رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566353

فال روزانه سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

ی
html>

فال شخصی برای متولدین 27 مهر :

انرژی بیش از حد خود را امسال بیش از سالهای قبل به کار گیرید و بدرخشید. شما با توانایی هایی که دارید می توانید از رقبایتان پیشی بگیرید و به هدف تان برسید. در نتیجه این کار نه تنهای حقوق تان نسبت به سالهای قبل افزایش قابل توجهی می یابد، بلکه موقعیت اجتماعی بهتری نیز پیدا خواهید کرد و بسیاری از نگرانی هایتان را حل می کند. اگر چه استقلال خوب است اما بهتر است که گاهی به دیگران، به خصوص دوستان قابل اعتمادتان تکیه کنید. امسال بیش از این که به فکر دیگران باشید روی خودتان به خصوص سلامتی تان تمرکز کنید. در برقراری ارتباط با اطرافیان تان موفق تر از همیشه خواهید بود و اگر مجرد هستید، در اواخر سال در جمعی نیمه گمشده تان را پیدا می کنید. ماههای آذر، اسفند و خرداد از بهترین ماههای شما خواهند بود.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز خبری می شنوید که نه تنها اعتماد به نفس تان را بالا می برد، بلکه در نگاه دیگران نیز قدرتمندتر از قبل دیده خواهید شد. البته یادتان باشد که در هر راهی آهسته اما پیوسته قدم بگذارید در غیر این صورت زود خسته می شوید. فرصت خوبی ست تا در مورد موضوعی که ذهن تان را درگیر کرده با شریک زندگی تان صحبت کنید. اگر لحن خوبی داشته باشید، او نیز با شما موافق خواهد شد. اگر بین شما و فردی ناراحتی پیش آمده بهتر است که رفتارهای اخیرتان را دوباره بررسی کنید و علت آن را بیابید. با دید مثبت به مردم نگاه کنید و از دنیایی که خودتان برای خودتان ساخته‌اید خارج شوید و واقعیت اطراف را ببینید. افرادی در اطراف شما هستند که در به وجود آمدن اتفاقی که رخ می‌دهد سهمی دارند، از آنچه اتفاق افتاده ناراحت هستید اما بهتر است بیش از این نجنگید، آنچه اتفاق افتاده به نفع شما خواهد بود حتی اگر امروز در آن منفعتی نبینید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر برخلاف مسیر رودخانه حرکت کنید، سرعت تان کمتر و دیرتر به هدف تان خواهید رسید. بنابراین بهتر است که امروز خودتان را به مسیر آب بسپارید تا شما را به هر جا که می خواهد ببرد. یک فرصت طلایی در اختیارتان قرار می گیرد تا با آن کسی که دوستش دارید در ارتباط باشید. بهتر است که در بیان احساسات تان صادق باشید تا همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش رود. به زودی اتفاقی در محیط کار برایتان می افتد که نتیجه زحمت هاتیان خواهد بود. برای رسیدن به مقصود و نیتی که دارید عاقلانه تصمیم بگیرید و تلاش کنید تا درهای موفقیت برویتان باز شود. ممکن است مجبور شوید روی احساساتتان پا بگذارید، مسئله را سخت تر از آنچه که هست نکنید تا از پس حل آن برآیید. برای یک تصمیم گیری از شما کمک گرفته خواهد شد، سعی کنید منصفانه رفتار کنید و حرفی نزنید که بعدا از گفتن آن پشیمان شوید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

در محیط کار حرفی شنیده اید که ناراحت تان کرده و باعث شده خودتان را عقب بکشید اما این اشتباه را نکنید. شما باید برای چیزی که می خواهید بجنگید تا به دست آورید. به سفری کوتاه اما تاثیرگذار می روید که تغییرات زیادی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. سعی کنید که از این فرصت استفاده کنید و خودی نشان دهید. در اطرافتان فردی است مه شما را زیرنظر داد. بهتر است که به جای بی تفاوتی کمی روی خوش به او نشان دهید. از لحاظ روحی و احساسی شما در حال حاضر در شرایطی که تصمیم درستی بگیرید نیستید. وقایع بدی که در گذشته برایتان رخ داده است اثری منفی بر روی شما گذاشته و متاسفانه شما بعد از این همه مدت نتوانسته‌اید این اتفاقات را فراموش کنید، همچنان در بحثها احساساتی شده و کنترلتان را از دست می دهید. هر جا بحثی پیش آمد مکان را ترک کنید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

در مورد مسایل کاری اخیرا در تصمیم هایتان درنگ می کنید. سستی در این کار شما را از مسیر اصلی دور می کند. بنابراین درنگ نکنید.امروز در مکالمه تان با فردی، دچار ابهام و گیجی می شوید. لازم نیست که در چنین روزی حرف های دیگران را موشکافی کنید. هر چه ساده تر از آنها بگذرید، اعصاب خودتان آرام تر خواهد بود. به زودی خبری می شوید که ناامیدی شما را تبدیل به امید می کند و انگیزه زیادی به شما می دهد که بر روحیه تان نیز تاثیرگذار است. بهتر است راه خود را در مبارزه و بحث پیدا کنید زیرا اگر این کار را نکنید نا امیدی هم به مسائلتان اضافه می شود. به صحبت‌هایی که می شنوید و یا خواسته‌هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید و کمی تامل کنید حتی اگر دیگران پایبند تعهدات خود نباشند شما باید به درستی وظایفتان را انجام دهید. خودتان را کوچک نکنید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

اعتماد به نفس و جسارت لازمه هر کاری است. کافی است که خودتان را باور کنید. برای فرصتی که از دست رفته است، اشک فایده ای ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس بگیری و خود را فراتر از آن ببری، دوباره همان تجربه های تلخ را تکرار خواهید کرد. بنابراین به جای گذشته روی حال تان تمرکز کنید. بحثی کوچک میان شما و شریک زندگی تان بوجود آمده که انگیزه شما را برای ادامه رابطه از بین می برد. سعی کنید که آن را هر چه سریع تر حل کنید. باید افکار قدیمی خود را دور بریزید و قدرت ریسک داشته باشید. لذت زندگی در لحظه ای است که وصال حاصل شود و شما به زودی این لحظه را تجربه می کنید. برای دادن جواب دعوتی که از شما شده دست دست نکنید. شما دلتان می خواهد به این مراسم بروید جواب را زودتر بدهید. در قبال حرفی که به شخصی زده‌اید مسئولید، حالا که به سراغ شما آمده‌اند طفره نروید.


فال امروز متولدین شهریور

از فردی بی توجهی دیده اید و این موضوع روزگار را به کامتان تلخ کرده است. بهتر است که زود قضاوت نکنید. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، آسان تر برایتان خواهد گذشت. فردی را از زندگی تان بیرون انداخته اید اما حال دوست دارید که با او بار دیگر در ارتباط باشید. اگر هم منطق و هم احساسات تان این کار را تایید می کند، درنگ نکنید. در مورد رفتارهای اطرافیان تان در چنین روزی، بهتر است که دست از قضاوت زود هنگام بردارید. خبر خخوبی در مورد مسایل مالی در راه است. برای یک خرید یا فروش بیش از حد صبر نکنید، تصمیم بگیرید و همین هفته اقدام کنید. یک امضا و توافق به سود شما تمام می شود. بهتر است فعلا جواب تلفنی که به شما شده است را ندهید، راهی پیدا کنید تا وقت بیشتری برای فکر کردن بخرید. برای حال و روحیه‌تان بهتر است که هر چه زودتر کارها و فعالیت های تازه ای را آغاز کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما به طور موقت با منطق خود خداحافظی کرده اید و با شور و هیجانی که در وجود خود احسس می کنید کارها را پیش می برید و بر خلاف آنچه همیشه فکر می کرده اید این روش هم گاهی می تواند به شدت موفقیت آمیز باشد. امروز ارتباط برقرار کردن با شخصی که دوست دارید کار دشواری به نظر می رسد. هر کدامتان درگیر انجام کاری هستید که هیچ راه فراری از آن وجود ندارد. با این حال اگر بتوانید با وجود تمام مشکلات همدیگر را ببینید و با هم وقت بگذرانید این دیدار ارزش تمام استرس هایی که برای آن کشیده اید را خواهد داشت. حضور کودکی نورسیده در خانواده روحیه‌تان را از این رو به آن رو می کند. مسیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی‌تان به وجود آورید. کلافگی این روزهایتان نتیجه این است که زندگی‌تان دچار یک نواختی شده است. روزهای سختی را می گذرانید اما بهتر است از کسی کمک بگیرید. خودرایی‌تان به شما کمکی نمی کند.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز در ارتباط با افرادی که در مسیر راهتان قرار می گیرند، هر چه در دل دارید را به زبان بیاورید. ممکن است که آنها در ابتدا کمی از شما دلگیر شوند اما خیلی زود شما را درک خواهند کرد. صداقت کلید موفقیت شما خواهد بود. آنچه امروز بدان احتیاج دارید، اندکی استراحت است. کارهای زیادی برای انجام دارید اما بهتر است که آنها را به تعویق بیندازید. تمام نشانه ها حاکی از آن است که در خانه ماندن امروز به نفع شماست، پس بدون نگرانی روز خود را آنطور که دلتان می خواد و به آرامش می رسید، سپری کنید. با اطرافیانتان مهربان تر باشید کسی به شما بدهکار نیست. مردم را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید هر کسی که لبخند به روی لب دارد لزوما شاد نیست. مسئولیت حرفی که می زنید را به عهده بگیرید، دروغ نگویید وگرنه مردم ظاهرا شما را تایید می کنند اما پشت سرتان دیگر هرگز حرف های شما را باور نخواهند کرد.


♐ فال روزانه متولدین آذر

در مشکلی دست و پا می زنید و نمی دانید چطور آن را حل کنید. بهتر است به دیگران اعتماد کنید و راه حل آن را به آنها واگذار کنید. برای رسیدن به اهداف تان، قدم هایتان را محکم تر بردارید تا تغییرات بزرگ تری در زندگی تان رخ دهد. امروز زمان خوبی برای بستن قرار داد یا امضا کردن برگه ای نیست. بنابراین هر قول و قراری را به فردا موکول کنید. مطمئنا نتایج بهتری خواهید گرفت. فرصتی برایتان فراهم می شود که فردی را ملاقات کنید. این دیدار جرقه ای را در دل شما روشن خواهد کرد. خودتان را دوست داشته باشید تا یاد بگیرید بتوانید دیگران را دوست داشته باشید. در حق دیگران همان کاری را بکنید که امیدوارید با خود شما بکنند. خبری می شنوید که بسیار خوشحالتان می کند، حواستان باشد تصمیمی که بعد از آن می گیرید بسیار مهم است. برای خرید عجله نکنید و دست نگه دارید. یک میهمان ناخوانده خواهید داشت.


♑ فال روز متولدین دی

اگر چه مشکلات زیادی در اطرافتان است اما کاری از دست تان بر نمی آید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، گذر زمان است. بنابراین بهتر است که برای مدتی همه چیز را رها کنید تا زمان خودش گره از کارتان بگشاید. اگر در میان دوستان تان مشکلی به وجود آمده، خودتان را کنار بکشید. دخالت شما ممکن است سوتفاهم هایی را بوجود آورد که به صلاح تان نیست. برای خرید چیزی دست دست می کنید، هر چه زودتر وارد عمل شوید، سود بیشتری نیز به دست خواهید آورد. باید برای کسی هدیه ای بخرید . این روزها احساس می کنید فاصله ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است و به همین دلیل بسیار ناراحت هستید، مسبب اتفاقاتی که ناخواسته این مدت رخ داده به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است با این همه فشاری که روی شماست این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، اندکی به خودتان زمان بدهید.


♒ فال متولدین بهمن

امروز انرژی زیادی دارید بنابراین بهتر است که آن را روی کارهای مهم صرف کنید. کارهای نیمه کاره تنها از شما انرژی می گیرد. امروز استرس و تنش های زیادی را در ارتباط با دیگران تحمل خواهید کرد. بنابراین هر چه وقت تان را در تنهایی بگذارید، اعصاب تان هم آرام تر است. بحث های بی مورد را کنار بگذارید و تمرکزتان را روی نیمه پر لیوان بگذارید. هر چه مثبت اندیش تر باشید اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. شما دارای قدرت تشخیص خوبی در کارها هستید اما ممکن است این روزها به دلیل حواس پرتی و مشغله کاری زیاد راهی را انتخاب کنید که به بیراهه می رود، کمی دقت کنید وگرنه مجبور خواهید شد با احتیاط از پرتگاه‌ها و دره‌هایی که برایتان در راه وجود دارد عبور کنید. روزهای خوشی در راه هستند کافیست با برنامه ریزی جلو بروید و از مشکلات نهراسید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما نباید جور رفتار اشتباه دیگران را بکشید، بنابراین خودتان را از بحث های اطرافیان دور کنید و سرتان را با کار خودتان گرم کنید. بهتر است که امروز را روی صندلی راحتی تان بنشینید و کمی ذهن تان را خالی کنید. شما احتیاج به امنیت دارید و آن را جز در کنار خانواده پیدا نخواهید کرد. بنابراین زمانی را برای گذراندن با آنها خالی کنید. برای به دست آوردن هدفی که در سر دارید، باید کمی دیگر هم صبر کنید. عجول بودن تنها کارها را خراب می کند. قدر سلامتی‌تان را بدانید و بیهوده از هر کاهی کوه نسازید. شما از اینکه دیگران را نقد کنید و رفتار دیگران را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خوشحال می شوید اما لازم است بدانید این کار باعث می شود شما وجهه مثبت خود را جلوی چشم دیگران از دست بدهید. شاید گاهی بهتر باشد خودتان را جای دیگران بگذارید و ببینید چطور تصمیم خواهید گرفت.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها