رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 568558

چند راهکار ساده برای شفای کودک درون شما

ساعت24-کودک درون شما تا زمان مرگ همراه شما خواهد بود. او می‌تواند زندگی را برای شما به جای بهتری تبدیل کند به شرط آن که بلد باشید چگونه با او برخورد کنید و چقدر او را بشناسید.

کودک درون
html>

در این مطلب ۱۱ روش و راهکار برای ارتباط گرفتن با کودک درون تان را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید زندگی بهتری را تجربه کنید.

۱. وقتی دلتان گرفت، گریه کنید، هرگز جلوی خودتان را نگیرید. گریستن نشانه انسان بودن شماست. به علاوه کودک درون‌تان نیز آرام خواهد شد.

۲. دفترچه یادداشت شخصی داشته باشید و احساسات خود را یادداشت کنید و هر چند وقت یک بار به آن سربزنید. به این ترتیب شما با کودک درون‌تان ملاقات کرده‌اید.

۳. همراه با موسیقی سالم حرکات منظم و شاد انجام دهید. حرکات بدنی کودک درون تان را به وجد می‌آورد و به این ترتیب شما برای بقیه روز سوخت روانی کافی خواهید داشت.

۴. وقت خود را با کسانی بگذرانید که به آن‌ها علاقه مندید و از بودن با آن‌ها لذت می‌برید. به این ترتیب کودک درون‌تان احساس امنیت و آرامش بیشتری خواهد کرد.

چند راهکار ساده برای شفای کودک درون شما

۵. اتاق‌تان را آن طور که دلتان می‌خواهد تزیین کنید. حتی اگر برای دیگران خنده‌دار به نظر می‌رسد، چندان مهم نیست. پرده ها، رنگ دیوار و اشیا و لوازم، تابلوها و روتختی را با سلیقه خودتان انتخاب کنید.

۶. به حس ششم و شهود خود احترام بگذارید. برای مثال اگر ته دلتان به انجام کاری راضی نیستید آن را انجام ندهید و یا در تصمیم گیری‌ها به ته قلبتان هم نگاهی بیندازید. کودک درون تان آنجا نشسته است.

۷. از انتقاد نسبت به خود دست بردارید. در چنین لحظاتی کمی درنگ کنید. شما در حال شلاق زدن به کودک درون‌تان هستید، شلاق را دور بیندازید و با او مهربان باشید.

۸. وقتی زیر فشار هستید و استرس دارید به کتاب‌های داستان کودکان پناه ببرید. این کار لذت بخش "کودک درون تان" را آرام خواهد ساخت.

۹. از تفریح‌های گذری و کوتاه غافل نشوید. مانند تاب خوردن در یک پارک و یا خوردن یک فنجان چای داغ در زمستان آن هم وقتی هوس نوشیدن آن را می‌کنید. این کار یعنی پاسخ دادن به ندای کودک درون تان.

۱۰. هیچ چیز مانند اسب‌سواری و دوچرخه‌رانی کودک درون‌تان را به وجد نمی‌آورد، امتحان کنید.

۱۱. دردهای جسمانی فریاد خفه شده کودک درون شماست. پس علاوه بر درمان‌های جسمانی برای رابطه خود با وی فکری بکنید.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی طلا

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها