رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565883

تساوی مرد شماره یک شطرنج ایران در دور چهام لیگ برتر شطرنج اسپانیا

ساعت24-مقصودلو در لیگ برتر اسپانیا برای تیم (DUO BENIAJAN) بازی می کند. این تیم تا پایان دور چهارم این رقابت ها در صدر رقابت ها قرار دارد.

html>

پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران که در مسابقات لیگ برتر شطرنج اسپانیا شرکت کرده است، در دور چهارم به تساوی رضایت داد.

پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران که در رقابت های لیگ برتر شطرنج اسپانیا شرکت کرده است، در دور چهارم این رقابت ها به مصاف لوپز سالگادو شطرنج باز اسپانیایی رفت و به تساوی رضایت داد.

مقصودلو که به تازگی موفق شده عنوان سوپر استاد بزرگی شطرنج را کسب کند با ریتینگ ۲۷۰۱ در این رقابت ها شرکت کرده است. حریف مقصودلو در دور چهارم این رقابت ها دارای ریتینگ ۲۶۰۴ بود.

مقصودلو در لیگ برتر اسپانیا برای تیم (DUO BENIAJAN) بازی می کند. این تیم تا پایان دور چهارم این رقابت ها در صدر رقابت ها قرار دارد.

پرهام مقصودلو در دور اول این مسابقات مقابل شطرنج باز روسیه به پیروزی رسید. شطرنج باز ایران در دور دوم این رقابت ها هم توانست حریف اسپانیایی خود را شکست دهد و در دور سوم مقصودلو به تساوی رضایت داد.

در این مسابقات دیگر ملی پوش شطرنج ایران یعنی پویا ایدنی هم حضور دارد. ایدنی که برای تیم (C.A. SILLA) بازی می کند در دور چهارم به تساوی رسید. یاران ایدنی در این رقابت ها در رده دوم مسابقات قرار دارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها