رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566736

فال روزانه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

ی
html>

فال شخصی برای متولدین 1 آبان :

وقت آن است که بر مبل راحتی تکیه دهید و نتیجه تلاش ها و سختی هایی را که کشیده اید، ببینید. امسال سال پر برکتی برایتان خواهد بود. درآمدتان بهبود خواهد یافت و قادر خواهید بود که به برخی از آرزوهایتان رنگ واقعیت بزنید. زندگی شما در اواخر سال وارد مرحله ای می شود که آرامش خاصی را تجربه خواهید کرد. تغییراتی کوچک و بزرگ در زندگی تان ایجاد می شود که مدت هاست منتظرش هستید. سعی کنید که در کنار کار، روابط عاطفی تان را حفظ کنید. برخی از افراد به ظاهر دوست باید از زندگی شما حذف شوند پس هر چه سریع تر این کار را انجام دهید. در بهمن محدودیت های شما برای ابراز عشق به کنار خواهد رفت و طعم واقعی عشق را خواهید چشید. سفری در ابتدای سال جدید خواهید داشت که مسیر زندگی تان را تغییر می دهد. شما در رفتارتان کمی غرور دارید، اگر سعی کنید که آن را کنار بگذارید و انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید، اتفاقات بهتری برایتان رخ خواهد داد. ماههای آبان، بهمن و تیر از بهترین ماههای سال شما خواهند بود.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز احساسات تان را نادیده نگیرید زیرا می توانند شما را به راه درست هدایت کنند. اگر می خواهید تصمیمی بگیرید، به همان اندازه که به منطق تان اهمیت می دهید، احساسات تان را نیز دخیل کنید. با تعادل میان این دو است که می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. چه در محیط کار و چه در روابط عاطفی تان، از این که یک راه را چند بار بروید، هراسی نداشته باشید. این نه تنها شکست نیست، بلکه تجربه تان را زیاد و شما را برای مراحل بعدی آماده می کند. د و هر چه سریع تر به آن جامه عمل بپوشانید. در مورد اتفاقی که افتاده مهم نیست دیگران چه فکری می کنند، مهم این است که شما بدهکار خودتان نباشید و بتوانید شب سرتان را راحت روی بالش بگذارید. نذرتان را ادا کنید. شخصی را که از حد و مرزهایتان عبور کرده برای همیشه از زندگیتان بیرون کنید وگرنه بدهکار هم خواهید شد. باید حال کسی را بپرسید، این تماس را به تاخیر نیاندازید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

فردی طبق خواسته شما با شما همکاری می کند اما فکر می کنید که تمایل زیادی به این کار ندارد. بهتر است قبل از شروع کار، از احساس درونی او باخبر شوید. اگر مطمئن شدید که چنین است، کمک های او را پس بزنید. امروز از خانه بیرون رفتن به خصوص با شریک زندگی تان می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. بنابراین دل به طبیعت بزنید و استرس های روزتان را تخلیه کنید. ورزش در این روزها درمان تمام دردهای جسمانی شما می باشد. برای اشتباهی که کرده اید عذرخواهی کنید و این کار را عقب و پشت گوش نیاندازید وگرنه مجبور می شوید بهای بیشتری برایش بپردازید. این روزها با شرایطی روبرو شده‌اید که نمی‌دانید واقعا باید چه بکنید، تحت تاثیر هیچ چیز و هیچ کس قرار نگیرید و از هوشتان بیش از پیش استفاده کنید. بزودی خبر خوشی شنیده و یا هدیه ای دریافت خواهید کرد.


♊ فال امروز متولدین خرداد

ذهن تان در آسمان ها طی می کند. در مورد موضوعی امیدوار شده اید و در مورد آن مدام خیالپردازی می کنید. اما حواس تان باشد که این رویاپردازی شما را از کارهای روزمره تان عقب نیاندازد. اگر چه روز سخت کاری را در پیش خواهید داشت اما در انتهای شب با دیدار یک دوست تمام خستگی هایتان به در می شود. اگر رفتار فردی در اطرافتان روی مخ تان است، بهتر است که آن را با لحنی ملایم بیان کنید در غیر این صورت موجب دلخوری می شود. این روزها متعلق به شماست به شرطی که با هوشیاری از فرصت بوجود آمده استفاده کنید. هر کتاب یک ائده است، از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. جواب سوالی که به دنبالش هستید را جایی خواهید خواند .خرید برایتان خوب است اما مراقب جیب خود باشید. شخصی برای همراهی در جایی به سراغتان خواهد آمد او را همراهی کنید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

اخیرا اتفاقی افتاده که از کنترل شما خارج بوده است. بنابراین لازم نیست که خودتان را برای آن سرزنش کنید. کمی به خودتان زمان دهید تا همه چیز به آرامش قبل باز گردد. امروز زمان خوبی است تا به بیرون از خانه و خرید بروید. خرید آنچه دوستش دارید، به شما انرژی زیادی خواهد داد. اتفاقی برایتان افتاده که متقاعدتان کرده تغییراتی به رابطه عاطفی تان بدهید اما کمی نگرانید، اگر قبل از هر عملی با عشق زندگی تان مشورت کنید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. صحبت با شخصی که بسیار دوستش دارید باعث می شود تا روز بسیار عالی را پشت سر بگذارید. یک پیشنهاد یا نکته جالب از طرف یکی از دوستانتان مطرح می شود. به زودی اطلاعات زیادی در زمینه ای که برایتان تازگی دارد، کسب می کنید و ضمنا احساسات جدیدی را تجربه می کنید منتظر نتیجه یک آزمایش هستید، نگران نباشید اوضاع روبراه است.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

در مورد کاری که دیگران نمی خواهند انجام دهند، بهتر است که اصرار نکنید. حتی اگر فردی از روی پافشاری های شما مجبور به کاری شود، آن را روزی در آینده به رویتان خواهد آورد و بر سرتان منت می گذارد. پس بهتر است که دیگران را به حال خود بگذارید. مطمئن باشید که همه چیز در بهترین زمان ممکن اتفاق خواهد افتاد. خبر ناخوشایندی که امروز از یکی از دوستان تان می شنوید را جدی نگیرید. از صحت آن اطمینان حاصل کنید، سپس وارد عمل شوید. علاقه مندی های جدید، جستجوهای منطقی و بهبود در روابط از جمله اتفاقاتی است که به زودی تجربه خواهید کرد. گرچه همچنان نسبت به نقطه نظرات و خواسته های خود لج باز و یک دنده هستید اما هوش و ذکاوتتان شما را در پیشبرد یک هدف یاری خواهد کرد. کسی که چشم انتظارش هستید به زودی به شما می پیوندد. روزهای خوشی در راه است.


فال امروز متولدین شهریور

منتظر اتفاقی هستید که امان تان را بریده است. هر چه بی خیال تر باشید برایتان بهتر است. تمام دردهای فیزیکی تان ناشی از همین استرسی ست که می کشید، بنابراین بهتر است که بیشتر مراقب سلامتی تان باشید. در مورد شریک زندگی تان حرفی می شنوید که ممکن است برایتان شوکه کننده باشد. بهتر است که چشم و گوش بسته آن را قبول نکنید. هر سوالی دارید خودتان رودرو و صادقانه از طرف مقابل تان بپرسید. متاسفانه حرفی را بدون تحقیق و بررسی در جمعی به زبان خواهید آورد. یادتان باشد شما قرار نیست همیشه برنده باشید اما در بیانتان باید دقت بیشتری بکنید. در مورد معامله ای که به شما پیشنهاد شده بهتر است کمی احتیاط بکنید. برخی واقعیت ها به شما گفته نشده. چشمتان به دیدن عزیزی که راه دور دارید روشن خواهد شد.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است اطرافیان تان سوال هایی از شما کنند که خیلی تمایلی به جواب دادن نداشته باشید. بهتر است که آنچه فکر می کنید به صلاح تان است را بدون رودربایستی انجام دهید. اطلاعات مهمی که اخیرا به دست آورده اید را نیز فعلا برای کسی بازگو نکنید، در غیر این صورت به ضررتان تمام خواهد شد. اگر چه برای انجام کاری باید بیش از حد به خودتان فشار آورید اما نتیجه ای که می گیرید آنقدر خوشایند است که تمام خستگی هایتان را فراموش خواهید کرد. در یک شرط بندی شرکت خواهید کرد که برنده خواهید شد. بە زودی با فردی بسیار دوست داشتنی در ارتباط خواهید بود و با او همکاری خواهید داشت، این موضوع باعث افزایش مهارت‌ های شما در مورد ‌پروژه های جدید کاری می شود. همیشه به این فکر نکنید که تلاش‌ های شما باید مورد توجه قرار بگیرد، به این فکر کنید که مفید واقع می شوید و دوستان خوبی هم پیدا می کنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز خبرها خوبی در مورد کارتان می شنوید و مجبورید با افراد گوناگونی در تماس باشید. این کار اگرچه خستگی دارد اما در انتهای یک روز شلوغ کاری، با آرامش سرتان را روی بالش می گذارید. تلفنی به شما می شود که پر از گفتگوهای عاشقانه است. اگر مجرد هستید، منتظر اتفاقات خوبی در رابطه عاطفی تان باشید. یکی از اعضای خانواده شما کمی گوشه گیر شده است، بهتر است که او را مدتی به حال خودش بگذارید تا به حالت طبیعی خود بازگردد. بهتر است این هفته دست به ریسک بزرگی نزنید. فردی در اطرافتان هست که به شما توجه بسیاری دارد، برای آشنایی با او باید سریعتر اقدام کنید این آشنایی می تواند ادامه دار باشد. ممکن است شما درگیر بحث هایی شوید که احساساتتان برانگیخته شود، از مهارت خود در عوض کردن بحث استفاده کنید. مراقب باشید در تله نیافتید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

اگر چه شما وظایف تان را به خوبی انجام می دهید اما موانعی در طول روز بر سر راهتان قرار می گیرد که سرعت شما را کند می کند. نیازی نیست عصبانی بشوید و بیش از حد به خودتان فشار آورید. فردا به همه آنها خواهید رسید. اگر چه در کنار شریک زندگی تان همیشه خوش هستید اما باید زمانی را هم به تنهایی اختصاص دهید. این فرصتی است که می توانید روی شخصیت، نقاط قوت و ضعف تان تمرکز کنید. امروز زمانی خوبی برای تنهایی است. اتفاقاتی خواهد افتاد که شما را در مواجهه با افراد جدیدی قرار می دهد، این افراد می توانند موقعیت های بسیار خوبی جلوی پای شما بگذارند و شما را بیش از پیش خوشحال کنند. حواستان باشد در بیان نظراتتان روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کنید تا بعدا پشیمان نشوید وگرنه حرف هایی خواهید زد که از گفتنشان پشیمان می شوید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز در زمینه ای که به آن علاقه دارید، خواهید درخشید. اطرافیان تان نیز شما را تحسین می کنند و از موفقیت تان خوشحال می شوند. تلفن های زیادی به شما می شود که حاوی پیام های تبریک است. این همان چیزی است که سالها برایش تلاش کردید و حال لایق آن هستید. خود و توانایی هایتان را دست کم نگیرید و با اعتماد به نفس کامل راهی را که در پیش گرفته اید، ادامه دهید. بهتر است که امروز خود را با خانواده تان سر کنید و این شادی را در کنار آن ها جشن بگیرید. در نتیجه راهنمایی که به شخصی کرده اید او حالا در جایگاهی است که می تواند به شما در پیش برد اهدافتان کمک بسیاری بکند. از فشار های عصبی و امور مالی ولو برای زمانی کوتاه فاصله بگیرید تا روحتان به آرامش برسد. برای نیتی که دارید با دل خود مشورت کنید، فرصت به وجود آمده باید به نفع شما تمام شود.


♒ فال متولدین بهمن

از صبح که بیدار می شوید، کمی احساس کسالت می کنید. دلیلش را نمی دانید اما با کمی ورزش و انجام حرکات کششی می توانید از شر آن خلاص شوید. سعی کنید که امروز فعال باشید و به خودتان انرژی دهید. ارتباط با دیگران در چنین روزی به نفع تان خواهد بود. در مورد موضوعی سعی دارید تا با شریک زندگی تان صحبت کنید اما این فرصت برایتان فراهم نمی شود. بهتر است به جای منتظر بودن، خودتان این فرصت را بوجود آورید وگرنه دیر می شود. یک مشاور انتخاب کنید و با او صحبت کنید.نه تنها سبک می شوید بلکه در انتخاب درست هم به شما کمک می شود. از هر فرصتی استفاده کنید تا از زیبایی های زندگی لذت ببرید. به سلامتی خودتان بیشتر اهمیت بدهید، شما این روزها شدیداً نیاز به استراحت دارید. کسی که برای عذرخواهی پیش شما آمده از در خانه تان نرانید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

در مورد موضوعی با مخالفت شدید دیگران روبه روی شده اید اما سعی کنید که اول اطلاعات تان را زیاد کنید سپس با دست پر وارد عمل شوید. اگر فکر می کنید که حرف شما درست است، از نظرتان پایین نیایید. شما چیزی را از شریک زندگی تان پنهان می کنید اما بدانید که ماه پشت ابر نمی ماند. بنابراین بهتر است که دست از پنهان کاری بردارید و صادقانه حرف دلتان را بزنید. یک رفتار شریک زندگی تان باعث شده که نسبت به رابطه تان ناامید شوید اما نباید انقدر زود پیش داوری کنید. با گذشت زمان همه چیز بر شما روشن می شود. تماسی که از طرف یک دوست، همکار یا همکلاسی خود دریافت می کنید باعث می شود تا برای بهبود شرایط زندگی خود دست به کار تازه ای بزنید، این موضوع روحیتان را از این رو به آن رو می کند. شما در حرف زدن مهارت بسیاری دارید و با حرف زدن می توانید بسیاری از مشکلات را برطرف کنید آنچه را که باید بگویید همین امروز بگویید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها