رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570258

انتقاد نماینده مجلس از عزیزی خادم: درباره باره جادوگری در فوتبال توضیح دهید

ساعت24-رئیس کمیته تربیت‌بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مسئولان ورزش کشور که فضای گفت‌وگوی آنها مبتنی بر جادو و جنبل است بهتر است به فضای منطق و استدلال گرایش پیدا کنند و از طرح موضوعاتی که آسیب به جامعه ورزشی کشور وارد می‌شود، پرهیز کنند و اگر هر کسی حرف‌های حاشیه‌ای در ورزش بیان کند اظهارات او پذیرفته نیست.

html>

رئیس کمیته تربیت‌بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌ریزی این کمیسیون به منظور اخذ توضیحات عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره جادوگری اظهار داشت: متأسفانه هر از گاهی حاشیه‌هایی در حوزه ورزش کشور شکل می‌گیرد که آسیب‌های جدی به حرکت رو به رشد ورزش کشور می‌زند.

احمد راستینه گفت: در روزهای اخیر حواشی مختلفی در حوزه فوتبال به وجود آمد و متأسفانه سبب شد که حوزه ورزش کشور دچار نگرانی‌هایی شود ضمن اینکه تمرکز برخی مسئولین ورزش بر حاشیه‌ها نشان می‌دهد که برخی آقایان برای پوشاندن ضعف‌ها و نقاطی که بایستی پاسخگو باشند تلاش می‌کنند با طرح موضوعات حاشیه‌ای فضای رسانه‌ها را به آن سمت و سو ببرند.

رئیس کمیته تربیت‌بدنی کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: مسئولینی که فضای گفت‌وگوی آنها مبتنی بر جادو و جنبل است بهتر است به فضای منطق و استدلال گرایش پیدا کنند و از طرح موضوعاتی که آسیب به جامعه ورزشی کشور وارد می‌شود، پرهیز کنند و اگر هر کسی حرف‌های حاشیه‌ای در ورزش بیان کند اظهارات او پذیرفته نیست.

راستینه گفت: مجلس خیلی صریح و روشن به وزارت جوانان تأکید کرد که به فدراسیون‌های زیرمجموعه خود تذکر دهد که از طرح مباحث حاشیه‌ای در این باره جلوگیری کند و از مسئولین ورزشی می‌خواهم در فضاهای حاشیه‌ای حرکت نکنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها