رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 567255

معرفی مناسب ترین نهال‌های گردو که در 3 شهر کرج؛ اردبیل و ارومیه که بازدهی عالی دارند

ساعت24-احداث باغ به خصوص باغ گردو؛ بهترین راه‌ها برای کسب درآمد بالا و سودآوری است. درخت گردو به دلیل مقاومت سرمایی و گرمایی بسیارعالی قادر است در اکثر شرایط آب وهوایی به خوبی رشد کند.

گردو
html>

احداث باغ به خصوص باغ گردو؛ بهترین راه‌ها برای کسب درآمد بالا و سودآوری است. درخت گردو به دلیل مقاومت سرمایی و گرمایی بسیارعالی قادر است در اکثر شرایط آب وهوایی به خوبی رشد کند. و همچنین به علت محصول‌دهی بسیار عالی و قیمت محصولات گرانی که دارد؛ هرساله سود بسیارعالی را برای باغداران محترم به ارمغان میاورد. آگاهی از اینکه کدام نهال گردو در منطقه‌ی شما سازگاری و محصول‌دهی بیشتری دارد؛‌ یکی از مهم ترین نکات پیش از خرید نهال گردو است که توسط باغداران محترم باید مورد توجه قرار بگیرد. در این بخش قصد داریم تا بهترین نهال‌های گردویی که میتوان در 3 شهر اردبیل؛ ارومیه و کرج کاشت را بایکدیگر بررسی نماییم. مطلب زیر حاصل تحقیقات تیم گیاه شناسی و باغداری نهالستان پالیز میباشد. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

خرید عمده و خرده نهال گردو شناسنامه دار جهادکشاورزی در کرج

شرایط اقلیمی و آب وهوایی در 3 شهر کرج, ارومیه و اردبیل چگونه است؟

در ابتدا باید بررسی کنیم که آب وهوا و شرایط اقلیمی هریک از این 3 شهر چگونه است تا باتوجه به آنها بتوانیم بهترین نهال گردو را خریداری نماییم.

شهر ارومیه

شهر ارومیه در حاشیه دریاچه ارومیه و در ارتفاعات قرار گرفته است. این شهر که‌یکی از شهرهای شمال غربی در کشورمان است. به علت آب وهوا و شرایط جغرافیایی که دارد؛‌یکی از بهترین نقاط در کشور برای خرید نهال گردو به حساب میاید.

ارتفاع از سطح دریای شهر ارومیه چقدر است؟

شهر ارومیه در ارتفاع 1332 متری از سطح دریای آزاد قرار گرفته است.

آب وهوای و شرایط اقلیمی در شهر ارومیه چگونه است؟

به طور کلی ارومیه سرد و معتدل است. تابستان‌های نسبتا گرمی دارد اما در فصل زمستان بسیار سرد میشود. دمای شهر ارومیه به طور میانگین 9.8 درجه سانتیگراد است.که در بازه‌ی دمایی مناسب نهال گردو که بین 5 تا 25 درجه سانتیگراد است؛ قرار دارد. بارش باران سالیانه در ارومیه 360 میلی‌متر است.

شهر کرج

شهر کرج ‌یکی از شهرهای دامنه رشته کوه البرز است. این شهر بسیار پرجمعیت است و باغ‌های میوه و جنگل‌های طبیعی زیادی دارد. شهر کرج دارای آب وهوای مناسب برای کاشت اکثر ارقام میوه به خصوص گردو است. از این رو خرید نهال گردو در کرج توصیه میشود.

ارتفاع از سطح دریای شهر کرج چقدر است؟

شهر کرج در دامنه‌های رشته کوه البرز و در ارتفاع 1400 متری از سطح دریای آزاد قرار گرفته است.

آب و هوا و شرایط اقلیمی در شهر کرج چگونه است؟

آب وهوای شهر کرج به علت قرارگیری در منطقه‌ی کوهستانی سرد است. این شهر بارندگی متوسطی و در حدود 251 میلی‌متر دارد و از این رو برای آبیاری درختان باید از روش‌های آبیاری منظم مثل آبیاری قطره‌ای استفاده کنیم. دمای هوای این شهر بین 42 الی 22- درجه سانتیگراد و به طور متوسط 14 درجه‌ی سانتیگراد است. باتوجه به آب وهوای این شهر کاشت نهال‌های گردوی سردسیری در این منطقه بهترین باردهی را به همراه خواهد داشت.

شهر اردبیل

خرید عمده و ارزان نهال گردو در شهر اردبیل

شهر مرتفع اردبیل در دامنه کوهستانی ساوالان قرار گرفته است. این شهر هر 4 اقلیم آب وهوایی از جمله مدیترانه ای گرم و معتدل و کوهستانی سرد و معتدل را دارد. اردبیل از سردترین شهرهای ایران است. از این رو باید از ارقام مقاوم و سردسیری گردو در این منطقه استفاده کنیم.

ارتفاع از سطح دریای شهر اردبیل چقدر است؟

اردبیل در دامنه کوه سبلان و در ارتفاع از سطح دریای 1500 متری قرار گرفته است.

آب وهوا و شرایط اقلیمی شهر اردبیل چگونه است؟

به علت آب وهوای سرد در این شهر فقط ارقام مقاوم به خصوص گردو در این شهر قابل کشت است. بارندگی در اردبیل 327 میلی‌متر در سال است. و دمای آن بین 38 الی 33- درجه سانتیگراد و دمای میانگین آن بین 14.87 الی 1.6 درجه سانتیگراد است.

معرفی بهترین و پرطرفدارترین ارقام گردو برای کاشت در شهرهای اردبیل؛ ارومیه و کرج

خرید عمده نهال گردو پیوندی شناسنامه دار جهادکشاورزی در ارومیه

پس از کسب آگاهی از شرایط آب وهوایی در هر شهر به معرفی بهترین ارقام گردو برای شهر اردبیل، کرج و ارومیه میپردازیم.

نهال گردو چندلر (شهر اردبیل- کرج- ارومیه)

نهال گردو چندلر یکی از بهترین انتخاب ها برای احداث باغ؛ خرید نهال گردو در کرج؛ ارومیه و اردبیل است. نهال گردو چندلر قادر است در ارتفاع از سطح دریای بین 0 تا 1500 متری از سطح دریا بهترین رشد را داشته باشد. بنابراین در هر 3 شهر به خوبی سازگار بوده و رشد عالی به همراه خواهد داشت. نهال گردو چندلر قادر است سالیانه در هر هکتار تا 7 تن محصول‌دهی کند. میوه‌های این رقم درشت و خوشمزه و باکیفیت است. و فروش آن سود بسیارعالی را برای باغداران محترم به ارمغان میاورد. عمر اقتصادی درخت گردو چندلر تا 100 سال پس از رسیدن به سن بلوغ است.

نهال گردو ژنوتیپ کانادایی (شهر کرج- ارومیه- اردبیل)

نهال گردو ژنوتیپ کانادایی نهالی مقاوم و پربار برای کشاورزان میباشد.خرید نهال گردو در ارومیه, اردبیل و کرج بیشترین سودآوری را برای باغداران به همراه دارد. علت آن محصول‌دهی 2 برابری این رقم است. جالب است بدانید نهال گردو ژنوتیپ کانادایی پرمحصول ترین رقم گردو است. این رقم قادر است سالیانه تا 16 تن باردهی در هکتار به همراه داشته باشد. عمر اقتصادی این رقم نیز بیش از 100 سال است و ارتفاع مطلوب آن بین 0 تا 3000 متر است. باید توجه داشت که رسیدن به محصول‌دهی حداکثری به نحوه‌ی رسیدگی و نگهداری و شرایط اقلیمی منطقه وابسته است.

نهال گردوی فرنور (شهر کرج- ارومیه- اردبیل)

ارتفاع از سطح دریای نهال گردو فرنور بین 0 تا 3000 متر است. این رقم قادر است در اکثر نقاط کشور به خوبی رشد کند. باتوجه به عمر اقتصادی 100 ساله و محصول‌دهی تا 8 تن این رقم خواهیم دانست که خرید نهال گردو در اردبیل، کرج؛ ارومیه باسودآوری بسیار عالی برای باغداران همراه است.

نهال گردو اسرائیلی (شهر ارومیه)

محصول‌دهی نهال گردوی اسرائیلی در سال تا 8 تن در هکتار است. این رقم قادر است در ارتفاع بین 0 تا 2000 متر به خوبی رشد کند. و عمر اقتصادی آن نیز در شرایط نگهداری مطلوب به 80 سال میرسد. باتوجه به نیاز سرمایی درخت و شرایط اقلیمی موجود در شهر ارومیه؛ خرید نهال گردو اسرائیلی در شهر ارومیه توصیه میشود.

در بین ارقام معرفی شده, نهال گردو چندلر و نهال گردو فرنور در بین باغداران ارومیه؛ کرج و اردبیل پرطرفدارترند. و باغداران اغلب علاقه مند به خرید و کاشت این ارقام گردو در باغ خود میباشند. شما میتوانید هرگونه سوالات و ابهامات در حوزه خرید نهال گردو در کرج, ارومیه و اردبیل دارید؛ بامشاوران ما در نهالستان پالیز بپرسید.

نهالستان پالیز؛ بزرگترین نهالستان گردو در خاورمیانه

نهالستان پالیز بامدیریت جناب آقای سعید قاسمی باافتخار بزرگترین و بهترین نهالستان گردو درخاورمیانه شناخته میشود. این نهالستان که بیش از نیم قرن است به فعالیت رسمی خود در حوزه فروش نهال گردو در کرج و ارومیه و اردبیل و سرتاسر کشور میپردازد. امروزه موفق به تولید ارقام نهال گردو باسازگاری و بازدهی 2 برابر بیشتر گشته است. جهت کسب اطلاع از قیمت نهال گردو در اردبیل، ارومیه و کرج از بهترین نهال فروشی کشور ویا خرید نهال گردو در ارومیه؛ کرج و اردبیل را دارید؛ باما در نهالستان معتبر پالیزگردو به صورت تلفنی؛ آنلاین ویا حضوری در ارتباط باشید.

وبسایت تخصصی خرید و فروش انواع ارقام تجاری نهال گردو: palizgerdo.ir

وبسایت تخصصی خرید و فروش انواع ارقام تجاری نهال میوه: paliznahal.ir

شماره تماس باما: 09021832393/ 09141832393/ 09331832393 جناب آقای مهندس سعید قاسمی

آدرس: آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب؛ کمربندی شمالی؛ میدان ولایت؛ اتوبات ولایت

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها