رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566813

ترافیک سنگین در هراز و کندوان/ تردد پرحجم خودرو در آزادراه قزوین-کرج

ساعت24-معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور هراز مسیر ‌رفت و برگشت‌ محدوده تونل شماره یک و مسیر ‌شمال به جنوب‌ محدوده بایجان همچنین ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر ‌جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودارنشان می‌دهد.

html>

مهدی مخبری درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

*‌ آزادراه‌های ‌کرج-تهران و قزوین-کرج پرترددترین جاده‌های کشور

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با 149 هزار تردد، آزادراه قزوین-کرج‌ با 129 هزار تردد و آزادراه تهران-کرج‌ با 128 هزار تردد ثبت شد.‌

* جاده‌ها بین ساعات 17 تا 18 شلوغ‌ترند

معاون مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2333 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 7.4 درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* تردد روان در جاده فیروزکوه/ترافیک سنگین در هراز و کندوان

مخبری درباره وضعیت ترافیک جاده‌های شمال اظهار داشت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت نشان می‌دهد.

وی همچنین از بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر ‌رفت و برگشت‌ محدوده تونل شماره یک و مسیر ‌شمال به جنوب‌ محدوده بایجان، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر ‌جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها گفت: در حال حاضر در هیچ‌ یک از جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

* هفت جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر مسدود است

مخبری بیان کرد: منطقه یک آزادراه تهران-شمال منطقه در مسیر رفت و برگشت‌ تا ساعت 24:00 روز 3 آبان مسدود است.

وی ادامه داد: در حال حاضر جاده‌ خرم‌آباد-پل دختر، جاده فرعی شمشک-دیزین،‌ محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور شهداد-نهبندان و محور رویان-بلده در استان مازندران به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها