رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 569672

فال روزانه جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰

ساعت 24 -مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین 28 آبان :

شاید کمی طول بکشد تا به اوضاع مسلط شوید، اما کافی است کمی صبوری به خرج دهید تا همه چیز روبراه شود. روز تولد انسان همیشه بهترین روز ممکن برای پوست انداختن و خارج شدن از پیله عادات خود است. این روز نه تنها روزی برای نگاه انداختن به آینده است، بلکه روزی است که در آن باید عادت های قدیمی و دست و پاگیر خود را کنار بگذارید و از نو متولد شوید. از همین الان با خودتان قرار بگذارید که در پایان هر ماه به خودتان و کارهایی که کرده اید فکر کنید. به این طریق خواهید توانست روند پیشرفت خود را ببینید و اگر چیزی نیاز به تغییر داشته باشد متوجه آن شوید. برای شروع به سال گذشته و یا حتی سال های گذشته نگاه کنید و ببینید از کجا به کجا رسیده اید؟ اگر مجرد هستید به دنبال یک رابطه عاطفی باشید که به شما فرصت بیان کردن خودتان را بدهد و بتوانید بدون محدودیت به انتظاراتتان برسید. برای پیدا کردن چنین فردی باید در جمع ها و محیط های جدید حاضر شوید و فعالیت های اجتماعی خود را گسترش دهید.


فال روزانه متولدین فروردین

شاید خودتان فکر کنید که در حال حاضر رویکردی بسیار منطقی اختیار کرده اید، ولی امروز لحظه به لحظه دارید احساساتی تر می شوید. یادتان باشد که انفجار احساساتتان هیچ کمکی به شما نمی کند، حتی شاید اوضاع را از اینی که هست بدتر کرده و شما را خسته و بی انرژی کند. خوشبختانه می توانید خیلی راحت کنترل این وضع را در دست بگیرید. تنها کاری که لازم است بکنید این است که به دیگران هم اجازه بدهید حتی اگر آنها را درک نکنید هم، فضای کافی برای دنبال کردن رویاها و خواسته هایشان را داشته باشند. در مورد مشکل احساسی تان بپذیرید که گهی زین به پشت و گهی پشت به زین است. همیشه حق با شما نیست، اما شما می توانید همیشه مهربان باشید. این روزها برای شخصی بسیار دلتنگ هستید. دلتنگی دلخوری را کمرنگ می کند.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز پیدا کردن دلیل استرس و نگرانیتان کار سختی به نظر می رسد، ولی با فکر کردن به اختلاف نظر هایی که با دیگران دارید خواهید دید حقیقتی که سعی در نادیده گرفتن آن دارید به شدت خودنمایی می کند. با مطرح کردن موضوعاتی که ربطی به مسائل فعلی ندارند اوضاع را از این که هست بدتر نکنید. اگر زندگی را کمی بیشتر جدی بگیرید خواهید دید که چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد. امروز احساسات بسیار عمیق و شدیدی که نسبت به عشقتان دارید، اما اگر نتوانید کلمات درستی را برای بیان احساستان انتخاب کنید همه چیز بر خلاف میلتان پیش خواهد رفت. دل به کسی یا چیزی که رسیدن به آن محال است نبندید. بیهوده از لذت امروز غافل می شوید. اتفاقی برای تان می افتد که پر از برکت است. از شخصی ترسو که شما را از دست زدن به کاری تازه باز می دارد، فاصله بگیرید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

شما در حال حاضر تصمیمی مهم در رابطه با مسائل کاریتان گرفته اید، ولی نباید اجازه بدهید که اعتماد به نفستان تبدیل به از خود راضی بودن شده و نگذارد بازخوردی که از دیگران دریافت می کنید را نادیده بگیرید. این اواخر اوضاع در روابط عاشقانه و رمانتیک شما خیلی خوب بوده است. شما متوجه شده اید که خیلی بهتر می توانید با هم ارتباط برقرار کنید. اما امروز ممکن است مشکلی پیش پا افتاده به وجود بیاید پس از توجه به جزئیات غافل شده اید و نگذارید مسئله برایتان دردسر ساز شود. قبل از آن که این مشکل بزرگ شود برای حل آن دست به کار شوید. این همه با خودتان و دیگران کلنجار نروید. از خودگذشتگی نشان دهید تا شیرازه زندگی تان از هم پاشیده نشود. پیشنهاد یک سفر به شما خواهد شد که بهتر است آن را بپذیرید. این سفر، موجب تمدد اعصابتان می شود.


♋ فال روزانه متولدین تیر

حال و هوای امروزتان متغیر است و هر لحظه فکری در سرتان است و خودتان هم نمی دانید به درستی چه می خواهید، ولی حتی اگر اینطور باشید هم بهتر است بجای مخفی کردن احساستان، آن را به زبان بیاورید. امروز به فکر یکی از دوستان و یا اقوامتان هستید با او تماس بگیرید. او اخبار خوبی درباره تغییرات زندگی اش دارد که از به اشتراک گذاشتن آنها با شما خوشحال خواهد شد. مشکلات موجود در روابط عاطفیتان این اواخر ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و تا وقتی به طور جدی و مستقیم به آنها نپردازید دست از آزار دادن شما برنخواهند داشت. در جمعی آرامش خود را حفظ کنید و از بحث کردن اجتناب کنید، نتیجه اش شما را معذب و پشیمان می کند، حتی اگر حق با شما باشد. در مورد مسئله ای کاری کمی صبور باشید. روسیاهی به ذغال می ماند. از یک معامله ناراضی هستید، بهتر است با ان کنار بیایید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز مهربانی ها و خوش رفتاری های شما نتیجه ای را برای شما به همراه خواهند داشت که شاید حتی انتظارش را نداشته اید. یک نفر که برای شما احترام ویژه ای قائل است پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد که بدون شک به پیشرفت و افزایش درآمد شما کمک خواهد کرد. شما احتمالا این شخص را برای مدتی طولانی می شناخته اید و خیلی خوب با او کنار می آیید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و هیچ گونه نگرانی به دل راه ندهید. اگر قدر این موقعیت را بدانید آینده ای فوق العاده در انتظارتان خواهد بود. کمی بیشتر صبور باشید که کار دنیا به کامتان می شود. اسرارتان را فاش نکنید، این شیوه عاقلانه ای است. از شما لغزشی سر زده که خود را خجالت زده می بینید. بهتر است به جای سرزنش مداوم خودتان همین حالا برای جبران تلاش کنید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است.


فال امروز متولدین شهریور

ما معتقد هستیم که در حال حاضر تنها راه ممکن برای این که بتوانید به جایی برسید این است که هدفی قابل بدست آوردن برای خودتان تعیین کرده و بدون توجه به آنچه دیگران فکر می کنند، با تمام وجود برای به دست آوردن آن تلاش کنید. با این همه بهتر است به جای آن که با کله شقی تمام روی نظرات خود پافشای کنید به حرف های دیگران با دقت گوش کنید، شاید آنها بتوانند شما را از رفتن به مسیری اشتباه بازدارند. شاید انتظار داشته باشید طرف مقابلتان آرامش شما را فراهم کند، ولی آرامش را باید ابتدا در درون خود جستجو کنید. در مورد مسئله ای احساسی شما به اندازه کافی نصیحت شنیده اید حالا وقت عمل است، اگر دقیق باشید و روی اصول پیش بروید، مطمئنا می توانید به نیت تان برسید. فکر می کنید به دلیل کمبود مالی تمام درها به رویتان بسته شده و این روزها دائم دنبال راه چاره می گردید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

یک جای روابط خانوادگی شما دچار اشکال شده است و شما تا به این مشکل پی نبرید و این معما را حل نکنید نمی توانید آرام بنشینید. حتی اگر در راهتان به بن بست بخورید هم از تلاش برای پیدا کردن حقیقت دست برنخواهید داشت، زیاد به خودتان فشار وارد نیاورید و عجله نکنید و با حوصله پیش بروید. در بحث با طرف مقابلتان و برای دفاع از نظرات خود تسلیم لجبازی و یکدندگی خود نشوید و جنگ قدرت به راه نیندازید. بد نیست گاهی به انتقادات و نظرات دیگران گوش کرده و در خود تغییر ایجاد دهیم. مبلغی یا هدیه ای کوچک دریافت می کنید که خوشحالتان می کند و نظرتان را در مورد مسئله ای عوض می کند. این روزها از دست شخصی بسیار ناراحتید و از عصبانیت دائم با خودتان حرف می زنید. اما به روی شخص مقابلتان نمی آورید. برای یک تصمیم گیری کاری یا تحقیقاتی به سراغ شما خواهند آمد.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز یک مکالمه پیش پا افتاده ممکن است با بیان ناگهانی احساسات سرکوب شده شما همراه شده و باعث شود عکس العمل های تند و خشنی از خودتان نشان دهید. خیلی احتیاط کنید، زیرا ممکن است فرد اشتباهی را مورد خطاب قرار داده و خشم و غضب فرو خورده خود را به اشتباه سر او خالی کنید. قبل از بیان کردن احساستان به آن فکر کنید، شاید بتوانید طرف مقابلتان را ببخشید. اگر تجربه های تلخ گذشته در زمینه روابط عاطفی باعث شده اند که در پیله تنهایی خود فرو روید دیگر وقت آن فرا رسیده است که فرصت های جدیدی به خودتان بدهید. پذیرای مسافر یا میهمانی خواهید بود. مدتی که او در کنارتان است لحظه های خوبی را سپری خواهید کرد که برای هردویتان خاطره خواهد شد. در مورد مسئله کاری از گروهی که قدرتان را نمی دانند فاصله بگیرید، نادانی دیگران از ارزش های شما کم نمی کند.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز از این که دارید در راه درست گام بر می دارید مطمئن هستید و دوست ندارید مسیر خود را تحت هیچ شرایطی تغییر دهید و از منطقه امن خود خارج شوید. حتی اگر دیگران بخواهند به شما فشار وارد کنند هم می توانید موضع خود را حفظ کرده و از نظراتتان دفاع کنید. البته نباید خیلی خودتان را با بحث برای قانع کردن دیگران خسته کنید. بعدا هم برای تفهیم این موضوع به آنها فرصت خواهید داشت. اگر تردیدی در مورد رابطه عاطفیتان دارید هر چه زودتر باید با آن روبرو شده و با خیال راحت و اطمینان کامل رابطه خود را ادامه دهید. مسیر همیشگی تان را تغییر بدهید یا غذای تازه ای درست کنید تا در رفتارتان تغییر تازه ای که به دنبالش هستید ایجاد شود. کسی از شما رنجیده که بهتر است دل او را به دست آورید. در مورد خواسته تان از دریچه عقل و منطق به موضوع نگاه کنید تا بتوانید به زندگی لبخند بزنید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد. تمسخری که در پشت حرف هایتان نهفته است و احساسات تندتان مانع دیده شدن بی طرفی شما در دیدگاهتان می شوند. این که حرف هایتان را خیلی با دقت ولی صریح و بدون پیچاندن کلمات بیان کنید در حال حاضر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. امروز اگر احساس کنید که عشقتان دارد تلاش ها و از خود گذشتگی های شما را نادیده می گیرد خیلی عصبانی خواهید شد، اما باور کنید یا نکنید او هیچ منظور بدی ندارد. هر تیری که می اندازید به سنگ می خورد و نمی توانید به مراد دلتان دست پیدا کنید. این روزها گاهی برای تفریح کارهایی می کنید که خیلی زود هم پشیمان می شوید. شما فکر نمی کردید که راه عشق اینقدر سخت باشد. از گذشته تان درس بگیرید و اشتباهاتتان را تکرار نکنید.


♒ فال متولدین بهمن

اگر احساس کنید که چیزی دارد ثبات و امنیت مالیتان را به طور جدی تهدید می کند ممکن است با عکس العملی تند یک نفر از اطرافیانتان را که مقصر می دانید مورد حمله قرار دهید. این کار ممکن است به جنگی تمام عیار تبدیل شود. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و حرف هایتان را با آرامش بیان کنید، این کار به مشخص شدن حقیقت کمک بیشتری خواهد کرد. اگر در رابطه عاطفی خود از طرف مقابلتان انتظاراتی دارید که از اول برقراری این ارتباط می دانسته اید او توانایی برآورده کردن آنها را نخواهد داشت، بهتر است کمی منطقی تر رفتار کنید. در زمینه مالی بهتر است خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. برای انجام کاری به شما مهلتی داده شده، زودتر دست به کار شوید و وقت را تلف نکنید. چیزی را به کسی خواهید بخشید. تغییری در زندگی روزمره خود ایجاد کنید. برای رسیدن به نیتتان عجله نکنید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما نیاز به بیان کردن احساسات و افکار خود دارید، ولی در مورد این که چه چیزهایی را باید بگویید و کدام یک از آنها را از دیگران مخفی کرده و برای خودتان نگه دارید تردید دارید. لازم نیست زیادی وسواس به خرج دهید، راه های زیادی برای مشخص کردن حدود و مرزها وجود دارند، کافی است ببینید کدام یک از آنها برای شما جواب می دهد و همان راه را در پیش بگیرید. چیزی که اهمیت دارد این است که حرف هایی که روی دلتان سنگینی می کنند را به زبان بیاورید. در رابطه عاطفیتان به صورت ناگهانی مشکلی پیش آمده که ذهنتان را درگیر کرده است، ولی اگر خوب به این موضوع نگاه کنید خواهید دید که این مشکل یک شبه به وجود نیامده و اگر زودتر به آن رسیدگی می کردید کار به اینجا نمی کشید. دوستی در اطرافتان بهارش خزان شده، حواستان بیشتر به او باشد. در مورد مسئله ای خانوادگی که به شما ربطی ندارد دخالت نکنید و حرفی نزنید که به دردسر بیافتید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها