کنید که کمی ورزش یا مدیتیشن کنید تا تنش هایی که در طول روز داشته اید، از بین برود. حواستان را جمع کنید شادی فردای شما منوط به انتخاب درست امروز شماست. تعلق خاطر خاصی به خانه و خانواده‌تان دارید آن را حفظ کنید و اجازه ندهید کسی از حریم‌تان گذر کند. خاطرات خود را برای همه تعریف نکنید و از خودخواهی و منم منم دست بردارید دوستانتان را خسته و از اطرافتان پراکنده می کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها