رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566228

اولین پیام احمدی نژاد بعد از بازگشت از امارات/ بزودی گزارش کاملی خواهم داد

ساعت24-کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: احمدی نژاد در پیامی نوشت اهمیت نمایشگاه اکسپو، اهمیت حضور ایران، پیام ملت ایران و آرمان هایی که ملت ایران همیشه دنبال می کرده و ارتباط آن با اهداف این نمایشگاه را ان شاءالله تشریح خواهم کرد.

html>

محمود احمدی نژاد که برای بازدید از نمایشگاه اکسپوی 2020 به دبی سفر کرده بود، شب گذشته پس از انتشار خبری مبنی بر اخراج شدن او از امارات، به تهران بازگشت.

رئیس جمهور سابق پس از رسیدن به تهران پیامی صادر کرد و نوشت که گزارش کاملی از این سفر را منتشر می کرد.

بر همین اساس، مشروح این پیام که در کانال تلگرامی دولت بهار منتشر شده است را در ادامه می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه

سلام عرض می کنم خدمت ملت عزیز ایران.

همان طور که قبلا به استحضار شما رسید، برای شرکت در نمایشگاه اکسپوی دبی، سفری داشتیم به کشور امارات.

در ابتدا برای سه روز برنامه ریزی شده بود، بعدا دوستان بررسی کاملتری کردند و دیدیم که در طول سه روز نمی توانیم برنامه های پیش بینی شده را اجرا کنیم، در نتیجه تبدیل به سفر پنج روزه شد و الان سفر به پایان رسیده و در تهران در خدمت شما هستیم.

من امیدوارم که در آینده نزدیک، گزارش کاملی از این سفر را خدمت ملت عزیز ایران تقدیم کنم. اهمیت نمایشگاه اکسپو، اهمیت حضور ایران، پیام ملت ایران و آرمان هایی که ملت ایران همیشه دنبال می کرده و ارتباط آن با اهداف این نمایشگاه را ان شاءالله تشریح خواهم کرد.

اما در این فرصت کوتاه می خواهم تشکر کنم از همه ایرانی های عزیزی که در امارات حضور پیدا کردند، حمایت کردند، پشتیبانی کردند و تقریبا سفر را آسان کردند و نیازهای سفر را تامین کردند، از همه آنها تشکر می کنم.

از مردم عزیز امارات و دبی، ابراز احساسات آنها و اظهار علاقه آنها به ایران و این خادم ملت ایران، به عنوان قطره ای از اقیانوس ملت ایران، که مورد لطف مردم قرار گرفت، تشکر می کنم.

از مسئولین مربوطه در دبی و ابوظبی که خوب تنظیم کردند که ما بتوانیم براحتی در نمایشگاه حرکت کنیم و از غرفه ها بازدید کنیم.

از مسئولین نمایشگاه که همکاری کاملی داشتند. از پلیس دبی و ابوظبی که همکاری کردند تا ما بتوانیم براحتی تردد کنیم و سفر را بخوبی انجام بدهیم.

از همه کسانیکه برای موفقیت این سفر دعا کردند، صمیمانه تشکر می کنم. از رسانه ها که کمک کردند تا اهداف و برنامه های سفر منعکس شود تشکر می کنم.ان شاءالله بزودی گزارش کاملی را خدمت ملت عزیز عرض خواهم کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها