رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566678

فال روزانه جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

ی
html>

فال شخصی برای متولدین 30 مهر :

شما شخصی با اعتماد به نفس، خلاق، منظم، سخاوتمند و مثبت اندیش هستید. شما باهوش و قابل اعتماد هستید و همین باعث می شود که خیلی زود با دیگران ارتباط برقرار کنید و از این ارتباطات خود برای بهتر کردن زندگیتان بهره ببرید. امسال پیشرفت مالی برای شما قطعی خواهد بود، فقط به این شرط که با افرادی همکار و همراه شوید که خلاق و با تجربه هستند. این پیشرفت وضعیت مالیتان باعث خواهد شد که پول بیشتری را خرج خریدن اشیای لوکس و رفاه شخصی خود کنید. درگیری های حقوقی و ملکی شما تا نیمه های امسال به طور موفقیت آمیزی به سرانجام خواهند رسید. به واسطه ی فعالیت های اجتماعی زیادی که دارید به احتمال زیاد با شخص جدیدی آشنا خواهید شد که خیلی زود می فهمید همان نیمه ی گمشده ی شماست. وضعیت سلامتی یکی از عزیزانتان ممکن است باعث نگرانی شما شود، اما خوشبختانه با مشکل بزرگی مواجه نخواهید بود.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز همین که اولین قدم را بردارید بقیه ی راه برایتان به راحتی آب خوردن خواهد بود. بی آن که خودتان متوجه فاصله ای که طی کرده اید باشید و اصلا احساس فشار و خستگی بکنید خواهید دید که به مقصد رسیده اید. تنها چیزی که باید در مورد آن احتیاط کنید این است که مواظب باشید در شتاب برای رسیدن به خط پایان دیگران را زیر دست و پایتان له نکنید. نسبت به اطرافیان خود توجه بیشتری داشته باشید و حتی اگر آنها رقیبتان هستند هم رفتاری دوستانه با آنها داشته باشید و به جای اینکه با آنها دشمنی کنید آنها را مورد حمایت و احترام خود قرار دهید. شما به هر حال برنده خواهید بود، با این کار فقط احترام دیگران را هم به دست خواهید آورد. اگر دوست دارید در زندگی خصوصی‌تان موفق باشید بهتر است با افرادی ارتباط داشته باشید که علاقمندی های مشترک با آن ها دارید. وقتتان را بیهوده با هر کسی تلف نکنید، هر کسی ارزش نشست و برخاست ندارد، با انرژی مثبت بهترین ها را جذب کنید. با اتفاقی غیر منتظره روبرو خواهید شد. به استقبال این فرصت بروید که پیروزی از آن شما خواهد بود.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز دوستانتان قصد خوش گذرانی دارند و از شما هم دعوت می کنند که به آنها بپیوندید. شما هم احساس می کنید که مجبور هستید حتما دعوتشان را بپذیرید، اما اصلا چنین اجباری در کار نیست. شما خودتان امروز به اندازه ی کافی کار برای انجام دادن دارید و اگر وقت اضافی برایتان باقی بماند ترجیح می دهید آن را صرف خودتان و خانواده تان کنید، پس خیلی راحت و بدون هیچ خجالتی این دعوت را رد کرده و بگویید که علیرغم میل باطنیتان نمی توانید با آنها همراه شوید. اگر روند پیشرفت کارهایتان به همان سرعتی که خودتان انتظار داشت نبود آشفته نشوید، مهم این است که این کارها بالاخره انجام خواهند شد و مشکل خاصی پیش نخواهد آمد. در مورد نیت مالی تان صبر پیشه کرده و کمی بیشتر تلاش کنید. چشمتان را باز کنید امکاناتی در اختیار شما قرار دارد که به وسیله آن می توانید کامیابی را تجربه کنید. با توجه به روحیه ای که دارید بهتر است در شاخه ای هنری توانایی های خود را افزایش دهید. یک موقعیت کاری در این هفته شما را به فکر وا می دارد.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز شما اینقدر سرگرم لذت بردن از احساس خوشبختی که در حال حاضر دارید هستید که شاید فراموش کنید به اطرافیانتان هم توجه کنید و ببینید که آیا آنها هم به اندازه ی کافی خوشحال هستند یا باید کمکشان کنید تا از غم و غصه هایشان نجات پیدا کنند. درست است که شما موج شدیدی از انرژی احساس می کنید و فکر می کنید که هیچ چیزی نمی تواند مانعتان شود، اما بد نیست ببینید آیا بقیه هم می توانند همگام با شما پیش بروند؟ کمی دست نگه دارید و اگر کمکی از دستتان بر می آید انجام دهید. سرعتتان آنقدر زیاد هست که کمی معطل شدن به خاطر دیگران لطمه ی چندانی به پیشرفتتان وارد نکند. بهترین زمانست که وقت خود را با دوستانتان سپری کنید، هم حال و هوایی عوض می کنید و هم با افرادی آشنا می شوید که از هر نظر شایسته هستند. از آینده نترسید، اتفاقات خوشایندی را تجربه خواهید کرد. فریب زبان بازی و دو رویی شخصی را نخورید و با دوستان و همراهان خود رو راست باشید. نهایتا آن طور عمل کنید که وجدان خودتان راضی باشد.


♋ فال روزانه متولدین تیر

شاید امروز از اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند چندان راضی نباشید، اما این بدان معنی نیست که باید یک جا بنشینید و زانوی غم به بغل بگیرید. به جای این که منفعل باشید و یک گوشه بنشینید و فقط نظاره گر باشید، بلند شوید و کنترل امور را به دست بگیرید. شاید نتوانید همه را کنترل کنید، اما حداقل می توانید زندگی خودتان را همان طوری که دلتان می خواهد پیش ببرید. اگر با کسی یا چیزی مخالف هستید با شجاعت تمام مخالفت خود را بیان کنید. با نشان دادن نظرات واقعی خود جریان امور را به طرف جهتی که خودتان می خواهید تغییر دهید. مجبور نیستید شمشیر به دست بگیرید و با همه بجنگید، کافی است خیلی منطقی حرفتان را بزنید. شخصی قولی برای انجام کاری به شما می‌دهد که بهتر است روی آن زیاد حساب نکنید و خودتان دست به کار شوید .سعی کنید کمی استراحت کنید تا بتوانید به خوبی روی کارها تمرکز داشته باشید . شما تا جای که می شده وقتتان را وقف حرف زدن و نصیحت شخصی که برایتان مهم است کرده اید. از حالا به بعد پا فشاری نکنید شما نمی توانید کسی را به زور خوشبخت کنید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز اگر بخواهید در جهت مخالف جریان آب شنا کنید روز سختی را در پیش خواهید داشت و رسیدن به اهدافتان اصلا راحت نخواهد بود. مسلما به نفعتان است که هدفتان را هم جهت با جریان اتفاقات اطرافتان انتخاب کنید و از این نیروی موافق برای هر چه زودتر رسیدن به مقصد مورد نظر خود استفاده کنید. امروز بهتر است کله شق بازی در نیاورید و تصمیم نگیرید همه چیز را به زور در جهت معکوس پیش ببرید. امروز خاطره ای تلخ از گذشته در ذهنتان زنده شده است. آن را نادیده نگیرید، زاویه دید شما در زمان حال تغییر پیدا کرده و می توانید به کمک تغییری که در دیدگاهتان ایجاد شده این گره را برای همیشه باز کنید و پرونده ی این ماجرا را برای همیشه ببندید. از کسب علم غافل نشوید شما قرار بوده یادگیری چیز جدیدی را شروع کنید که دایم به دلایلی به تاخیر افتاده است .اکنون شما آمادگی آن را دارید که در مورد آینده خود فکر و برنامه ریزی کنید ضمنا توان درست دیدن مسائل و تصمیم گیری مناسب را هم دارید از امروز شروع کنید. شما به اندازه کافی وقت تلف کرده اید.


فال امروز متولدین شهریور

امروز شما برای در دست گرفتن قدرت و تسلط داشتن به امور با یک نفر از اطرافیان خود در حال رقابت هستید. این نبرد هر چند به طور علنی اعلام نشده است، اما خیلی مخفیانه در جریان است و هر یک از طرفین در تلاش است تا نسبت به دیگری برتری پیدا کند. این جنگ تا زمانی که یکی از طرفین پیروز نشود و زمام امور را در دست نگیرد ادامه خواهد داشت. اگر فکر می کنید کسی دارد حوزه ی استحفاظی شما را به خطر می اندازد از محدوده خود دفاع کنید. به هیچ عنوان نسبت به مسئولیت ها و وظایف خود بی تفاوت نباشید؛ هر گونه کوتاهی در این زمینه خیلی زود گریبانتان را خواهد گرفت و دچار پشیمانی خواهید شد. جواب سوالی که این قدر در موردش کنجکاو هستید خواهید شنید به شرط آنکه سوالتان را درست و واضح بیان کنید. در مورد مشکلات احساسی خود با او حرف بزنید منطق شما بیش از هر زمانی راهگشای شماست. در حال حاضر وضعیت مالیتان ثباتی ندارد باید به خودتان فرصت بدهید تا از طریق سرمایه گذاری وضع مالی تان دوباره سرو سامان بگیرد.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروزر پذیرفتن هر پروژه و یا موقعیتی که با خیالات و رویاهای شما همخوانی دارد کوتاهی نکنید. شانس امروز با شما یار است و در هر بازی و رقابتی که وارد شوید برنده خواهید بود. با این همه انرژی مثبتی که در امروز جریان دارد هیچ راهی جز داشتن احساس خوشحالی و رضایت نخواهید داشت. از این که شور و نشاط خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و آنها را هم در شادی خود شریک کنید ترسی نداشته باشید. اعتماد به نفس شما در حال حاضر بسیار بالاست و هر کسی که در کار و پروژه ای با شما همراه باشد بسیار خوش شانس است. با این حال باید در انتخاب افرادی که شما را همراهی می کنند احتیاط بیشتری به خرج دهید و مواظب باشید. سر تصمیمی که گرفته و حرفی که زده‌اید بایستید، شخصی با حرفی آتش به جانتان می زند، ضعف نشان ندهید و موضوع را حتی در خلوت تان هم دیگر مرور نکنید، شما نمی توانید زمان را به عقب برگردانید اما می توانید مراقب حالتان باشید و آن را خراب نکنید، آنچه اتفاق افتاده چیزی از ارزش های شما کم نمی‌کند.


♏ فال روزانه متولدین آبان

تنبلی در حال حاضر در زندگی و برنامه شما هیچ جایی ندارد. شما انگیزه بسیار زیادی برای رسیدن به اهداف خود احساس می کنید و از هیچ تلاشی فروگذار نیستید. سعی کنید هیچ کاری را به تعویق نیندازید، امروز هر چقدر بیشتر کار کنید بعدا نتایج بهتر و بیشتری دریافت خواهید کرد. مواظب باشید در مورد مسائل مختلف زیاد اغراق نکنید. شما امروز میل عجیبی به بزرگ نمایی دارید، آن هم تا حدی که از واقعیت کاملا فاصله می گیرید و در واقع اصل قضیه را در سایه قرار داده و حتی خودتان هم آن را فراموش می کنید. برای به دست آوردن حس دلسوزی و همدردی دیگران تصویری دروغین از خودتان به نمایش نگذارید. حالا شما شهامتی که برای ایجاد تغییر در زندگی خود نیاز داشته‌اید را پیدا کرده‌اید، بهترین کار این است که برای انجام آن با دیگران وارد مذاکره شوید و نظرات همه آن ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین راه را برگزینید، حتی اگر این راه آنچه شما از ابتدا انتخاب کرده‌اید نباشد. با دوستان خود بیشتر از هر زمانی در ارتباط باشید


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز احساسات شما بسیار شدید و در عین حال پویا هستند. آنها چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید کنترل هر کاری که انجام می دهید را در اختیار دارند. مواظب باشید! به نفعتان است که نسبت به احساسات خود آگاه باشید تا بتوانید به جای این که تحت تأثیر این احساسات متغیر قرار بگیرید خودتان آنها را تحت کنترل خود در بیاورید. البته این به هیچ عنوان بدان معنا نیست که باید احساسات خود را نادیده بگیرید. اگر باید کسی را ترک کنید یا چیزی را از دست بدهید با این موقعیت با نهایت شجاعت و آرامش روبرو شوید. اگر شجاعت خداحافظی کردن را داشته باشید، زندگی با یک سلام جدید به شما پاداش خواهد داد. دروغگو را از اطراف خود دور کنید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که متوجه می شوید پا به پای او دروغ می گویید. احتمال موفقیت در رسیدن به نیتی که مدتهاست به فکر آن بوده‌اید افزایش می یابد. از جمله ای که می‌شنوید نهایت استفاده را ببرید و از کمک دیگران غافل نشوید. به زیر دستان خود منفعت برسانید تا این هفته روزی شما پر برکت تر باشد.


♑ فال روز متولدین دی

امروز ویژگی فوق العاده ای در وجود شماست که باید آن را به دیگران هم نشان بدهید. به جای این که در عالم تخیلات خود فرو بروید باید سعی کنید با دیگران ارتباط بیشتری برقرار کنید و انرژی درونتان را با آنها به اشتراک بگذارید. شما قلبی مهربان و حساس دارید و نسبت به دیگران و احساساتشان حساس هستید. زمان آن رسیده است که برای این وفاداری و مهربانی خود شناخته شوید و مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرید. لزومی ندارد این قدر متواضع باشید و همه ی خوبی هایی که در حق دیگران می کنید را مخفی نگه دارید؛ فقط باید مواظب باشید خوبی هایتان را مانند سیلی به صورت دیگران نکوبید و به خاطر آنها حالت طلبکار به خودتان نگیرید. تنبلی را از خودتان دور کنید و دایم از دیگران توقع نداشته باشید. شما فرد باهوشی هستید و سریع همه چیز را یاد می گیرید، از این خصوصیت ذاتی استفاده کنید و برای یاد گرفتن چیزی تازه در زندگی تان تلاش کنید. در رابطه عاطفی تان با مشکلاتی روبرو هستید، شما باید دقیقا بدانید این مشکلات چه هستند، با خودتان صادق باشید.


♒ فال متولدین بهمن

امروز از بسیاری از جهات برای شما از این بهتر نمی تواند باشد. انرژی فوق العاده ای در روزتان جاریست و این که از آن به بهترین شکل استفاده کرده و بیکار ننشینید و هم زندگی و هم روحتان را پرورش دهید، فقط به خودتان بستگی دارد. قدرت و توانی باورنکردنی در ورای احساسات شما نهفته است. حتما به این احساسات مثبت در زندگی خود مجال بروز بدهید. امروز حتی اگر تعطیل باشید و هیچ کار خاصی برای انجام دادن نداشته باشید هم نمی توانید بیکار بنشینید. شاید مرخصی داشته باشید، اما قبل از ظهر سری به محل کارتان بزنید و سر و گوشی به آب دهید. اهداف حرفه ایتان حتی یک ثانیه هم شما را به حال خود رها نخواهند کرد. در محیط کاری با مشکلاتی دست به گریبان هستید، این اولین بار نیست که این مشکلات پیش می آید شاید بهتر باشد برای یکبار تصمیم بگیرید تا از شر این مسئله برای همیشه راحت شوید. اگر افکار مزاحم را از خود دور کنید بهترین نتیجه را خواهید گرفت. خبر خوشی به شما می رسد که شروع یک ماجراجویی جدید است، خودتان را برای تجربیات تازه آماده کنید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما راه های زیادی را در برابر خود می بینید و در این اندیشه اید که کدام یک از این راه های فوق العاده را باید در پیش بگیرید که نتیجه ی بهتری به دست بیاورید. فراموش نکنید که در این راه باید زمان حاضر و وضعیت فعلی خود را هم در نظر داشته باشید. شاید امروز دلتان بخواهد که یک کار خوب انجام دهید. نظرتان در مورد این که برای کودکان کار و یا افراد نیازمند غذا بپزید چیست؟! چند نفر از دوستانتان را دعوت کنید تا با شما همراه شوند و با پولی که با هم به اشتراک می گذارید برای تعدادی هرچند اندک غذا تهیه کنید. این کار باعث خواهد شد که حال خیلی خوبی را تجربه کرده و دوستانتان را در این احساس خوشایند با خود شریک کنید. از بی‌وفای یکی از نزدیکان خود گله مندید. اگر چه حق با شماست اما جای گله ندارد، هر کس گرفتار ی های خاص خودش را دارد. در انتظار کسی هستید که مدت ها از او دور بوده‌اید. شما ذهنی باز و پذیرش بالای دارید، همین آمادگی باعث می شود تا برای بحث با دیگران در حوزه های مختلف حضور ذهن داشته باشید. توانی های خودتان را نشان خواهید داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها