رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565899

کارمند دانشگاه علوم پزشکی با دستکاری آمار، داروی مخدر میدزدید

ساعت24-رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تخطی و سوء استفاده یکی از پرسنل دانشگاه شناسایی و به مقامات قضایی اعلام شد.

html>

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی؛ دکتر آقازاده با بیان اینکه یکی از اهداف بلند حاکمیت نظام اسلامی «برخورد با عوامل ناامنی اقتصادی و فساد به ویژه در حوزه سلامت » و فضاسازی برای برقراری «قسط و عدل» و نیز «نظم و انضباط و حاکمیت قانون برای کسب رضای الهی » در جامعه است، تصریح کرد: با توجه به قرائن و شواهد احتمالی بروز تخلف و فساد و سو استفاده از موقعیت شغلی در یکی از واحدهای تابعه این دانشگاه، بررسی جدی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با پیگیری‌های نامحسوس و رصد چندین ماهه معاونت غذا و داروی دانشگاه و مسئولین تحت امر تخلف مذکور کشف شد. بلافاصله با تشکیل تیم تخصصی و با احاطه به موضوع و تلاش شبانه روزی آن معاونت و همکاران و با هماهنگی مقامات قضایی و نظارتی، ارقام و روش سوء استفاده آشکار شده و با نظر و دستور داستان محترم استان مراتب به سایر ارگان های قضایی و اطلاعاتی اعلام شده و پرونده مذکور از طریق معاونت غذا و دارو در دست بررسی قرار گرفته است.

فرد خاطی با دستکاری آمارها، اقدام به خروج داروهای مخدر بیماران از سیستم می کرد و بعد از کشف موضوع فرد خاطی به همراه خانواده متواری شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها