رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566531

بهبود درآمد باشگاه‌ها از تبلیغات محیطی

ایراد قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار جدید چیست؟

ساعت24-عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال می‌گوید اقدام باشگاه استقلال مبنی بر واگذاری تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی‌اش به کارگزار جدید، در قانون گنجانده نشده است.

html>

باشگاه استقلال امروز (چهارشنبه) از عقد قرارداد با کارگزار جدید با کف مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان خبر داد که ۱۵۰ میلیارد تومان از تعهد کارگزار مربوط به تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی استقلال اعلام شد. تعهد کارگزار جدید باشگاه استقلال درباره تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی در حالی داده شده که این بخش در اختیار سازمان لیگ فوتبال است.

صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال در گفت‌گو با ایسنا درباره این اقدام باشگاه استقلال اظهار کرد: من به مدیر عامل محترم باشگاه استقلال، جناب آقای سردار آجورلو توصیه می‌کنم که آیین‌نامه لیگ حرفه‌ای را یک بار دیگر بخواند. این اقدام، قانونی نیست در فوتبال قوانینی حاکم است که همه اعضای آن به عنوان عضو و ذی‌نفع فوتبال، ملزم به تبعیت از آن هستند. لذا باید برای هر اقدامی مصوبه‌ای وجود داشته باشد. من تاکنون در این مورد مصوبه‌ای ندیدم.

او افزود: من مخالف این نیستم که باشگاه‌ها در آینده درآمد خودشان را از تبلیغات محیطی داشته باشند، بسیار هم استقبال می‌کنم ولی هیچ کاری را نمی‌توان فراقانونی انجام داد و هر اسمی باید تابع قانون باشد. تا به حال قانونی که باشگاه استقلال بتواند تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی‌اش را در اختیار بگیرد، مصوب نشده است.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال با بیان این که تبلیغات محیطی لیگ برتر در اختیار این سازمان است و دیگر شرکتی به عنوان واسطه عمل نمی‌کند، گفت: امسال و سال قبل، اوضاع نسبت به سال‌های قبل تغییر کرد. سال‌های قبل پول به دست باشگاه‌ها و سازمان لیگ نمی‌رسید و شرکت های تبلیغاتی همه پول را برای خود برمی‌داشتند و ۱۰ از ۱۰۰ به فوتبال می‌دادند. اطلاعات بنده نشان میدهد پارسال پرداختی نسبت به گذشته بهتر بوده و باشگاه‌ها درآمد کسب کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها