رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570145

عجیب و غریب‌ترین هتل‌های صخره‌ای جهان

ساعت 24 - آشنایی با عجیب و غریب‌ترین هتل‌های صخره‌ای جهان که مسافرهایش همزمان آرامش و ترس را تجربه می‌کنند

ز
html>

هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که از نظر زیبایی، جذابیت، منظره، امکانات رفاهی و تفریحی و ... زبانزد همه مسافران و گردشگران از کشورهای مختلف هستند اما تا به حال به اقامت در هتلی فکر کرده‌اید که روی صخره باشد یعنی دقیقا لبه پرتگاه و علاوه بر احساس آرامش به شما حس ترس و دلهره را توامان بدهد؟ در پرونده امروز، به معرفی معروف‌ترین و البته خاص‌ترین هتل‌های صخره‌ای در جهان می‌پردازیم.

هم صخره، هم آتش‌ فشان فعال؛ نام هتل؟ سنت لوسیا کارائیب

هتل سنت لوسیا با معماری چشمگیرش در یک صخره آتش فشانی سرسبز واقع شده و مملو از چشم‌اندازهایی بر فراز کوه‌های پیتون سنت‌لوسیا و دریای کارائیب است. در این هتل اگر از سوئیت خود بیرون بیایید، می‌توانید غروب خورشید را از تراس تماشا کنید که در حقیقت مرتفع‌ترین نقطه هتل است. در خور ذکر است که این هتل به دلیل فعال بودن گهگاهی این آتش فشان، یکی از هیجان‌انگیزترین و ترسناک‌ترین هتل‌های صخره‌ای هم به شمار می‌رود.

 عجیب و غریب‌ترین هتل‌های صخره‌ای,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

پرطرفدار بین اینفلوئنسرها؛ نام هتل؟ کلیف هاوس ایرلند

کلیف هاوس یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین هتل‌های ایرلند است که به صخره‌ای مشرف به خلیج اردمور چسبیده شده است. طراحی زاویه‌دار تخته سنگ‌ها و ساختمان فوق مدرن این هتل، تضاد چشمگیری را بین دنیای فناوری و طبیعت ایجاد کرده ‌است. همین اتفاق باعث شده برخی از اینفلوئنسرها ساعت‌ها زمان و پول خودشان را در این هتل زیبا و صخره‌ای هزینه کنند تا عکس‌هایی خاص برای اینستاگرام خود بگیرند.

 عجیب و غریب‌ترین هتل‌های صخره‌ای,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

غارنشینی در قرن بیست ‌و ‌یکم؛ نام هتل؟ میستکیو یونان

مجموعه هتل‌های لاکچری میستکیو در یونان در کنار صخره‌های دریایی چشمگیر سانتورینی ساخته شده و دارای چشم‌انداز بی‌نظیری روی تپه سانتورینی و دریای جنوبی اژه است. 18 اتاق این هتل با رنگ سفید طراحی و به شیوه غارنشینی تزیین شده‌اند و دارای چشم اندازهای فوق‌العاده از جزیره است. زیباترین منظره‌ای که در این هتل خواهید دید، تماشای غروب و البته طلوع خورشید است.

 عجیب و غریب‌ترین هتل‌های صخره‌ای,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

استخر تماشایی با لبه‌ های صخره‌ای؛ نام هتل؟ سانتا روزا ایتالیا

خواهران «موناسترو سانتا روزا» در اواسط دهه 1800 میلادی احتمالا تصور نمی‌کردند که صومعه سخت‌گیر آن‌ها در قرن 21 به یک هتل پرطرفدار تبدیل شود. این هتل متعلق به صومعه قرن هفدهمی است که در بالای یک دهکده ماهیگیری قرار گرفته است. این هتل حتی برای تماشای مناظر طبیعی شگفت‌انگیزش ارزش بازدید دارد. اگر چه این هتل فقط 9 سال قدمت دارد اما هم اکنون به عنوان یکی از زیباترین هتل‌ها در ساحل آمالفی شناخته شده و خود را در برابر هتل‌ها و اقامتگاه‌های معروف ایتالیا، مطرح کرده است. هتل «سانتا روزا» به دلیل موقعیت خلوت و دنج و قرار گرفتن در بین صخره‌های توریستی آمالفی و پوزیتانو و استخر تماشایی‌اش که در لبه صخره‌ای، 660 پا بالاتر از دریای تیرن قرار دارد، جزو یکی از بهترین هتل‌های صخره‌ای جهان به شمار می رود.

 عجیب و غریب‌ترین هتل‌های صخره‌ای,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

خانه‌ای قدیمی از سنگ و چوب؛ نام هتل؟ پست‌رنچ آمریکا

این هتل در حقیقت یک مسافرخانه متعلق به قرن نوزدهم است که بر فراز یال کوهستانی بلندی در کنار اقیانوس آرام قرار دارد و یکی از رویایی‌ترین مقاصد گردشگری در آمریکاست. اتاق‌های ییلاقی این مسافرخانه قدیمی با تخته ‌سنگ، سنگ‌ مرمر و چوب از هم جدا و طوری طراحی شده‌اند که به طور یکپارچه با چشم‌انداز طبیعی سرسبز با نمای اقیانوس یا کوه ترکیب شوند. این هتل دارای سوئیت‌ هایی به شکل خانه درختی هم هست که می‌توانید اقامت در آن ‌جا را هم به عنوان یک تجربه خاص و فراموش ‌نشدنی، امتحان کنید.

 عجیب و غریب‌ترین هتل‌های صخره‌ای,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

مخفیگاهی با مجسمه های قبیله‌ای؛ نام هتل؟ کیپ ویو کلیفتون آفریقای ‌جنوبی

این هتل که به عنوان مخفیگاهی عالی در کنار صخره‌ها معروف است، «کیپ ویو کلیفتون» نام دارد و دارای چشم‌اندازهای وسیع روی اقیانوس اطلس است. همه اتاق‌های این هتل در آفریقای جنوبی دارای بالکن و چشم‌انداز دریا هستند. هر اتاق دارای تنظیمات خاص و منحصر به فرد است. فضای داخلی یک انتخاب هوشمندانه از خانه‌های ساحلی با وسایل ‌تزیینی آفریقایی و مجسمه‌های قبیله‌ای است.

 عجیب و غریب‌ترین هتل‌های صخره‌ای,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

صعب‌ العبورترین هتل صخره‌ای؛ نام هتل؟ علیلا جبل‌اخدار عمان

رسیدن به هتل «علیلا جبل اخدار» کار آسانی نیست: این هتل در قله‌ای سخت و نفسگیر در قسمت مرکزی کوه‌های الحجر قرار دارد و تنها از طریق خودروهای مخصوص دو دیفرانسیل قابل دسترسی است اما این راه سخت ارزش رفتن را دارد. در بدو ورود شما در زاویه 360 درجه خود، مناظر کوهستانی بکری را خواهید دید. به جز آن، چشم‌اندازهای دل‌انگیز بر فراز دره 2 هزار متری شما را شوکه و البته هیجان زده خواهد کرد. از آن جا که مسیر این هتل بسیار صعب‌العبور و از مرکز شهر دور است، واقعاً کارهای زیادی برای انجام دادن به جز کاوش دره‌ها و کشف محیط اطراف خود در این هتل ندارید. شنا کردن در استخر شفاف، قدم زدن در دره هایی که در آن ها گلاب تهیه می شود و نوشیدن قهوه ترکی به همان شیوه‌ای که 600 سال پیش می‌نوشیدند، از دیگر آپشن های این هتل است.

 عجیب و غریب‌ترین هتل‌های صخره‌ای,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

برخاستن خانه ‌های کاهگلی از دل صخره‌ها؛ نام هتل؟ غارها جامائیکا

این اقامتگاه بکر در نگریل جامائیکاست. در این هتل، غارهای فراگیر از سنگ آهک در نزدیک یک فانوس دریایی تاریخی ساخته شده ‌اند. این هتل با 11 سوئیت با سقف کاهگلی که به نظر می‌رسد از صخره‌های اطراف آن برخاسته است و شبیه روستاهای افسانه‌ای است، خاص‌تر شده است. این اقامتگاه از کلبه‌های سنگی یک و دو خوابه گرفته تا سوئیت‌ها و یک ویلای چهار خوابه بسیار زیبا که در اعماق جنگل دفن شده است، تشکیل شده و مشرف به دریای کارائیب است. هتل غارها دارای استخری رو به اقیانوس است که موقعیتش را چشمگیرتر می‌کند. همچنین شما می‌توانید مستقیماً در اقیانوس آکوامارین که فقط چند قدم از کلبه خصوصی شما فاصله دارد ، غواصی کنید و آدرنالین خود را بالا ببرید.

 عجیب و غریب‌ترین هتل‌های صخره‌ای,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

هتلی روی کش‌وقوس‌های طبیعت؛ نام هتل؟ سامویی تایلند

بنابر شواهد تاریخی، کوه سامویی و هتلی که روی آن ساخته شده، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های صخره‌ای است. معماری این هتل به گونه‌ای است که انگار اقامت‌کنندگان در آن را به سمت کش‌وقوس‌های دست نخورده کنار ساحل غربی می‌کشاند. این هتل تمام تزیینات زیبا و لوکس را که مورد انتظار است، عرضه کرده و البته خود او هم باید از منظره زیبای اقیانوس سپاس‌گزار باشد!

برترینها

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها