رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 568548

روغن کندش یا روغن زیتون ، کدامیک برای جلوگیری از ریزش مو مفید است؟

ساعت24-نگهداری درست مو و تقویت آن آداب و شرایطی دارد که شاید خیلی از شما عزیزان با آن آشنا نباشد و یا بستگی به نوع کارو یا تغذیه و شرایط خود به موی خود صدمه زده باشید و یا به آن نرسیده باشد ، اما دیر نشده است ما در ادمه مطلب روغن جادویی به شما معرفی می کنیم که بسیار در کمک به داشتن موی پرپشت و قوی به شما کمک می کند پس با این مطلب مفید که عطاری آنلاین اسرارالشفاء گرد آوری کرد هاست همراه باشید.

h3 dir="RTL" style="text-align: right;">بهترین راه برای جلوگیری از ریزش مو چیست؟

نگهداری درست مو و تقویت آن آداب و شرایطی دارد که شاید خیلی از شما عزیزان با آن آشنا نباشد و یا بستگی به نوع کارو یا تغذیه و شرایط خود به موی خود صدمه زده باشید و یا به آن نرسیده باشد ، اما دیر نشده است ما در ادمه مطلب روغن جادویی به شما معرفی می کنیم که بسیار در کمک به داشتن موی پرپشت و قوی به شما کمک می کند پس با این مطلب مفید که عطاری آنلاین اسرارالشفاء گرد آوری کرد هاست همراه باشید.

روغن کندش قوی ترین روغن برای رشد و تقویت مو

یکی از مشکلات که اکثر مردم جهان با آن درگیر هستند ، ریزش مو و کچل شدن می باشد و یا حداقل کم مو شدن ، راه های مختلفی تاکنون برای جلوگیری از ریزش مو توصیه شده است ، ولیکن توصیه طب سنتی و مخصوصا حیکم ایت الله ضیایی که در کلیپ های متعددی در اینترنت موجود می باشد استفاده از روغن کندش هندی می باشد تا جایی که در کلیپ به نقل قولی که به کنایه می باشد اشاره می شود که شاید اگر روغن کندش را به کف دست بزنیم ، کف دست مو در می آورد ! ولیکن دقت کنید برابر تجربه ای که در عطاری آنلاین اسرارالشفاء به دست آورده ایم ، بهتر است برای پوست و موی چرب از روغن کندش استفاده نشود و از روغن رشد و تقویت مو استفاده شود.

روغن کندش یا روغن زیتون ، کدامیک برای جلوگیری از ریزش مو مفید است؟

خواص روغن زیتون برای مو چی هست؟

در مورد خواص های زیاد روغن زیتون برای بدن تحقیقات و تست های بی‌شماری انجام شده در کشور های مختلف، عناصری که در این روغن به چشم میاد نشون میده که از ویتامین های K, A, E,D هست. که فولیکول مو به شدت به این ویتامین های نیاز داره.

استفاده از روغن زیتون برای ماساژ موی سر باعث می‌شود تا این ویتامین های نام برده به ریشه مو نفوذ کنند تا در تقویت و رشد بهتر آن تاثیر به سزایی داشته باشه.

خواص روغن زیتون برای سلامت بدن

روغن زیتون برای سلامت قلب ، مو ، پوست و رگ هایی که خون لخته دارند را می‌توان به صورت ماساژ با روغن زیتون از خواص این روغن بهرهمند بشید و از بیماری خون لختگی یا واریرس راحت بشید.
روغن زیتون با خواصی که دارد از پلی فنل های محافظ قلب هست، که کلسترول را کاهش میدهد.

روغن زیتون در کاهش وزن تاثیر خوبی داشته و با استفاده روغن زیتون در خوراکی های‌ خود یا در مسائل ماساژ می‌توانیم تاثیرات خوبش رو مشاهده کنیم که اسیدهای چرب امگا-3 دارد.
کلسترول های خوب بدن (HDL) را بیشتر کرده و برای هضم خوب غذا و متعادل نگه داشتن هورمون ها مناسب هست.

روغن زیتون SPF بین ۲-۸ دارد. این ویژگی روغن زیتون را به یک ضد آفتاب طبیعی در برابر پرتوهای مضر فرابنفش خورشید و رادیکال‌های آزاد تبدیل می‌کند.
روغن زیتون SPF بین ۲-۸ دارد. این ویژگی روغن زیتون را به یک ضد آفتاب طبیعی در برابر پرتوهای مضر فرابنفش خورشید و رادیکال‌های آزاد تبدیل می‌کند.
این روغن از جوش‌های ریز، بریدگی و سوختگی پوست که بر اثر ریش تراش ایجاد می‌شوند، جلوگیری می‌کند. زیرا به اندازه‌ی کافی ضخیم است و خاصیت نرم کنندگی دارد.
ماساژ دادن آرام مو با روغن های ولرم مانند روغن زیتون نه تنها باعث بهبود گردش خون در پوست سر می‌شود، بلکه پوست سر را تقویت، بازسازی و نرم می‌کند، به رشد سریع مو کمک می‌کند و همچنین موجب تقویت پیاز مو و قوی، بلند و درخشان شدن مو می‌شود.

افزایش وزن ناخواسته می تواند یکی از اثرات جانبی مصرف بالای روغن زیتون باشد. روغن زیتون مانند دیگر روغن ها حاوی چربی بالایی است و کالری بسیار زیادی دارد و ممکن است که با مقدار کمی از آن هم متوجه اضافه وزن خود شوید و حتی گاهی اوقات اضافه وزن ناشی از آن از مصرف قند ها نیز بیشتر است که در چنین مواردی هرگز نباید از روغن زیتون در پخت غذا استفاده کنید.

اگر روغن زیتون را در مقادیر زیاد و به صورت عمده خریداری کرده اید ابتدا مقداری از آن را به بطری کوچک مناسب انتقال داده و بعد از اتمام روغن داخل بطری، مجددا آن را پر کنید. دقت داشته باشید که درب ظرف اصلی را محکم ببندید و تا استفاده بعدی در مکان خنک و تاریک نگهداری کنید.

نکته مهم: روغن زیتون را تا حداکثر 2 سال بعد از برداشت زیتون و بسته بندی آن در بطری مصرف کنید.

چنانچه علاقه دارید روغن زیتون فرابکر تهیه کنید و از خواص بی نظیر آن در پخت و پُز و ماساژ با آن لذت ببرید می‌توانید به فروشگاه عطاری آنلاین اسرارالشفاء مراجعه کنید و از محصولات خوب این فروشگاه استفاده کنید و روغن های درمانی و خوراکی تهیه کنید.
ارسال به تمام نقاط کشور

پیشنهاد به استفاده از شامپو واگراس برای موهای چرب

روغن کندش یا روغن زیتون ، کدامیک برای جلوگیری از ریزش مو مفید است؟

در کنار مباحث علمی و تجربی که به دست آمده است پیشنهاد ما به شما استفاده از شامپو گیاهی واگراس می باشد که از طریق عطاری آنلاین اسرارالشفاء موجود می باشد و بسیار مناسب است برای موهای چرب ، خصوصا مصرف شامپو واگراس بعد است استفاده از روغن رشد و تقویت مو توصیه می شود ، همانطور که قبلتر نیز گفتیم سعی کنید برای موهای چرب از روغن کندش استفاده نکنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها