رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566125

خیرخواه: برخی به دنبال فلج کردن ژیمناستیک هستند

ساعت24-سرمربی تیم ملی ژیمناستیک در خصوص عدم اعزام به مسابقات جهانی گفت: برخی دنبال این هستند تا ژیمناستیک را فلج کنند و حرف خود را به کرسی بنشانند.

html>

رضا خیرخواه درباره عدم اعزام تیم ملی ژیمناستیک هنری به مسابقات جهانی ژاپن اظهار داشت: واقعا بابت این موضوع متاسفم. فدراسیون از مدت‌ها قبل درخواست اعزام تیم ملی ژیمناستیک را به شورای برون مرزی وزارت ورزش داده بود و بارها این مسئله را پیگیری کرد اما متاسفانه این شورا هیچ پاسخی نداد.

وی افزود: در دوره قبلی این رقابت‌ها مهدی احمدکهنی بهترین نتیجه تاریخ ژیمناستیک کشور را کسب کرده بود و شانس زیادی برای کسب نتیجه خوب داشت. کهنی به سطحی رسیده که با بزرگان دار حلقه دنیا رقابت می‌کند. سعیدرضا کیخا هم که همیشه جزو بهترین‌های دنیا بوده. از طرف دیگر کاندیدای کمیسیون ورزشکاران است و باید به ژاپن می‌رفت تا برای کسب آرای لازم با سایر ورزشکاران رایزنی می‌کرد. متاسفانه برخی به دنبال این هستند که به هر نحو ممکن ژیمناستیک ایران را فلج کنند تا از این طریق حرف‌شان را به کرسی بنشانند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: از آقای سجادی خواهش می‌کنم صدای اهالی ژیمناستیک کشور را بشنود. اگر قرار است مجمع فدراسیون تصمیم گیرنده باشد، اجازه بدهند که همین مجمع برای فدراسیون تصمیم بگیرد. برخی تصمیمات باعث شده بسیاری از مدیران موفقی که داشتیم عطای حضور در ورزش را به لقایش بسپارند. شاید اگر الان ریاست فدراسیون در اختیار کسی بود که برایش فرقی نمی‌کرد رئیس کدام فدراسیون است، اینگونه اقدامات علیه ژیمناستیک کشور انجام نمی‌شد اما خدا جای حق نشسته است. دیدیم که هر چه بیشتر ژیمناستیک را بایکوت کردند، موفقیت‌ها بیشتر شد.

خیرخواه در مورد صعود چشمگیر ایران در رنکینگ جهانی تصریح کرد: چنین اتفاق تاریخی نشان داد که ژیمناستیک ایران به کلی متحول شده است، آن هم در شرایطی که برخی تلاش کردند چوب لای چرخ فدراسیون بگذارند. کار عده‌ای بحران‌آفرینی شده چون خودشان نیستند می‌خواهند به هر نحوی که شده برای فدراسیون مشکل سازی کنند.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی مهمترین میدان بعد از المپیک است. چگونه اجازه می‌دهند نظرات سلیقه‌ای عده‌ای باعث شود این مسابقات مهم را از دست بدهیم؟ ژیمناستیک ثابت کرد به لحاظ مدال‌آوری می‌تواند جزو ۱۰ رشته ورزشی کشورمان باشد.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری خاطرنشان کرد: شنیده‌ام که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قصد دارند به اقداماتی که علیه فدراسیون شده، ورود کنند. امیدوارم این اتفاق هر چه سریع‌تر رخ دهد. کاری نمانده که علیه فدراسیون نشود. از حذف ژیمناستیک از المپیاد استعدادیابی و جلوگیری از اعزام ملی‌پوشان به مسابقات جهانی تا قطع بودجه فدراسیون.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها