رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566986

تند تر شدن لحن آمریکا در باره برجام

ساعت24-رابرت مالی ازشروع مرحله حساس مساله هسته ای ایران گفت.

رابرت مالی
رابرت مالی نماینده آمریکا در مسایل ایران در روزهای گذشته یک سفر پر حجم به خاورمیانه ونیز یک سفر مهم به کشورهای اتحادیه اروپا را دردستور کار داشت که انجام شد. یکی از اصلی ترین مسایل طرح شده در تور بزرگ مالی پرونده هسته ای ایران است.

در حالی که گفته می شود ایران توانسته گاز به دستگاههای مدرن با اورانیوم غنی شده 20 درصد تزریق کند ونیز عدم بیان صریح درباره روز مذاکره در وین از سوی مقامهای ایرانی طرف آمریکایی را مبهوت وناامید کرده است خبرگزاری روسی اسپوتنیک خبر از تندتر شدن لحن آمریکایی ها می دهد. بیان داشت که مرحله حساسی در موضوع بازگشت طرف ها به اجرای برجام آغاز می شود.به گزارش اسپوتنیک، رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در این خصوص صحبت کرد.مالی در جریان گفتگوی تلفنی خاطر نشان کرد: "ما در مرحله حساسی قرار داریم."
به گفته ی وی دلیلی که ایران برای تاخیر در بازگشت به مذاکرات می آورد هر روز جدی تر به نظر می رسد. مالی تاکید کرد: " اگر دیپلماسی موفق نشود ما ابزارهای دیگری داریم.»وی افزود: « فکر می کنم، شما در روزهای و هفته های آینده شاهد روند دیپلماسی شدیدتری خواهید بود."به عقیده مالی نگرانی از برنامه هسته ای ایران نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر جهان در حال افزایش است.وی در ادامه گفت: " ادامه فعالیت هسته ای ایران یک مشکل جهانی است.".

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها