رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570376

سربازی برای دکترا حذف میشود؟

ساعت24- وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری از طرح جدید این وزارتخانه و رایزنی با ستاد نیروهای مسلح برای استفاده بهینه‌تر از فارغ التحصیلان دکتری خبر داد.

html>

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری از طرح جدید این وزارتخانه و رایزنی با ستاد نیروهای مسلح برای استفاده بهینه‌تر از فارغ التحصیلان دکتری خبر داد.

محمدعلی زلفی گل شامگاه چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه تربیت مدرس درسخنانی با تاکید براینکه، سرمایه اجتماعی نظام از طریق اساتید دانشگاهی افزایش می‌یابد، بهترین نوع سرمایه گذاری را توجه به دانشگاه ها و مراکز علمی دانست.

وی از برپایی ۱۵ اتاق فکر در وزارت علوم خبر داد و افزود: بر اساس این طرح وزیر علوم مجزی فکر و ایده های جدید دانشگاهی خواهد بود.

زلفی گل در ادامه، از رایزنی وزارت علوم با ستاد نیروهای مسلح برای استفاده بهینه تر از فارغ التحصیلان دکتری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه، فارغ التحصیلان دکتری در کشور سالانه بین ۵ تا ۶ هزار نفر هستند، افزود: بر اساس این طرح و با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح این دسته از فارغ التحصیلان دو سال سربازی خود را همچون دوره پسادکتری طی می کنند.

وزیرعلوم اضافه کرد: این طرح در راستای رفع علمی نیازهای جامعه است و حقوقی که به سربازان دوره دکتری داده می شود یک دوم یا یک سوم پژوهشگران دوره‌های پسا دکتری است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها