رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565843

مسئولان باید قبل از خروج از کشور، اموال‌شان را در سامانه ثبت کنند

ساعت24-سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح کمیسیون قضائی مجلس درباره اموال مسوولان گفت: طبق طرح کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی افزایش دارایی مسوولان و همچنین خروج از کشور منوط به ثبت در سامانه قوه قضائیه است.

html>

سید کاظم دلخوش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شفافیت اموال تمامی مسؤولان باید مشخص شود، اظهار کرد: شفافیت اموال مسؤولان در هر سطحی منجر به اعتماد مردم به نظام و آن مسؤول شده و تصویب طرح شفافیت اموال مسؤولان به کشور کمک می‌کند.

وی با اشاره به طرح کمیسیون قضائی مجلس درباره اموال مسؤولان گفت: این طرح یکی از بهترین طرح‌ها بوده و دارای بندهای متعددی است که بر آن اساس اموال و دارایی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی خانواده‌هایشان در یک سامانه ثبت می‌شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی، خروج مسؤولان از کشور را منوط به ثبت دارایی‌های خود در سامانه قضایی دانست و افزود: طبق طرح کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی افزایش دارایی مسؤولان و همچنین خروج از کشور منوط به ثبت در سامانه قوه قضائیه است.

دلخوش با تأکید بر لزوم توجه نظارت دستگاه‌های نظارتی بر روند و تغییرات اموال مسؤولان بیان کرد: محرمانه بودن طرح اموال مسؤولان در مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار گرفته است، لذا تغییرات اموال مسؤولان باید تحت نظارت بخش‌ها و دستگاه‌های مربوطه باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها