رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566037

هجدهمین تقابل پرسپولیس در آسیا بدون بازی در آزادی؛‌ شاگردان گل محمدی به دنبال شکست الهلال در عربستان

ساعت24-شاگردان یحیی گل محمدی درحالی امشب در عربستان به مصاف الهلال می‌روند که بیش از دو سال است در ورزشگاه آزادی به مصاف حریفان خود در آسیا نرفته‌اند.

html>

شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دیداری حساس در عربستان برابر الهلال قرار خواهند گرفت. این درحالی است که الهلال با شکست استقلال در یک هشتم نهایی موفق شده بود با نتیجه 2 بر صفر استقلال را شکست دهد و حریف پرسپولیس شود.

پرسپولیس نیز درحالی باید در عربستان برابر الهلال قرار بگیرد که در مرحله یک هشتم نهایی در تاجیکستان به مصاف استقلال رفت و موفق شد با شکست این تیم راهی دور بعدی مسابقات شود. شاگردان یحیی گل محمدی امشب در حالی ورزشگاه فیصل بن فهد مقابل شاگردان ژاردیم قرار می‌گیرد که بیش از 2 سال است که سرخ‌پوشان در ورزشگاه آزادی بازی نداشته اند.

آخرین بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به بازی با السد در 30 اردیبهشت 1398 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 باز می‌گردد در جایی که سرخ‌پوشان در آخرین بازی خانگی خود در حضور تماشاگران موفق شد با نتیجه 2 بر صفر السد را شکست دهد و بعد از آن بازی پرسپولیس در آسیا هرگز در خانه پذیرای هیچ تیمی نبوده است.

پرسپولیس بعد از بازی با السد در آزادی در 17 بازی در لیگ قهرمانان آسیا برابر حریفان خود قرار گرفته است که هیچ یک از این بازی‌ها در ایران برگزار نشده است. سرخ‌پوشان در این 17 بازی در 11 بازی به پیروزی رسیدند 2 بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است و در 4 بازی برابر حریفان خود شکست خوردند که یکی از این شکست ها به دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان در فصل گذشته باز می‌گردد.

شاگردان گل محمدی امشب درحالی باید در هجدهمین بازی خود در خارج از خانه به مصاف الهلال عربستان بروند که آنها امیدوار هستند که بتوانند به عملکرد درخشان خود در خارج از خانه ادامه دهند و با پیروزی بر حریف متمول خود برای چهارمین بار در بین 4 تیم برتر آسیا قرار بگیرد و نتایج خوب خود در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها