رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 567114

درخشش اسنوکرباز ایرانی؛وفایی، سالیوان را نابود کرد

ساعت24-حسین وفایی رونی اُ سالیوان را نابود کرد. این تیتری است که یورو اسپرت بعد از پیروزی درخشان اسنوکرباز کشورمان مقابل نفر سوم جهان به کار برد. حسین وفایی ملی‌پوش اسنوکر ایران که در انتخابی مسابقات مسترز آلمان ۲۰۲۲ شرکت کرده است در مهم‌ترین رقابت خود دوشنبه سوم آبان به مصاف ستاره اسنوکر جهان یعنی رونی اُ سالیوان رفت و موفق شد با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به پیروزی برسد.

html>

یورو اسپرت نوشت، حسین وفایی بدون شک بهترین شب دوران ۹ ساله حرفه‌ای خود را سپری کرد و در اولین دور مسابقات قهرمان 6 دوره جهان را شکست داد. این رسانه ادامه داد بهترین بازیکن ایران از زمان حرفه‌ای شدنش در سال ۲۰۱۲ سه بار به نیمه نهایی رنکینگ رسیده اما این شاید بارزترین پیروزی دوران حرفه‌ای او باشد. او تنها در عرض ۵۴ دقیقه موفق شد پیروزی خود را تکمیل کند. این در حالی است که به غیر از راند دوم سالیوان هیچ اشتباهی مرتکب نشد اما نفر شصتم جهان آن‌قدر باشکوه بازی کرد که جایی برای عرض اندام حریف باقی نگذاشت.
به این ترتیب حسین وفایی موفق شد مرحله نخست مقدماتی برای حضور در دور اصلی رقابت‌های مسترز آلمان ۲۰۲۲ را با موفقیت پشت سر بگذارد. رقابت‌های اسنوکر مسترز آلمان یک رقابت حرفه‌ای است که از ۲۶ تا ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲ در برلین آلمان پیگیری خواهد شد. این مسابقات نهمین رویداد رنکینگ فصل اسنوکر ۲۰۲2-2021 خواهد بود.
مسابقات مسترز آلمان ۲۰۲۲، ۴۰۰ هزار پوند جایزه دارد که قهرمان این رقابت‌ها می‌تواند ۸۰ هزار پوند به جیب بزند. همچنین نفر دوم و سوم به ترتیب ۳۵ و ۲۵ هزار پوند را برنده خواهند شد. در این مسابقات اسنوکربازان معروفی مانند جاد ترامپ به عنوان مدافع قهرمانی، رونی اُ سالیوان، مارک آلن و... حضور دارند.
در دوره قبل این رقابت‌ها جاد ترامپ نفر اول رنکینگ جهانی اسنوکر موفق شد در فینال جک لیسوفسکی هموطن خود را شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. سال گذشته سهیل وحدانی از کشورمان در این رقابت‌های حاضر شده بود که بعد از برد در دور مقدماتی نخست در دور دوم مقابل مارک جویس شکست خورد و نتوانست راهی جدول اصلی رقابت‌ها شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها