رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 567105

فال روزانه چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

ی
html>

فال شخصی برای متولدین 5 آبان :

خوب‌ یا بد بودن روزهای پیش‌ روی شما کاملاً بستگی به خودتان دارد و اگر رفتار خوبی در پیش بگیرید، این رفتار خوب بی‌ پاسخ نخواهد ماند و نتیجه خوبی‌ های خود را خواهید دید. مدت زیادی است که فرصتی دست‌ نداده تا به‌ زندگی‌ تان فکر کنید، آبان‌ ماه بهترین زمان برای انجام این کار است. سال شلوغی انتظار شما را می‌ کشد و تنها در اسفند ماه سرتان خلوت می‌ شود. در نتیجه ممکن است زمان زیادی برای رسیدگی به اعضای خانواده نداشته باشید و اسفند را تا می‌ توانید در کنار خانواده سپری کنید. در فروردین‌ ماه خلاقیت شما به اوج می‌ رسد و در ماه‌ های خرداد و تیر بخت‌ و اقبال به‌ شما رو می‌ کند. در این ماه‌ ها هر فرصتی را غنیمت بدانید. مدت زیادی است که برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش می‌ کنید اما همیشه دست‌ تنها بوده‌ اید و به‌ همین دلیل نیز این آرزوها مانند کشتی در وسط اقیانوس از دسترس شما دور می‌ شود. در سالی که پیش‌ رو دارید تا جایی که می‌ توانید در فعالیت‌ های اجتماعی شرکت کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید تا با کمک آنها، به‌ آرزوهای دیرینه خود جامعه عمل بپوشانید.


فال روزانه متولدین فروردین

رفتار خوب شما زبانزد خاص و عام است. افرادی را که برای مشورت نزد شما می آیند، هیچگاه نا امید نمی کنید. زاویه دید شما به زندگی و مسائل برای همگان قابل اعتماد و احترام است. اگرچه برخی از اطرافیانتان مدام جلوی پایتان سنگ می اندازند اما به آنها توجهی نکنید و با قدرت و اعتماد به نفس همیشگی به راه خود ادامه دهید. با گسترش دامنه دوستان تان می فهمید که دیگر جای عشق در زندگی تان خالی نیست و عشقی که به دنبال آن بوده اید، به تدریج شما را در خود غرق خواهد کرد. جهت خرید و یا نقل مکان باید تصمیم بگیرید، کار را برای خودتان سخت نکنید شما بخوبی میدانید که کارهای واجب تری دارید که باید به آنها بپردازید .تلاش های شما بالاخره جواب خواهد داد .حتی اگر کارها با سرعتی که شما توقع دارید پیش نرود ،شما ذاتا هنرمند و مدیر هستید، از هر دوی این توانایی ها همزمان بهره ببرید .


فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما سوار بر قطار آرزوهایید و با سرعت بسیار به جلو پیش می روید. برای رسیدن به موفقیت راههای زیادی وجود دارد و این شما هستید که باید بهترین راه را انتخاب کنید. اگر فکر کنید که این قطاری که اکنون در آن نشسته اید، به شما تعلق ندارد بهتر است در ایستگاه بعدی پیاده شوید و مقصد دیگری را انتخاب کنید. از ریسک کردن نترسید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در فکر گرفتن یک میهمانی هستید. با دعوت کردن دوستان تان می توانید روابط خود را با آنها بهبود ببخشید و اوقات خوشی را در کنارشان بگذرانید. شنیدن خبری شگفت زده و خوشحالتان می کند، به سفری خواهید رفت که برای آرامش جسم و روحتان بسیار لازم است، کار یا کمکی از شما خواسته شده که به دلیل مشغله های کاری و زندگی انجام آن را به تعویق انداخته اید بهتر است هرچه زودتر آن را انجام دهید و گرنه وجه ی همیشه مدد رسانِ تان را در برابر دیگران خدشه دار می کنید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

مانند لاک پشتی هستید که سر خود را در لاکش فرو برده و تنها هنگامی که اطراف خلوت است، به بیرون از خانه اش با احتیاط سری می زند. شما فردی هستید که تنها با افرادی که شبیه خودتان هستند، ارتباط برقرار می کنید. توصیه می کنیم مراقب اطرافیانتان باشید زیرا ممکن است پرنده ای گرسنه در کمین شما نشسته باشد. مشکلی که اخیرا در رابطه عاطفی خود با آن دست و پنجه نرم می کنید، ناشی از عدم اعتمادتان به شریک زندگی است، شاید بهتر است پیش داوری را کنار بگذارید و کمی واقع بین باشید. نذری دارید که بهتر است هر چه زودتر ادا کنید. به زودی به نیتتان خواهید رسید. روی مسئله ای که نگران چگونگی انجامش هستید بیش از حد حساسیت نشان ندهید، خودتان کارها را خراب می کنید. از وسواس فکری و چندباره فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید این کار شما را فقط خسته و کلافه می کند، تصمیم بگیرید و به تصمیمتان احترام بگذارید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

اخیرا برای اطرافیانتان سوتفاهمی به وجود آمده است. اگر چه شما فردی مهربان و خوش قلب هستید اما دیگران نظری خلاف این دارند و شما را عصبی و تندخو می خوانند. کمی برای آنها زمان بگذارید و با تک تک افرادی که دچار سوتفاهم شده اند، صحبت کنید. بهتر است به زندگی اجتماعی خود و عادات روزمره تان تغییری دهید به عنوان مثال با افراد بیشتری در تماس باشید و در فعالیت های مختلف شرکت کنید. این راه در زندگی عاطفی شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و شما را از کسالت و نا امیدی در خواهد آورد. فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت در کار برایتان پیش خواهد آمد، اگر نترسید و درخواستتان را مطرح کنید به آنچه که می خواهید می رسید، دلتان برای کسی که سالهاست ندیده ایدش بسیار تنگ است، خود کرده را تدبیر نیست با روزگار کنار بیایید. برای اوج گرفتن باید بارتان را کم کنید، با خودتان منصف باشید خطایی اگر کرده اید بپذیرید و جبران کنید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

به محض این که از موفقیت خود احساس شادی می کنید، فردی سر راهتان قرار می گیرد و خوشی شما را از بین می برد. شاید با حرف های او فکر کنید که لایق این پیروزی نیستید اما بهتر است حرف های او را نادیده بگیرید زیرا این رفتار از حسادت او سر می زند. کافیست تنها به ندای قلب تان گوش دهید و مطابق برنامه ریزی هایتان جلو روید. زمان خوبی برای رفتن به میهمانی و شرکت در فعالیت های گروهی است. با ارتباط بیشتر می توانید زندگی عاطفی خود را نیز بهبود بخشید. لجبازی و جنگیدن فقط باعث شده دور یک مسیر باطل بچرخید، نه بخاطر دیگران بلکه برای خودتان هم که شده مسئله را رها کنید و شاکر باشید. فردا به هیچ کس قول داده نشده. با مشکلات مالی تان فعلا کنار بیایید اوضاع بزودی روبراه خواهد شد. از جایی خبری به شما خواهد رسید که شنیدنش را باور نخواهید کرد، صبر تان به بار خواهد نشست.


فال امروز متولدین شهریور

شما برای رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی راههای مختلفی را امتحان کرده اید و ماسک های مختلفی را به چهره خود زده اید طوری که حقیقت واقعی تان را فراموش کرده اید. برقراری تعادل میان دنیای بیرون و درون بریتان سخت شده و به همین دلیل نمی توانید تصمیم درست را بگیرید اما بهتر است تنها به خودتان اعتماد کنید تا به جواب نهایی برسید. اگر احساسات تان فوران کرده است و دوست دارید با افراد بیشتری در تماس باشید، پیشنهاد می کنیم که در فعالیت گروهی مانند کلاس های ورزشی یا هنری شرکت کنید. برای گرفتن هر تصمیم سرنوشت سازی بهتر است کمی بیشتر صبر کنید. در اطرافتان شخصی گرفتار است، همان قدر که از دستتان بر می آید کمکش کنید و خودتان را سرزنش نکنید. اگر کسی به شما پیشنهاد سفری داد بی معطلی بپذیرید و برای رفتن تدارک ببینید. شما نیاز دارید تا هرچه سریعتر در محیط اطرافتان تغییری ایجاد کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

برای رسیدن به موفقیت در مسیر خود به جایی رسیده اید که ممکن است سختی های زیادی در پیش داشته باشید، به عنوان مثال شاید مجبور شوید با افرادی که تمایلی به آنها ندارید ارتباط برقرار کنید یا دست به کارهایی بزنید که تا به حال از آنها فراری بوده اید، اما برای رسیدن به هدفتان باید به یک سری کارها تن دهید. احساسات خود را کنار بگذارید و با قدرت بیشتری به مسیرتان ادامه دهید. سعی کنید با افرادی که احساس بهتری به شما می دهند و مشترکات بیشتری با شما دارند، در تماس باشید. نگران مسئله ای کاری هستید، اولویت هایتان را در نظر بگیرید تا مشکل به چشمتان کوچکتر شود. آبی که ریخته شده به جوی بر نمی گردد، دست از مرور چند باره یک موضوع بردارد و بیش از این خودتان ار آزار ندهید. مشکلات پیش آمده اخیر باعث بی حوصلگی و کم طاقتی شما در برابر خطاهای کوچک دیگران شده، این حالت روحی شما با خبر خوشی که به زودی به دستتان خواهد رسید برطرف می شود.


♏ فال روزانه متولدین آبان

فکر می کنید طنابی به دور پاهایتان پیچیده شده و شما را از حرکت باز داشته است. شاید این طناب محدودیت هایی است که خود برای خودتان ساخته اید. برای رهایی از این وضعیت باید در برنامه های زندگی تان تجدید نظر کنید. در خانه تان را به روی دیگران باز بگذارید زیرا بهترین زمان برای گرفتن میهمانی و دورهمی است. با این کار زندگی عاطفی شما در مسیر جدیدی قرار می گیرد و انرژی از دست رفته زندگی تان را دوباره به دست خواهید آورد. جوابی که منتظر و نگرانش هستید به زودی خواهید شنید و شما دوباره همان شخص با ظرفیتی می شوید که می توان روی او حساب کرد. در رابطه با مسائل احساسی هفته گرم و خوبی خواهید داشت، او را تحت تاثیر قرار داده و بی بهانه برایش هدیه ای بخرید. به میهمانی های مختلفی دعوت شده اید که در یکی از آنها شخصی که برای دیدنش اشتیاق فراوانی دارید ملاقات خواهید کرد.


♐ فال روزانه متولدین آذر

درگیر کارهایتان هستید و احساس می کنید که حتی رها کردن آنها برای یک دقیقه، شما را از ادامه راه باز می دارد اما یادتان باشد که دیگران هم می توانند در این راه به شما کمک کنند و کمی از سنگینی وظایفتان بکاهند. بر خلاف همیشه، امروز نمی توانید احساسات خود را پنهان کنید و دوست دارید با افراد بیشتری در تماس باشید و از درون تان برای آنها سخن بگویید. حال بهترین زمان است تا با عشق زندگی تان قراری بگذارید و راز دلتان را برای او نیز فاش کنید. گاهی لازم است به جای منطق از ندای درون پیروی کرد. بهتر است سعی کنید واقع بین باشید، زندگی را به خودتان آسانتر بگیرید. در رابطه عاطفی تان اگر قصد دارید مسئله ای را روشن کنید و چیزهایی را توضیح دهید، این هفته زمان خوبی برای رفع کدورت ها در رابطه شماست. حواستان باشد به هیچ وجه مسئولیت کاری را که نمی توانید انجام دهید به گردن نگیرید. حواستان به اطرافیانتان بیشتر باشد.


♑ فال روز متولدین دی

انعطاف پذیری خوب است اما اگر بیش از حد باشد به اراده شما در تصمیم گیری لطمه می زند. فکر شما یک چیز می گوید درحالی که قلب تان چیزی دیگر و اگر شما نتوانید قدرت واراده لازم را داشته باشید، در انتخاب راه دچار مشکل می شوید. بهتر است تصمیم گیری را به تعلیق بیاندازید تا همه چیز برایتان روشن و واضح شود. دوست دارید لباس به تن کرده و در اجتماع حضور پیدا کنید. حتی اگر مجرد هستید در این شرایط ممکن است عشق زندگی تان را نیز پیدا کنید. در هر صورت آن دو گوش شنوایی که برای شنیدن حرف هایتان بدان احتیاج دارید، برایتان فراهم خواهد شد. در کارهای گروهی فعال باشید و ایده ها و نظریات خود را در جمع دوستان مطرح کنید تا ببینید چقدر در رسیدن به خواسته هایتان شما را همراهی می کنند، قدردان این همراهی و محبت باشید تا روز افزون باشد. شخصی بدون قصد بد حرفی زده کهشما را رنجانده است بهتر است در رفتارتان با او تجدید نظر کنید. در رفاقت کوتاهی نکنید.


♒ فال متولدین بهمن

حتی اگر دیگران مانع حرکت شما می شوند، شما آنقدر قدرتمند هستید که بتوانید به مسیر خود ادامه دهید. یادتان باشد که شما تنها مسئول کارهای خود هستید و لازم نیست به دیگران جواب پس دهید. اگر چه ترجیح می دهید کارهای ناتمام تان را به پایان برسانید اما فراموش نکنید که شما هم به استراحت و آرامش احتیاج دارید. پس بهتر است کمی به ظاهرتان برسید و با دوستانتان خوش بگذرانید. عشق زندگی تان به توجه بیشری احتیاج دارد، او را نیز فراموش نکنید. شما بسیار نکته سنج هستید اما اگر آن را کنترل نکنید این هفته شما را به دردسر می اندازد، حد و اندازه را نگه دارید. شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان خواهد آمد، حواستان را جمع کنید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت. معامله ای که مدتهاست در فکر انجامش هستید بهتر است همین حالا انجام دهید. خرید را بیش از این به تعویق نیاندازید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

فرصت های بزرگی در اختیار شما قرار گرفته است اما فکر می کنید که نمی توانید استفاده لازم را از آنها ببرید.تصور می کنید که اگر اکنون راه خود را انتخاب کنید، فرصت های بهتری را که در آینده در مقابلتان قرار می گیرد، از دست خواهید داد. اما بهتر است درنگ نکنید زیرا اکنون زمان تغییر و دگرگونی است. پس به سمت چیزی بروید که چشم هایتان را به خود جلب کرده است زیرا این فرصت ها دیگر به دست نمی آیند. از خیال پردازی دست بکشید و دست به عمل بزنید. طرف مقابلتان را امتحان کنید تا خیالتان آسوده شود، با شک و دو دلی سر کردن فقط زندگی را به خودتان زهر می کند، مرگ یکبار و شیون هم یک بار. روزهای شلوغی را پشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری،این دقیقا همان چیزی است که روحیه ماجراجوی شما را راضی می کند پس بهانه گیری نکنید و غر نزنید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها