رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566565

بارسلونا سرانجام در لیگ قهرمانان به پیروزی رسید/ سالزبورگ میتازد

ساعت 24- بارسلونا در ادامه رقابت‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا دیناموکیف را شکست داد و برای نخستین بار در فصل جاری این رقابت‌ها به پیروزی رسید.

html>

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «رونالد کومان» در این دیدار که ورزشگاه «نیوکمپ» برگزار شد، دیناموکیف را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشته و سه امتیاز آن را کسب کردند.

«جرارد پیکه» تنها گل این دیدار را در دقیقه ۳۶ درون دروازه دینامو جای داد و با این گل سه امتیازی کومان و همکارانش را خوشحال کرد.

آبی اناری ها از همان دقایق ابتدایی شروع بازی بر حریف برتری داشتند و با طراحی حملات متعدد بارها به دروازه دینامو نزدیک شدند اما تلاش آنان برای گلزنی نتیجه نداشت.

سرانجام پیکه دردقیقه ۳۶ قفل دروازه میهمان را گشود و تیمش را پیش انداخت. او پس از ارسال زیبای «جوردی آلبا» به محوطه شش قدم، خود را به سمت توپ پرتاب و با یک بغل پای زیبا دروازه میهمان را باز کرد.

این گل درحالی به ثمر رسید که «گئورگی باشجان» سنگربان دینامو با عکس العمل های به موقع و جاگیری مناسب مهاجمان بارسلونا را ناکام گذاشته بود و تا پیش از آن در زمره بهترین بازیکنان زمین به شمار می رفت. با این اوصاف نیمه نخست با همین گل به پایان رسید و بازیکنان برای تجدید قوا به رختکن رفتند.

همانطور که قابل پیش بینی بود نیمه دوم با همان روند نیمه نخست آغاز شد و بازیکنان بارسا باز هم مالکیت توپ و ابتکار عمل برای حمله را در کنترل خود داشتند اما در گلزنی موفق نبودند.

«آنسو فاتی» دردقیقه ۵۵ مناسب ترین موقعیت نیمه دوم، تا این دقیقه از دست داد او درحالیکه می توانست برای دیگر مهاجمان فرصت گلزنی فراهم کند این کار را نکرد و خود اقدام به زدن ضربه کرد که توپ او درچارچوب جای نگرفت. بازی در دقایق بعدی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دروازه ها با خطر جدی تهدید نشد.

بدین ترتیب بارسلونا با کسب این پیروزی چهار امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی این گروه صعود کرد. این درحالی است که دینامو با پذیرش این شکست به قعر جدول رفت.

بنفیکا در دیگر دیدار این گروه تا دقایقی دیگر با بایرن مونیخ دیدار خواهد کرد.

سالزبورگ ۳ وولفسبورگ یک

تیم سالزبورگ اتریش در دیگر دیدار همزمان میزبان وولفسبورگ بود و نماینده آلمان که اتفاقا شروع خوبی در بوندسلیگا داشته است را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

«کریم آدیمی» دردقیقه ۳ و «نوها اوکافور» دردقایق ۶۵ و ۷۷ گل های سالزبورگ را مقابل حریف آلمانی به ثمر رساندند.

«لوکاس نمچه» نیز دردقیقه ۱۵ تنها گل تیم میهمان را درون دروازه میزبان جای داد.

سالزبورگ با کسب سه امتیاز این دیدار هفت امتیازی شد و همچنان درصدر جدول رده بندی گروه هفتم باقی ماند. وولفسبورگ هم با ۲ امتیاز اندوخته خود در جایگاه سوم این گروه ماند.

سوویا نیز پس از این و دیگر دیدار این گروه با لیل روبه رو خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها