رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 569297

مشکل پست گذاشتن در اینستاگرام را با چند ترفند ساده حل کنید + تصاویر

ساعت 24 - در مطلب زیر روش‌های رفع مشکل پست گذاشتن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

اینستاگرام
html>
اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است که امکان اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها را برایتان فراهم می‌کند. با این حال، شاید برخی مواقع قادر به پست گذاشتن یا آپلود فیلم در اینستاگرام نباشید.
افراد بی‌شماری در سراسر جهان روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند و اخیرا این شبکه اجتماعی پست گذاشتن از طریق نسخه وب را هم برای کاربران ممکن کرده است. با این حال شاید برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها در اینستاگرام با مشکل مواجه شوید. ما در این مطلب به سراغ راه‌حل‌های رفع مشکل پست گذاشتن در اینستاگرام در اندروید و iOS می‌رویم. برای اطلاع از این روش‌ها تا پایان همراه ما باشید.
۱. خروج و ورود مجدد به حسابروی گوشی هوشمندتان، از حساب کنونی‌تان خارج شده و دوباره وارد آن شوید. برای چنین کاری مراحل زیر را دنبال کنید:
  • قدم اول: روی آیفون یا گوشی اندرویدی‌تان برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  • قدم دوم: روی آیکون حسابتان در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.
  • قدم سوم: روی منوی همبرگری ضربه زده و به تنظیمات بروید.
مشکل پست گذاشتن در اینستاگرام را با چند ترفند ساده حل کنید + تصاویر
  • قدم چهارم: به سمت پایین اسکرول کرده و از حساب‌تان خارج شوید.
مشکل پست گذاشتن در اینستاگرام را با چند ترفند ساده حل کنید + تصاویر
پس از خروج از حساب‌تان، با آیدی و پسورد دوباره وارد آن شوید. اگر احراز هویت دو مرحله‌ای را برای حساب‌تان فعال کرده باشید، باید کد خود را تایید کنید.
۲. بررسی وای‌فای یا دیتای موبایلیکی از راه‌حل‌های ابتدای برای رفع مشکل پست گذاشتن در اینستاگرام مربوط به بررسی وضعیت اینترنت می‌شود. از اتصال به اینترنت مطمئن باشید و البته پیشنهاد می‌کنیم یکبار حالت ایرپلین یا هواپیما را روی گوشی اندرویدی یا آیفون‌تان فعال و غیرفعال کنید. در حال کلی برای آپلود عکس و فیلم در اینستاگرام باید به اینترنت با سرعت مناسب دسترسی داشته باشید.
۳. بررسی سرورهای اینستاگراماینستاگرام هرچند وقت یکبار از دسترس خارج می‌شود و البته این موضوع اخیرا بیشتر هم شده است. همین چند وقت پیش بود که تمام سرویس‌های فیسبوک یا همان متا شامل خود فیسبوک، واتس‌اپ و اینستاگرام به مدت تقریبا ۶ ساعت از دسترس خارج شدند.می‌توانید به وب‌سایت Downdetector بروید و وضعیت اینستاگرام را بررسی کنید. اگر با مشکلات شدید سرور روبه‌رو شدید، پس مشکل از سمت این شبکه اجتماعی است. در این زمان کاری از دست‌تان برنمی‌آید و باید صبر کنید تا اینستاگرام مشکل را برطرف کند. البته این موضوع تنها مربوط به اینستاگرام نمی‌شود و تمام شبکه‌های اجتماعی برخی مواقع از دسترس خارج می‌شوند.
۴. حجم فایل را کاهش دهیداگر با تصاویر RAW حجیم سروکار دارید، احتمالا اینستاگرام امکان آپلود آن را به شما نمی‌دهد. این شبکه اجتماعی فایل‌ها را فشرده می‌کند و حجم‌شان را کاهش می‌دهد، با این حال برخی مواقع در هنگام مواجهه با فایل‌های حجیم، عملکردش دچار مشکل می‌شود.با توجه به چنین موضوعی، پیش از آپلود عکس یا فیلم حجیم، از طریق گوشی یا کامپیوتر حجمش را کاهش دهید. برای چنین کاری برنامه‌ها و البته وب‌سایت‌های رایگان زیادی وجود دارند.۵. فعالسازی تازه‌سازی اپ در پس زمینه زمانی که ویدیوهای حجیم را به عنوان یک پست اینستاگرام درون این شبکه اجتماعی آپلود می‌کنید، آن را باید روی آیفون باز نگه دارید. اگر به صفحه هوم برگردید، احتمالا اینستاگرام به شما خطا می‌دهد. برای جلوگیری از چنین مشکلی، بهترین کار این است که قابلیت تازه‌سازی اپ در پس زمینه یا Background App Refresh را از طریق تنظیمات برای اینستاگرام فعال کنید. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:
  • قدم اول: تنظیمات را در آیفون باز کنید.
  • قدم دوم: به سمت پایین اسکرول کنید تا اینستاگرام را ببینید.
  • قدم سوم: در منویی که باز می‌شود، قابلیت تازه‌سازی اپ در پس زمینه را فعال کنید.
مشکل پست گذاشتن در اینستاگرام را با چند ترفند ساده حل کنید + تصاویر
۶. حذف کش در گوشی اندرویدیاینستاگرام در پس زمینه برای اینکه بداند با چه روندی از حسابتان استفاده می‌کنید و همچنین برای داده‌های دیگر، کش جمع می‌کند. افزایش حجم کش، می‌تواند در پست گذاشتن مشکل ایجاد کند، مخصوصا اگر حافظه داخلی گوشی اندرویدی‌تان کم باشد. برای حذف کش مراحل زیر را انجام دهید:
  • قدم اول: از هوم اسکرین یا App Drawer، برنامه اینستاگرام را پیدا کنید.
  • قدم دوم: روی آیکون آن انگشت‌تان را نگه دارید تا منوی اطلاعات برنامه باز شود.
مشکل پست گذاشتن در اینستاگرام را با چند ترفند ساده حل کنید + تصاویر
  • قدم سوم: به بخش Storage & cache بروید و در منوی مربوطه، گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.
مشکل پست گذاشتن در اینستاگرام را با چند ترفند ساده حل کنید + تصاویر
۷. فعالسازی استفاده نامحدود دیتا در اندرویداین گزینه زمانی که در حال استفاده از اینستاگرام در حالت Data Saver هستید، کارایی دارد. حالت کاهش مصرف دیتا روی اندروید می‌تواند استفاده اینستاگرام از دیتا را کاهش دهد. به همین دلیل باید استفاده نامحدود دیتا را در اندروید فعال کنید. برای چنین کاری، مراحل زیر را انجام دهید:
  • قدم اول: انگشت‌تان را روی آیکون اپ اینستاگرام نگه دارید و به منوی اطلاعات آن بروید.
  • قدم دوم: منوی Mobile date & Wi-Fi را باز کرده و قابلیت Unrestricted data Usage را فعال کنید.
مشکل پست گذاشتن در اینستاگرام را با چند ترفند ساده حل کنید + تصاویر
۸. آپدیت اپ اینستاگراماگر در حال استفاده از نسخه‌های قدیمی اینستاگرام باشید، نمی‌توانید توسط آن ویدیو یا عکس به اشتراک بگذارید. به همین دلیل باید به جدیدترین نسخه اپ این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنید. برای بروزرسانی برنامه، به اپ استور یا گوگل پلی استور مراجعه کرده و جدیدترین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید.
۹. پست کردن با اینستاگرام وباگر با وجود تمام راه‌حل‌های بالا هنوز هم نمی‌توانید به وسیله گوشی هوشمندتان در اینستاگرام پست بگذارید، به سراغ نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی بروید. در نسخه تحت وب وارد حساب کاربری‌تان شوید و از طریق آن عکس و ویدیو پست کنید.در پایان باید بگوییم در حالت کلی قطعی موقت اینستاگرام یکی از دلایل اصلی مشکل پست گذاشتن در این شبکه اجتماعی به حساب می‌آید و به همین دلیل باید با رفع آن کمی صبور باشید.
منبع: دیجیاتو
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها