رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566599

جزییات دیدار ابراهیم رئیسی با اعضای جامعه روحانیت مبارز از زبان اکرمی

ساعت24-عضو جامعه روحانیت مبارز؛ تورم، اشتغال، کنترل قیمت‌ها و مقابله با ویروس کرونا را موضوعات مطرح شده در دیدار اعضای جامعه روحانیت با رییس‌جمهوری عنوان کرد.

html>

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی درباره دیدار اعضای جامعه روحانیت مبارز با سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری روز پنجشنبه گفت: سید ابراهیم رئیسی، رییسی عضو جامعه روحانیت مبارز کشور است و از گذشته - چه در زمان تولیت آستان قدس رضوی و چه در قوه قضاییه - در جلسات جامعه روحانیت شرکت می‌کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز، افزود: در این دیدار که بیش از ۲ ساعت طول کشید رییس و تقریبا شمار زیادی از اعضا حضور داشتند و موضوعاتی چون تورم، اشتغال و کنترل قیمت‌ها و مقابله با ویروس کرونا از سوی اعضا مطرح شد که قابل توجه بود.

اکرمی ادامه داد: نزدیک به ۱۰ نفر در این جلسه مطالب خود را مطرح و برخی هم به دلیل محدودیت زمان پیشنهادات و نظرات خود را به شکل نوشته ارائه کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه در این جلسه تعداد داوطلبان برای بیان دیدگاهها زیاد و فرصت هم محدود بود، امکان مطرح کردن موضوعات حزبی و سیاسی فراهم نشد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در این نشست بحث بر سر این بود که از چه راه و روشی برای کاهش و یا برطرف کردن مشکلات جامعه که برخی از آنها مزمن و کهنه شده است، استفاده کنیم.

اکرمی، بیشتر موضوعات مطرح شده در جلسه را مساله گرانی عنوان کرد و یادآور شد: رییسی در این جلسه با خوش‌بینی نسبت به آینده، حل برخی مشکلات را زمان‌بر ارزیابی کرد و گفت که باید به تدریج با کمک و پیشنهاد آقایان این مشکلات به حداقل رساند و در این زمینه بن‌بستی وجود ندارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: در انتها نماینده جامعه روحانیت مبارز کشور گزارشی از انتخابات و خدمات این تشکل سیاسی ارائه کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها