رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 569329

بهترین زمان سفر به استانبول برای خرید

ساعت 24 -بهترین زمان سفر به استانبول برای خرید از مواردی است که مسافران ترکیه همواره می پرسند. در این مطلب به بررسی بهترین زمان برای خرید، تخفیف و حراج در ترکیه می پردازیم.

html>

بهترین زمان برای خرید در استانبول چه زمانی است؟ فروش تابستانی در استانبول از چه زمانی شروع می شود؟ آیا وقتی در استانبول هستید فصل تخفیف ها همچنان ادامه دارد؟ این نوع از سوالات همیشه در ذهن گردشگران وجود دارد.

استانبول تنوع خوبی از برندهای معروف دنیا و همچنین طرح ها و برندهای ترکیه ای با کیفیت بالا را ارائه می دهد. فرقی نمی کند چه در مراکز خرید متعدد در سراسر شهر بگردید و چه به فروشگاه های محلی سر بزنید؛ در هر صورت لباس و اجناس با کیفیتی را پیدا می کنید.

بهترین زمان سفر به استانبول برای خرید

مرکز خرید زورلو از مراکز خرید معروف استانبول

بهترین زمان سفر برای خرید در استانبول از نظر تخفیف ها

تخفیف های استانبول در مواقع مختلفی ارائه می شود. در واقع هیچ تاریخ ثابتی برای تخفیف در استانبول وجود ندارد. این ممکن است برای شما یک شوک کوچک باشد، اما هیچ دوره فروش ویژه رسمی و واقعی که تحت کنترل دولت باشد برای فصول مختلف وجود ندارد. اصولاً می توان گفت که فروش ویژه تقریباً در تمام طول سال وجود دارد. البته دلیل خوبی برای آن وجود دارد که در ادامه بیان می کنیم.

برخی از برندها مجموعه های خود را در چهار فصل مختلف عرضه می کنند. بنابراین وقتی فصل جدید نزدیک است، اقلام فصل قبل را با تخفیف ویژه به فروش می‌رسانند. از سوی دیگر، برخی از برندها مجموعه هایی دارند که فقط به دو فصل تقسیم می شوند: مجموعه پاییز و زمستان و مجموعه بهار و تابستان. طبیعتا زمان فروش آن ها با برندهای چهارفصل متفاوت است.

علاوه بر تخفیف های فصلی، هر روز خاص بهانه ای برای راه اندازی کمپین ها و یا تخفیف های ویژه است. فروش ویژه ای را برای سال نو، روز مادر، روز ولنتاین و روزهای مذهبی خاص را در استانبول خواهید دید. این به این معناست که می توانید سفر خود را برنامه ریزی کنید و 99٪ مطمئن باشید که بیشترین تخفیف را دریافت خواهید کرد.

می توانید در تمامی فصل های سال از مراکز خرید و پاساژهای استانبول خرید کنید و حتی در روزهای پایانی هر فصل تمامی مراکز خرید استانبول اجناس خود را حراج می کنند و اقلام فصل گذشته را با قیمت مناسب عرضه می کنند که شما می توانید با آفر تور استانبول از یک خرید عالی و رضایت بخش بهره مند شوید. از مراکز خرید استانبول می توان به مرکز خرید زورلو، کانیون، مرکز خرید مرمره، استانبول مال، جواهیر، خیابان استقلال و ...اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به استانبول برای خرید

بازار سنتی استانبول

فروش زمستانی در استانبول

فروش زمستانی از اواسط دسامبر یا اوایل ژانویه شروع می شود و تخفیف ها از 30٪ شروع شده و تا 50٪ افزایش می یابد. برخی از برندها فقط به این نرخ پایبند هستند و تخفیف بیشتری ارائه نمی دهند. اگرچه برخی از برندها موج دیگری از تخفیف ها را ارائه می دهند که عمدتاً 45 یا 50 درصد کاهش قیمت دارند و برای فروش رفتن تمامی اجناس، آن ها حتی تا 70٪ تخفیف را نیز در ماه آوریل ارائه می دهند.

بهترین زمان برای خرید با تخفیف زمستانی، خرید در اولین فروش است. منطق آن ساده است: در ترکیه برخی از سایزها مانند M و L تقاضای زیادی دارند و سریع تر از سایرین فروخته می شوند.

شما می توانید برای کاهش هزینه های سفرتان به استانبول و یا دیگر شهرهای ترکیه از تور ترکیه در آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. یکی از بهترین تفریحات و سرگرمی ها در شهرهای متفاوت ترکیه خرید کردن است. علاوه بر بازارهای سنتی و بازارچه های محلی، این کشور مراکز خرید بزرگ و مدرنی دارد که بهترین برندهای روز دنیا و برندها و تولیدات محبوب داخلی را دور هم جمع کرده اند.

البته ناگفته نماند که مراکز خرید ترکیه به غیر از فروشگاه ها امکانات تفریحی دیگری مانند رستوران، سینما، سالن بولینگ و محوطه ای برای بازی کودکان دارند و به یک مجموعه تفریحی بزرگ تبدیل شده اند.

شما می توانید برای کاهش هزینه های سفر خود، پکیج تور ترکیه را رزرو کنید. از ایران به ترکیه پروازهای مستقیم وجود دارد. پروازهای ایرانی به فرودگاه استانبول برقرار است و می توانید با بهترین قیمت و با تور ترکیه ارزان، عازم توریستی ترین شهر ترکیه شوید. شما می توانید رزرو تور خارجی خود برای تمام مقاصد گردشگری جهان را از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز انجام دهید.

بهترین زمان سفر به استانبول برای خرید

امکان خرید از تمامی برندهای معتبر در ترکیه وجود دارد.

فروش تابستانی در استانبول

فروش تابستانی اساساً زمانی شروع می شود که دمای هوا دوباره افزایش یابد. این می تواند هر تاریخی بین ابتدای ژوئن تا حتی هفته اول جولای باشد. برای فروش تابستانی بهتر است زودتر اقدام کنید تا خرید بهتری داشته باشید. توصیه می‌کنیم در هفته اول جولای به خرید بروید تا تجربه بهترین فروش تابستانی را داشته باشید.

تا اواسط آگوست، فروش تابستانی به اوج خود می رسد. در آن زمان یا به یک تخفیف طلایی دست پیدا می کنید و یا ممکن است اگر خرید خود را تا آن زمان انجام نداده باشید از اینکه نمی توانید لباس مورد نظر خود را در اندازه یا رنگی که دوست دارید پیدا کنید، واقعاً ناامید خواهید شد.

اگر قصد سفر به شهرهای دیگر ترکیه را نیز دارید به شما شهر آنتالیا را پیشنهاد می دهیم. شهر آنتالیا یک شهر ساحلی زیبا است که مانند استانبول مراکز خرید زیادی دارد. شما می توانید برای سفر به این ناحیه از ترکیه، قیمت تور آنتالیا را در مهرپرواز بررسی کنید. هزینه سفر به آنتالیا با توجه به هتلی که انتخاب می کنید و همچنین نرخ پرواز متفاوت است. اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به اینکه سفر به این شهر به صورت هفتگی است پس ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره uall مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک باشید زیرا کسانی که میخواهند در تور ترکیه به آنتالیا سفر کنند، به دنبال بهترین و لوکس ترین خدمات هتل ها هستند و عملا میتوان گفت تور خیلی ارزان آنتالیا با هتل های 3 ستاره از جذابیت سفرتان کم می کند و در این صورت شاید مقصد دیگری را انتخاب کنید بهتر باشد. شما می توانید با انتخاب هتل های مناسب، تور آنتالیا ارزان قیمت را تجربه کنید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها