رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566626

هیات رییسه شورای مرکزی حزب کارگزاران انتخاب شد

ساعت24-در دومین نشست دور جدید شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، اعضای هیئت رئیسه شورا انتخاب شدند.

html>

جلسه دوم دور جدید شورای مرکزی در محل خانه موزه مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد و طبق آیین‌نامه، انتخاب هیئت رئیسه در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست که در ابتدا به ریاست محمد عطریانفر رئیس سنی شورای مرکزی آغاز شد، انتخاب هیئت رئیسه در دستور کار قرار گرفت و با رای اعضا، محسن هاشمی بر مسند خود ابقا و برای یک دور دیگر به عنوان رئیس شورای مرکزی انتخاب شد.

همچنین فاطمه سعیدی و علی جمالی به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم شورا انتخاب شدند.

منتخبین شورای مرکزی برای کرسی منشی‌های اول و دوم هیئت رئیسه نیز به ترتیب حامد منتظری و کامبیز مشتاق گوهری بودند.

در ادامه این جلسه، شورای مرکزی با ابراز تأسف از دخالت برخی نهادهای دولت نوپای سیزدهم در امور داخلی احزاب، بر استمرار فعالیت‌های حزب کارگزاران سازندگی ایران بر اساس بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های قانونی تاکید کرد.

اعضا با تاکید بر اخلاق حزبی و توجه به اسناد حزب کارگزاران به عنوان مسیر برون‌رفت از بن‌بست‌های تشکیلاتی، بر لزوم همدلی و هم‌افزایی بیش از پیش در شرایط امروز تأکید کردند.

شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران با اشاره به تحولات سریع در خاورمیانه به ویژه اطراف مرزهای ایران، دولت را به هوشیاری در برابر خطراتی که می‌تواند امنیت ملی را تهدید کند، دعوت کرد.

تاکید بر بازسازی جبهه اصلاحات با نگاه انتقادی نسبت به کارنامه اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های گذشته و لزوم اصلاح روابط بین حزب و این جبهه از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه دوم دور جدید شورای مرکزی بود.

انتخاب دیگر ارکان حزب کارگزاران سازندگی ایران دستور جلسه نشست بعدی شورای مرکزی را تشکیل خواهد داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها