رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 567169

مهاجری: از فوتبال شهرم شکایت نمیکنم/ با اعتصاب بازیکنان مخالفم

ساعت24-سرمربی سابق شهرخودرو می‌گوید با وجود اتفاقات رخ داده در این تیم، حاضر نیست شکایت کند و کار شهرخودرو را را به تعلیق بکشاند.

html>

محمدرضا مهاجری، سرمربی پیشین شهرخودرو در خصوص دومین روز حضورش در تمرین این تیم و پخش شدن فیلمی از صحبت‌هایش با میثاقیان،‌ سرمربی جدید تیم در روز گذشته (سه‌شنبه) که در آن به میثاقیان گفته بود نمی‌گذاشتم کسی جز شما سر تمرین تیم بیاید، گفت: تمام مسئولیت مصاحبه‌هایم با من است اما اینکه وقتی دارم با کسی حرف می‌زنم از پشت فیلم بگیرند و در فضای مجازی پخش کنند، کار قشنگی نیست. الان دارم در قالب مصاحبه با شما صحبت می‌کنم، اما وقتی با کس دیگری صحبت می‌کنم جالب نیست که فیلم بگیرند.

وی افزود: با لباس شخصی به تمرین می‌آیم چون تعیین تکلیف نشده‌ام و باشگاه هم دفتری ندارد و نمی‌دانم کجا باید آقایان را پیدا کنم. در واقع هیچ نامه‌ای هم تا این لحظه به من نداده‌اند و الان هم به استعفایی استناد می‌کنند که قبل از بازی با آلومینیوم اراک دادم. بعد از آن قرارداد بستم، تیم را تمرین دادم و سر بازی بودم. گفتند مهاجری سه روز پیش استعفا کرده، صحبت کردیم، گفتند چند روز قبل‌تر و اگر ادامه می‌دادیم لابد می‌گفتند یک ماه قبل استعفا کرده‌ام!

وی افزود: من در شرایط سخت‌تر از این هم کار کرده‌ام. ۴ سال در سیاه‌جامگان با همه سختی‌ها ساختم و تیم را لیگ برتری کردم. با کسانی که کار کردم، هیچگاه سعی نکردم وارد حاشیه و دعوا شوم‌. با زنوزی، حسین‌خانی، حدادیان و ... کار کرده ام و با وجود قطع همکاری رفیقیم.

مهاجری گفت: همه شانه خالی می‌کنند. از حمیداوی تا معمایی مدعی هستند که در جریان نبوده‌اند، پس چه کسی در جریان است؟ از کدام هیات مدیره حرف می‌زنند؟

سرمربی سابق تیم شهرخودرو گفت: از بچه‌ها و بازیکنان علاوه بر خداحافظی خواهش کردم که به خاطر مشهد و مردم، تمرین کنند. مخالف اعتصابم چون دودش در چشم بازیکن و هوادار می‌رود. بازیکن اعتماد نمی‌کند چون مذاکره کرده و می‌بیند که همه جوره زیر توافق‌ها زده‌اند. از بازیکنانم عذرخواهی کردم که به اعتبار من به مشهد آمدند و ۲ ساله قرارداد بستند. من مربی این تیم بودم و آدم کسی نبودم، امیدوارم آقایان صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند و اینگونه نباشد که ابتدا ارواح زنده و مرده‌شان را قسم بدهند و بگویند ما در جریان نبودیم اما بعد معلوم شود که دروغ می‌گویند!

وی در خصوص احتمال شکایت از شهرخودرو گفت: آنها ثابت کردند که آدم‌های کوچکی هستند و برای من مردند. واقعا برخی افراد آدم‌های کوچکی هستند. من از فوتبال شهرم شکایت نمی‌کنم و کاری نمی کنم که به تعلیق برسد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها