رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 567229

فال روزانه پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

html>

فال شخصی برای متولدین 6 آبان :

هدف بزرگی در سر دارید اما احساس می کنید که دست نیافتنی ست. شما زمان زیادی برای تلاش کردن دارید بنابراین آن را به این راحتی از دست ندهید. اگر از همین امروز انگیزه لازم را در خودتان ایجاد کنید، در آینده ای نزدیک به مراد دلتان خواهید رسید. شما فرد قانون مداری هستید که چاچوب های سختی را برای خود تعریف کرده اید. اگر چه زندگی شما نظم دارد و این خوب است اما برای لذت بردن از آن گاهی باید چارچوب ها را بشکنید و آزادانه تر قدم بردارید. در اواخر سال با یک تصمیم گیری مهم، زندگی تان دچار تغییراتی اساسی خواهد شد. شما مدت ها منتظر این فرصت بوده اید پس از آن نهایت استفاده را بکنید و زندگی تان را به آن سمتی که دوست دارید، هدایت کنید. گذشته را دور بریزید و برای آینده برنامه ریزی کنید. هر چه ارتباطات موثری داشته باشید، موفقیت تان نیز بیشتر خواهد بود. مشکلاتی که در روابط عاطفی داشتید، امسال برطرف خواهد شد، به شرط این که شما نیز تغییراتی را در خودتان ایجاد کنید. سال پیش رو سالی پر از پیشنهادهای کاری خواهد بود که بر شرایط مالی تات تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. ماههای دی، بهمن و اردیبهشت از بهترین ماههای سال شما خواهد بود.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز سرتان بسیار شلوغ است از این رو حواس تان به اطراف تان نیست. مراقب باشید که دیگران را از خود نرنجانید. به مراسمی دعوت می شوید، این مراسم برای شما هیجان زیادی را به همراه خواهد داشت و بر اطلاعات تان افزوده خواهد شد. در مورد موضوعی ناراحت هستید اما تمایلی به حرف زدن در مورد آن ندارید. خودتان را اذیت نکنید. بهتر است که از طرف مقابل تان کمی زمان بخرید تا شرایط بهتری برای گفتگو برایتان فراهم شود. باید بیشتر با تدبیر و علاقه عمل کنید و نگاهتان به جلو و آینده باشد تا هدفی را که در ذهن می پرورانید به ثمر برسانید. خاطرات تلخ گذشته را مرور و زیاد برای دیگران تعریف نکنید. یادآوریش برای آنها خسته کننده است و برای شما هم سودی ندارد. گامهای زندگیتان را با دقت بردارید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما باید از همین حالا به دنبال علاقمندی هایتان باشید. لازم نیست که حتما در آن تجربه داشته و حرفه ای باشید، حتی اگر فکر می کنید که استعدادی ندارید، بازهم کوتاه نیایید و به دنبال چیزی که از آن لذت می برید، باشید. تنها در این صورت است که آینده درخشانی خواهید داشت. به زودی دوستی که مدت هاست از او جدا شده اید، دری را به رویتان می گشاید. این فرصتی برای شماست که خودی نشان دهید. برای انجام کاری، قبل از شروع بیشتر مطالعه کنید و اول فوت و فن کار را یاد بگیرید. در مورد نیت تان یادتان باشد که شما فقط یک بار زندگی می کنید. بهتر است راهی را انتخاب کنید که بعدها حسرت چیزی را نخورید. برای یک مسئله خانوادگی و یک تصمیم گیری نظر شما پرسیده می شود.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز باید تصمیمات مهمی بگیرید بنابراین تمام تلاش تان را به کار گیرید تا بی فکر عمل نکنید. اتفاقی برایتان افتاده که اعتماد به نفس تان را کاهش داده است. بهتر است به جای این که ضعف هایتان را بزرگ کنید، روی نقاط قوت تان تمرکز کنید. تنهایی در حال حاضر به نفع شما نمی باشد. هر چه بیشتر با دیگران در ارتباط باشید، بهتر است. به زودی در مقابل یک دوراهی قرار می گیرید که انتخاب را برایتان سخت خواهد کرد. اگر چه وسوسه می شوید اما بهتر است آنچه از پسش بر می آیید را انتخاب کنید. هیچ کس بی خطا و هیچ گلی بی خار نیست. به خودتان فرصت اشتباه کردن هم بدهید. شما از هر اشتباه درسی می گیرید. برای یک سفر کوتاه برنامه ریزی خواهید کرد. شما برای هر اتفاقی آماده هستید. طوفانی که نگرانش هستید از سرتان خواهد گذشت. بسته ای به دست تان می رسد.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز هر چقدر که دوست دارید استراحت کنید زیرا فردا روزی است که باید جدی تر و پرقدرت تر باشید. خودتان را برای یک تغییر بزرگ آماده کنید. این تغییر در زمینه شغلی شماست. فقط باید اعتماد به نفس بالای داشته باشید و خودی نشان دهید. اگر چه شما فردی باثباتی هستید اما این روزها در رابطه عاطفی تان خیلی ثبات ندارید. بهتر است که از رفتارهای عجیب و غریب دوری کنید در غیر این صورت شریک زندگی تان را از دست خواهید داد. انجام کاری مهم به شما سپرده می شود، نگرانی به دلتان راه ندهید، شما به سادگی از پسش بر می آیید. زمان آرامش رسیده است. مسیر کاری تان را عوض نکنید. بهتر است اگر می توانید کمی پس انداز کنید. در هیچ کاری زیاده روی نکنید. بدهی دارید که موعدش به سر رسیده.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز باید دور دیگران را خط بکشید و در تمام کارهایتان روی پای خود بایستید. شما منابع کافی در دست دارید، تنها کافی است که به آنها نظم دهید تا در مسیر هدف تان به حرکت آیند. اخیرا احساس بی نظمی در زندگی تان دارید اما نگران نباشید زیرا این شرایط ارزش آنچه بعدها به دست می آورید را دارد. رابطه شما با فردی شکراب شده است اما امروز او قدمی به سمت شما بر می دارد که به بهبود روابط تان منجر می شود. از تک تک روزهایش استفاده کنید. با گروهی از دوستان جمع خواهید شد و کاری را شروع خواهید کرد. مبلغی به دست تان می رسد که باعث می شود بانی خیر برای دیگران باشید. در محیط کاری با شخصی آشنا می شوید که از فعالیت در کنارش لذت خواهید برد. هدیه ای دریافت می کنید که باعث شادیتان می شود.


فال امروز متولدین شهریور

شما در دوران حساسی از زندگی تان هستید. هر اشتباه کوچکی می تواند شما را از برنامه هایتان عقب بیاندازد. بنابراین بهتر است که فکر شده قدم بردارید. اگر در خانواده تان مشکلی پیش آمده، نگران نشوید. در این شرایط کاری از دست شما بر نمی آید اما همین که کنارشان باشید کفایت می کند. به زودی باید در جمعی حاضر شوید، بهتر است که از امروز برای آن برنامه ریزی کنید و آماده در آن جمع حاضر شوید. لبخند را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید که می تواند در روابط شما معجزه کند. هفته خوبی پیش رو دارید، حواستان باشد هیچکس نمی تواند با یک دست دو هندوانه بلند کند. فشار بی فایده و بی اندازه به خودتان وارد نکنید. بار به قدر توانتان بلند کنید تا کمرتان خم نشود. حواستان به کسی که برایتان عزیز است باشد. این هفته مجبور می شوید در مشاجره ای دخالت کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

عجله را در چنین روزی کنار بگذارید و کمی آهسته تر قدم بردارید در غیر این صورت همه چیز را خراب خواهید کرد. اگر از اطرافیانتان تان کمک بگیرید، راه برای شما هموارتر خواهد شد. نگران موضوعی هستید اما یادتان باشد که دست شما از آن کوتاه است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر کنید و منتظر جواب باشید. به زودی پیشنهاد کاری به شما می شود که نباید آن را از دست دهید. هر چه جسارت و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، برایتان بهتر خواهد بود. فکری شما را به خودش مشغول کرده طوری که خواب و راحتی را از شما گرفته است، یادتان باشد که جهان پر از مشکلات است و همه کارها هم بر وفق مراد آدم گاهی پیش نمی‌روند. در حال حاضر با دور اندیشی و حوصله منتظر باشید، به زودی خبری خوش دریافت می کنید و تغییرات کلی در زندگی تان روی خواهد داد.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز کمی بی حوصله هستید. دوست دارید که همه چیز را رها کنید اما زمان خوبی برای این کار نیست. بهتر است که ابتدا به کارهای مهم تان اهمیت دهید، سپس سراغ علاقمندی هایتان بروید. امروز در مکالمه هایتان خیلی پیچیده نباشید تا نتیجه ای مطلوب داشته باشد. در رابطه با شریک زندگی تان کمی بی منطق شده اید. مدام بهانه می گیرید و مشکلات را به گردن او می اندازید. اما مراقب باشید زیرا اگر همین روند را ادامه دهید، خودتان را از او دور خواهید کرد. شاید بد نباشد که زمانی را به تنهایی بگذرانید تا حالتان به حالت طبیعی خود بازگردد. به جای دست روی دست گذاشتن دل به دریا بزنید و با شهامت و جسارت به تک تک کارهایی که در سر دارید اقدام کنید، اگر تردید نداشته باشید حتما موفق می شوید. برای رفع یک بلا دست به دامن شخصی شده‌اید که او کمکتان کرده امروز وقت جبران است حواستان به او باشد.


♐ فال روزانه متولدین آذر

همه چیز امروز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. اما به خودتان مغرور نشوید. شما این موفقیت را مدیون اطرافیان تان هستید. بنابراین آنها را در این شرایط فراموش نکنید. امروز از نظر مالی احساس امنیت بیشتری خواهید کرد. در اواخر روز خبر هیجان انگیزی را خواهید شنید که بر خوشحالی تان خواهد افزود. در جمع دوستان تان سعی کنید که کمی از شوخ طبعی تان بکاهید. زیرا این کار منجر به سوتفاهم و در نهایت به ضرر شما تمام خواهد شد. ممکن است برای انجام کاری مجبور شوید به راه دوری بروید حواستان باشد تا مبادا در کمک کردن به شخصی که در اطرافتان دچار مشکل شده غفلت کنید. در مورد مسئله کاری تان از هر لحظه برای یادگیری استفاده کنید. دنیا را سخت نگیرید، اولین کسی که ضرر می بیند خودتان هستید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز قراردادی می بندید یا در گفتگوهایتان به نتایجی می رسید که ثبات را به زندگی شما بازمی گرداند. سعی کنید که این شرایط را نگه دارید. اگر چه هنوز به آنچه می خواهید نرسیدید اما همین نشانه ها هم موفقیت شما را تضمین می کند. امروز مجبورید تا با افراد زیادی در تماس باشید، از این رو خودتان را برای یک روز پر مشغله آماده کنید. دوستی با رفتارهای خود شما را ناامید کرده است اما بهتر است که کوتاه نیایید. بدون این که به رویش بیاورید کنارش باشید تا او نیز متوجه رفتار اشتباهش شود. این آتشی که در آن می سوزید را خودتان افروخته‌اید، به جای دامن زدن بیشتر به آن به خودتان کمک کنید. لازم است خلوت و فکر کنید تا مشکل را از ریشه حل و خودتان را خلاص کنید. بحث کردن با دیگران فقط عصبی و کلافه‌ترتان می کند حواستان باشد این روزها از هر بحثی دوری کنید.


♒ فال متولدین بهمن

مدتی ست که زندگی تان از حالت ثبات درآمده و دچار نوسان است، نگران نشوید زیرا در همین نوسان هاست که درهای زیادی به رویتان گشوده می شود. به فکر شروع یک همکاری هستید اما باید قبل از شروع تمام وظایف تان را به روشنی مشخص کنید تا در اواسط راه مشکل یا سوتفاهمی بوجود نیاید. نگران یکی از اطرافیان تان هستید. این نگرانی شما بی مورد است زیرا هیچ خطری او را تهدید نمی کند. همه چیز را به سرنوشت بسپارید که او کار خودش را خوب بلد است. مشکلی که درست شده و دیگران را هم به خودش مشغول کرده است زیاد حاد نیست شکر کنید. در حال حاضر از موقعیت خوبی در زمینه کاری برخوردارید در عوض باید در زندگی عاطفی‌تان تغییر رویه بدهید. در مورد مسئله ای یادتان باشد شما خودتان قادرید هر کاری را به پایان برسانید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز باید تصمیم هایی را بگیرید اما اگردر شرایط روحی و جسمی خوبی نیستید آن را به روزهای آتی موکول کنید تا تمرکز لازم را داشته باشید. تغییراتی در زندگی تان رخ داده که بیش از انتظار شماست. اگر چه موانعی که در پیش پایتان قرار دارد کم نیست اما از آن طرف موفقیت های شما نیز چند برابر خواهد بود. بنابراین با انگیزه ای بالا به راهتان ادامه دهید. اگر هنوز در رابطه ای جدی نیستید، امروز فرصت یک آشنایی برایتان فراهم می شود، آن را از دست ندهید. کمی دست از ولخرجی بردارید تا دچار مشکلات مالی نشوید. به سلامتی‌تان بیشتر اهمیت بدهید. از خوردن غذا لذت ببرید به موسیقی گوش کنید و کتاب بخوانید. زندگی شما در همین یک مشکلی که به تازگی پیش آمده نباید خلاصه بشود، قوی باشید و اجازه ندهید هیچ کس حق زندگی کردن را از شما بگیرید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها