رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566937

فرصت ۵ روزه شهرخودرو برای فرار از نابودی/ سرنوشت سیاه‌جامگان و نفت در انتظار مشهدیها

ساعت24-مدیران باشگاه شهرخودرو تا ۸ آبان فرصت دارند که با پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم، در دیدار بعدی برابر نفت مسجدسلیمان حاضر شوند.

html>

دیروز (یک‌شنبه) در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و شهرخودرو از ساعت ۱۶ در رفسنجان برگزار شود، این اتفاق به دلیل حاضر نشدن بازیکنان تیم مشهدی در زمین رخ نداد تا پس از حضور داوران و تیم میزبان در ورزشگاه، بازی لغو شود تا در خصوص نتیجه آن، کمیته انضباطی تصمیم بگیرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکنان شهرخودرو از چند روز قبل مدیریت این باشگاه را تهدید کرده بودند که اگر پول نقد به حساب آن‌ها واریز نشود، در دیدار با مس رفسنجان در زمین حضور پیدا نخواهند کرد و حتی برای نشان دادن جدی بودن تصمیم خود، در هیچ‌کدام از جلسات تمرینی منتهی به دیدار با نماینده رفسنجان، حضور پیدا نکردند تا شاید مدیریت و مالکیت این باشگاه لیگ برتری متوجه شود که آن‌ها روی تصمیم خود مصر هستند.

حالا مدیریت و مالک تیم پدیده شهرخودرو یعنی مسعود معمایی و فرهاد حمیداوی، ۵ روز وقت دارند تا تیم را از نابودی، حذف از لیگ برتر و سقوط آن به دسته دو نجات دهند؛ اتفاقی که مشابه آن برای نفت تهران و سیاه‌جامگان، دیگر تیم مشهدی در لیگ آزادگان افتاد. این دو تیم که از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرده بودند به دلیل مشکلات مالی و بی‌کفایتی مدیران وقت، طبق قوانین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، به دو دسته پایین‌تر سقوط کردند. عاقبت نفت تهران به نابودی و انحلال ختم شد و سیاه‌جامگان هم هنوز در سطوح پایین‌ فوتبال ایران، مشغول فعالیت است.

طبق این قانون، تیمی که در دو بازی از لیگ و به هر دلیل غیرقابل توجیهی انصراف دهد یا در زمین حاضر نشود، از آن لیگ حذف و به دو دسته پایین‌تر سقوط می کند. حالا مدیران شهرخودرو ۵ روز وقت دارند تا به تیمی سر و سامان دهند که به قول خودشان، آن را از دست "غاصبان هیات فوتبال" بازپس گرفته‌اند. این تیم که در هفته اول برابر آلومینیوم اراک در خانه و با داشتن تنها ۱۵ بازیکن، با نتیجه بدون گل متوقف شد، در هفته سوم و در روز شنبه، ۸ آبان باید در خانه میزبان نفت مسجدسلیمان باشد. باید دید سرنوشت این تیم مشهدی چه خواهد شد و آیا همانند پیام، سیاه‌جامگان و ابومسلم نابود خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام

خبرنگار محمدحسین رضوی

دبیر محمدعلی ایزدی

لینک کوتاه

برچسب‌ها:

تیم فوتبال پدیده مشهد

تیم فوتبال سیاه‌جامگان

تیم فوتبال نفت تهران

استانی-ورزشی

نظرات

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها