رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570396

تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می کند؟

ساعت 24 - ۴۰ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند. «رهاشده» و «چمدان» دو اثر جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

سیما
html>

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دیده‌بان»، «افسانه بریزبی»، «سفر به چزابه»، «توپ، شوت، شیشه»، «پی ۲۲»، «مردی از جنس بلور»، «پرواز در شب»، «چند قطره آبان»، «رها شده»، «مزرعه پدری»، «لیلی با من است»، «گوریل سفید»، «نبوغ شگفت انگیز»، «چمدان»، «حرفه ای ها»، «پدر و پسر»، «قهوه اسپرسو»، «شروع تازه»، «عشق و اسب»، «هیچگاه دیر نیست»، «پست»، «زنده باد ناراسیما ردی»، «طوفانگر»، «۲۳ نفر»، «عجیب تر از داستان»، «مانجی مرد کوهستان»، «مستاجر»، «ترمینال»، «خاکریز»، «دوچرخه ها»، «فصل شکار ۱»، «بازگشت پاندا به خانه»، «بزرگ مرد کوچک»، «بهاران»، «مدرسه زندگی»، «ببر سفید»، «به سوی بروجرد»، «مندیر بارون»، «جاده لغزنده است» و «تمپل گرندین» پنج‌شنبه و جمعه ۴ و ۵ آذر ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

**** شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «دیده‌بان» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: ارتباط خط کمین با نیروهای خودی توسط دشمن قطع شده و احتمال سقوط منطقه بسیار زیاد است. مقابله و مقاومت نیروها در مقابل دشمن نیازمند حضور دیده بان جهت هدایت آتش سنگین است. عارفی برای پیوستن به خط کمین و دیده بانی باید از مسیری عبور کند که زیر آتش شدید دشمن قرار دارد...

مهرداد سلیمانی، علیرضا حیدری، غلامرضا علی اکبری و اصغر پورهاجریان در فیلم سینمایی «دیده بان» بازی کرده اند.

**************************************************

**** شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «افسانه بریزبی» به کارگردانی «دیک سباست»، پنج‌شنبه ۴ آذر ماه ساعت ‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان این انیمیشن درباره پروفسور بدجنسی است که حیوانات را گرفته و با انجام آزمایش های گوناگون و وصل کردن جریان برق آنها را تبدیل به موجودات شرور و فرمانبردار از خود می کند.

**************************************************

فیلم سینمایی «سفر به چزابه» به کارگردانی «مرحوم رسول ملاقلی پور»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پس از جنگ تحمیلی جمعی از هنرمندان سینما به دعوت سازمانی برای بازدید از منطقه به چزابه سفر می‌کنند. چند تن از آنان هنگام جنگ تحمیلی در جبهه حضور داشتند. آن‌ها در منطقه رشادت‌های برادران بسیجی و سپاه را به یاد می‌آورند.

مسعود کرامتی، فرهاد اصلانی، کیوان محمود نژاد و حبیب دهقان نسب در فیلم سینمایی «سفر به چزابه» ایفای نقش کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «توپ، شوت، شیشه» به کارگردانی «بهمن شهروان»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: پنج پسر بچه با همدیگر قرار می‌گذارند توپ بازی کنند، در محله و زمین بازی به بازی مشغول می‌شوند و در هر بار بازی کردن مشکلاتی را برای مردم و اهالی محل فراهم می سازند. شیشه منزلی شکسته می‌شود و راننده ای که در بالای ماشین به تمیز کردن و شیشه مشغول است در برخورد توپ با او به زمین می افتد و اتفاقات دیگری که اهالی محل بچه ها را وادار می کنند زمین بازی‌شان را ترک کنند و بچه‌ها تصمیم می‌گیرند که زمین دیگری پیدا کنند و به صورت اتفاقی وارد مسجد می‌شوند و سعی می کنند نظر خادم مسجد را با همکاری با او در برگزاری مراسم ها و مناسبت ها جلب کنند.

اسماعیل خلج، عمار تفتی و رضا رادمنش در فیلم تلویزیونی «توپ شوت شیشه» ایفای نقش کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «پی ۲۲» به کارگردانی «حسین قاسمی جامی»، شنبه ۶ آذر ماه ساعت ۰۰:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: یکی از تکاورهای نیروی دریایی بعد از رویارویی با یک ناو آمریکایی که ناوچه روشن را غرق کرده، دو روز روی آب شناور می ماند و فرصتی است که گذشته خود را مرور کند. در پایان با یک رویارویی دوباره تصمیم به مقابله با ناو آمریکایی می گیرد که ...

امین حیایی، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، الهه حصاری و هادی ساعی در فیلم تلویزیونی «پی ۲۲» هنرنمایی کرده اند.

**************************************************

**** شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «مردی از جنس بلور» به کارگردانی «سعید سهیلی»، پنج‌شنبه ۴ آذر ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم درباره جوانی به نام کامران افشاری است که طی یک درگیری با ضربه های چاقو کشته می شود و رضا خدا مرادی، جوان بسیجی که قبلاً نیز با کامران درگیر شده بود، به عنوان شروع کننده درگیری و قاتل به زندان می رود. طی محاکمه در دادگاه، رضا برخلاف نظر وکیلش اصرار دارد توضیح بدهد که طی درگیری کامران ضربه اول را به طور اتفاقی به خودش وارد کرده و از آن به بعد، به دلیل موجی شدن نمی‌داند چه رخ داده و ضربه بعدی را چه کسی وارد کرده است. تلاش‌های مادر رضا نیز برای گرفتن رضایت از والدین کامران به جایی نمی رسد. نیلوفر، خواهر کامران که در آلمان پزشک مجروحان جنگ از جمله رضا و سایر همرزمان او بوده است وقتی به ایران می آید نامزد سابق خود را در محکمه قتل برادرش می بیند او که رضا را خوب می شناسد در مورد ماجرای قتل تحقیق می کند و در می یابد که کامران طی سال هایی که او دور از وطن بوده، تبدیل به جوان بی بند و باری شده بود که ...

مهتاب کرامتی و ابوالفضل پورعرب در فیلم سینمایی «مردی از جنس بلور» بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «پرواز در شب» به کارگردانی «رسول ملاقلی‌پور»، پنج‌شنبه ۴ آذر ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: یک گردان نیروهای ایران در محاصره قرار می‌گیرد و ارتباط آن با قرارگاه مرکزی قطع می‌شود. چهار نفر از رزمندگان گردان انتخاب می‌شوند تا برای درخواست کمک خود را به قرارگاه برسانند از آن میان سه تن کشته می‌شوند و یکی خود را به قرارگاه می‌رساند. فرمانده گردان نیز برای تهیه آب آشامیدنی سربازان زخمی، محاصره دشمن را می‌شکند، اما کشته می‌شود. قوای کمکی سر می‌رسد و ...

زنده یاد فرج‌الله سلحشور، علی یعقوب‌زاده، تاجبخش فنائیان، جعفر دهقان، مصطفی لاجوردی، کامران نوروز، اکبر نیکرو و سیدجواد هاشمی در فیلم سینمایی «پرواز در شب» هنرنمایی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «چند قطره آبان» به کارگردانی «محمدحسین اسماعیلی»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت هفت به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این فیلم به موضوع شهادت ۴۰۰ شهید دفاع مقدس در عملیات محرم ۲۵ آبان ۱۳۶۱ می پردازد. این فیلم در سه اپیزود است که در اپیزود اول ۴۰ رزمنده که در اتوبوسی عازم عملیات محرم هستند آغاز می‌شود که در برگشت اتوبوس راننده حامل وسایل این رزمنده ها به شهرشان اصفهان است. آنها همگی شهید شده‌اند. در اپیزود دوم در گلزار شهدای شهر اصفهان به اندازه کافی فضا برای خاکسپاری این ۴۰۰ شهید نمی باشد. در نتیجه تصمیم بر این می‌شود که خانه های اطراف گلزار خریداری و خراب شود جهت خاکسپاری شهدا، از قضا یکی از آن خانه ها متعلق به زنی است که مادر یکی از آن شهدا می باشد و ...

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «رها شده» به کارگردانی «تیگران ساهاکیان»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ایرینا آنتوننکو، میخائیل فیلیپوف، آندری نازیموف و اینگرید اولرینسکایا خواهیم دید: در شب سال نو دختری جوان به نام کاتیا به همراه نامزدش کرا و سه دوست جوانشان می‌خواهند با تله کابین به یک منطقه برفی بروند و سال نو را آنجا جشن بگیرند. آنها با تاخیر می‌رسند و مسئول تله کابین در حال تعطیل کردن است. اما آنها با اصرار و انعام او را راضی می‌کنند که تله کابین را دوباره برای آنها روشن کند. نامزد کاتیا در لحظه آخر به دلیل اینکه فکر می کند کیف کوچک و مهمش را جاگذاشته از سوار شدن به تله کابین صرف نظر می کند اما کاتیا با او پیاده نمی شود و با دلخوری به همراه دوستانش با تله کابین به سوی قله حرکت می کنند. اما در بین راه تله کابین نقص فنی پیدا کرده و مسئول تله کابین وقتی برای راه اندازی دوباره به سراغ دستگاه رفته، بر اثر یک حادثه کشته می شود. کاتیا با سه نفر همراهش شب را در کابین معلق در هوا سر می کنند اما خبری از کمک نیست چون کسی از ماجرا خبر ندارد. نامزد کاتیا هم هر چقدر زنگ می زند تلفن کاتیا و دوستانش در دسترس نیست. دوستان کاتیا تصمیم می گیرند ...

**************************************************

**** شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «مزرعه پدری» به کارگردانی «زنده یاد رسول ملاقلی پور»، پنج‌شنبه ۴ آذر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

این فیلم داستان زندگی نویسنده‌ای به نام محمود است که به خاطر جلسه نقد و بررسی آخرین رمانش به نام مزرعه پدری، به دانشگاهی در دزفول دعوت شده است. در بخش های مختلف فیلم شاهد رابطه بسیار عمیق و صمیمی محمود با همسر و دو فرزندش هستیم، اما کم کم با پیش رفتن روال داستان درمی یابیم همسر و فرزندان محمود، در همان سال های آغازین جنگ، در حالی که او در جبهه های نبرد به سر می برده است، بر اثر بمباران دشمن بعثی در دزفول به شهادت رسیده اند. علاوه بر این حضور محمود در منطقه های جنوب غرب کشور، باعث یادآوری خاطرات او و بازسازی صحنه هایی از او در میان همرزمانش می شود.

مهدی احمدی، جمشید هاشم پور، آتنه فقیه نصیری و قاسم زارع در فیلم سینمایی «مزرعه پدری» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «لیلی با من است» به کارگردانی «کمال تبریزی»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در این فیلم خواهیم دید: صادق مشکینی فیلمبردار تلویزیون که خیلی از جبهه و جنگ می‌ترسد برای این که بتواند از صندوق قرض الحسنه صدا و سیما وام بگیرد تا خانه نیمه ساخته اش را تکمیل کند، باید برای فیلمبرداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقه جنگی برود. او برای اینکه پایش به جبهه و منطقه جنگی و خط مقدم نرسد حوادث جالبی رقم می‌زند ...

پرویز پرستویی، محمود عزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان، مهدی فقیه، هدایت الله نوید و حسین معلومی در فیلم سینمایی «لیلی با من است» هنرنمایی کرده اند.

**************************************************

**** شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «گوریل سفید» به کارگردانی «آندراس جی ساچر»، پنج‌شنبه ۴ آذر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی با بازی کلودیا آبیت، جوآن سولا و پیر پونس آمده است: برفی تنها گوریل سفید رنگ دنیاست. او در آفریقا و کشور گینه زندگی می کرده اما حالا که مادرش را از دست داده به باغ وحش بارسلون آمده است. او در باغ وحش بیشتر از همه حیوانات مورد توجه قرار می گیرد اما به خاطر خاص بودنش گوریل های دیگر باغ وحش او را دوست ندارند و طردش می کنند. آنها نمی فهمند چه چیزی باعث جالب و عجیب بودن او شده است. برفی گونه خاص و کمیابی از گوریل است و با شرایطی که او دارد زندگی در جنگل برایش خطرناک است. یائولا دختر نوجوان و باهوشی است که برفی را خیلی دوست دارد و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «نبوغ شگفت انگیز» به کارگردانی «جین پیر ژانت»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی هلنا بونهام کارتر، جودی دیویس و کالوم کیث رنی خواهیم دید: توماس پسر بچه ده ساله نابغه ای است که در یک مزرعه دور افتاده همراه پدر و مادرش و خواهرش گریسی و برادرش جیسون زندگی می کند مادرش دکتر کلر متخصص حشرات است و مدام در مورد حشرات تحقیق می کند و پدرش به کارهای مزرعه و نگهداری گاو و بز می رسد. او اختراعاتی کرده که در انجمن اختراعات جز بهترین ها شده است و همه فکر می کنند که توماس یک بزرگسال است و توماس هم قضیه را لو نمی دهد ولی وقتی می بیند که کسی به او توجهی نمی کند تصمیم می گیرد که به جلسه ای که برای اهدا جایزه تشکیل شده است برود و با تنها با قطار سفر می کند و در انجمن همه را شگفت زده می کند و ...

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «چمدان» به کارگردانی «راجش کریشنان»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کونال خمو، راسیکا دوگال و گاجراج رائو خواهیم دید: ناندان یک مرد جوان است که در یک چاپخانه کار می کند و همیشه مقروض است او یک فرزند دارد و همسرش لاتا همیشه به او غر می زند که پول کافی ندارند او یک روز یک چمدان پر از پول پیدا می کند که در واقع پولی است که وزیر تریپاتی می خواهد جا به جا کند و به کسی سپرده که آنرا جا به جا نمایند. ولی خلافکاران مطلع شده اند و آن ساک را دزدیده و در یک جا گذاشته اند که ناندان آن را پیدا کرده است. ناندان چمدان را به خانه می برد و از همسرش پنهان می کند ولی مقدار کمی از پول ها را برای خودش و همسرش خرج می کند. پیدا کردن چمدان برای وزیر بسیار مهم است زیرا پرونده ای داخل آن بود که نمی خواهد دست کسی بیفتد که ...

**************************************************

**** شبکه نمایش

فیلم سینمایی «حرفه‌ای‌ها» به کارگردانی «ریچارد بروکس»، پنج شنبه ۴ آذر ماه ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی لی ماروین و برت لنکستر خواهید دید: پس از انقلاب مکزیک در سال ۱۹۱۷گرانت، مزرعه دار میلیونر، چهار حرفه ای به نام های فاردن، دالوورت، ارنگارت و جیک را اجیر می کند تا یک نفر را که راسا، سر دسته راهزنان او را ربوده نجات دهند که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «پدر و پسر» به کارگردانی «راکش ساشی»، پنج شنبه ۴ آذر ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کالیان دو، مالاویکا نیر و ماهش آچانتا خواهیم دید: کیسر مردی است که دو فرزند یکی دختر یکی پسر دارد او اوضاع مالی خوبی ندارد ولی مدام سعی دارد که مایحتاج خانواده مخصوصا بچه هایش را فراهم نماید. پسرش رام کم کم بزرگ می شود ولی اصلا هیچ توجهی به زحمات او ندارد و در درس هایش تلاش کافی نمی کند. رام به سن جوانی می رسد ولی کاری نمی تواند پیدا کند و مدام با دوستانش وقت می گذراند او با دختری به نام جترا که به تازگی به ساختمان روبه رویی منزل آنها آمده اند آشنا می شود که دختری سخت کوش است. کیسر که در جوانی به عکاسی علاقمند بوده و به خاطر تصادفی که رام کرده محبور به کار در شرکت ساخت فولاد شده است و از آرزوهایش گذشته دچار سکته می شود و رام تصمیم می گیرد زندگیش را عوض کند که ...

**************************************************

فیلم تلویزیونی «قهوه اسپرسو» به کارگردانی «رضا بهشتی»، پنج شنبه ۴ آذر ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم داستان نقشه جاسوسی ۲ مأمور موساد به نام های پروانه و نسرین با همدستی سعید اشرف نژاد در بندر مارسی است. سی دی های برنامه سازمان انرژی اتمی در دست دکتر آرامی است که از اعضای گروهک ضد انقلاب بوده ولی توبه کرده است و پروانه و نسرین سعی دارند با نزدیک شدن به دکتر سی دی ها را به دست آورند که ...

نسرین مقانلو، عبدالرضا اکبری و فربد شکرآبی در فیلم تلویزیونی «قهوه اسپرسو» هنرنمایی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «شروع تازه» به کارگردانی «جیسون وین»، پنج شنبه ۴ آذر ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی توماس هاول، بروک لنگتون و جان راتزن برگر در مورد تام مرد میانسالی است که به همراه همسر و فرزندانش زندگی خوبی دارد. تام تمام تلاشش را می کند که جرمی به دانشگاه برود تا آینده خوبی داشته باشد چرا که تام با چالشی جدید مواجه شده است او برای فروشگاه های زنجیره ای کار می کند و پست مدیریتی دارد ولی به تازگی برای اینکه تحصیلات دانشگاهی ندارد یا مجبور است به شهر دیگری انتقال پیدا کند و یا اینکه از کار بیکار شود. در این حین نامه ای به دست تام می رسد و او متوجه می شود که مدتی است پدرش مرده است و از او پمپ بنزین و تعمیرگاه ماشین به ارث رسیده است. کارل و جرمی تمام تلاششان را می کند تا تام متقاعد شود که کار کردن در فروشگاه را فراموش کرده و یک کار و کاسبی خانوادگی به راه بیاندازند که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «عشق و اسب» به کارگردانی «بیلی باب تورنتون»، پنجشنبه ۴ آذر ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی مت دیمون، پنلوپه کروز، هنری توماس، لوکاس بلک، روبن بلیدز و جسی پلمونس خواهیم دید: سال ۱۹۴۹، کابوهای جوان تگزاسی، جان گریدی کول و لیسی رولینز به امید یافتن کار و ماجراجویی عازم مکزیک می شوند. این دو پیش از این که به مکزیک برسند و برای یک مزرعه دار ثروتمند کار کنند، پسر اسب دزدی به نام بلونیز را نیز، تحت حمایت خود می گیرند.

**************************************************

فیلم سینمایی «هیچگاه دیر نیست» به کارگردانی «مارک لمپرل»، پنجشنبه ۴ آذر ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی جکی ویور، جیمز کرامول و دنیس واترمن؛ در مورد گروهی از سالمندان است که تصمیم می گیرند با کمک یکدیگر از خانه سالمندان که برای آن ها مانند جهنم است فرار کرده و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «پست» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ»، پنج شنبه ۴ آذر ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی مریل استریپ و تام هنکس؛ در مورد پنهانکاری است که چهار رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا را تحت تأثیر قرار داد. همه آنان با دروغ و فریب حقایق جنگ ویتنام را وارونه جلوه داده اند و اکنون مدارک دروغ های آنها در اختیار روزنامه واشنگتن پست قرار گرفته است. اولین رئیس زن واشینگتن پست، کاترین گراهام و و سردبیر شجاع این روزنامه، بنجامین سی. بردلی می‌خواهند وارد نبردی بی‌سابقه بین خبرگزاری‌ها و دولتی‌ها بشوند تا بتوانند اسنادی مربوط به خیانت پنتاگون را افشا کنند اما ...

**************************************************

فیلم سینمایی «زنده باد ناراسیما ردی» به کارگردانی «سارندار ردی»، پنجشنبه، چهارم آذر ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آمیتاب باچان، چیرانجیوی و سوییپ خواهید دید: ناریسیمها ردی یک مرد مبارز و جنگجوی روستا زاده است. او از قلب افراد مستضعف و فقیر برخاسته است و سودای گرفتن حق و حقوق مظلومان را دارد. در سال ۱۸۴۶ انگلستان که کشور هند را جزو مستعمره خود قرار داده بود در این کشور اصلاحات ارضی انجام داد و این تصمیم بزرگ زندگی مردم ضعیف و کشاورزان را کاملا تحت تاثیر قرار داد و زندگی اکثر مردم رو به نابودی رفت. ناریسیمها در همین زمان به هواخواهی مردم مستضعف برخواست. او قدرت اعتراض و قیام را به مردم داد و رهبری معترضین را به عهده گرفت. تا حد زیادی ناریسیمها قدرت نفوذ در رفتار و عملکرد مردم را یافت و با گذشت مدت زمان کوتاهی از رهبری اش، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شد که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «طوفانگر» به کارگردانی «آنری ورنوی»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی ژان پل بلموندو، آدالبرتو ماریا مرلی و چارلز دنر؛ داستان کارآگاهی جسور است که به دنبال عامل قتل‌های زنجیره‌ای شهر پاریس است.

**************************************************

فیلم سینمایی «۲۳ نفر» به کارگردانی «مهدی جعفری»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان «۲۳ نفر» مربوط به دوران دفاع مقدس و زمان آزادسازی خرمشهر می باشد. در آن زمان پیر و جوان برای دفاع به جنگ می رفتند، در اردیبهشت سال ۶۱ ، ۲۳ نفر از نوجوانان ایرانی اسیر نیروهای بعث عراق شدند، آنها را به استخفارات عراق بردند و برای نشان دادن این که ایران نوجوانان را به اجبار به جنگ می فرستد، آنها را نمایشگر دوربین ها و خبرگزاری های جهانی کردند. در این میان فردی به نام صالح که تاجری ایرانی بود و توسط رژیم بعث اسیر شده بود، به خاطر توانایی در عربی صحبت کردن، مترجم رژیم بعث شده بود و ارتباطی بود بین اسرا و بعثی ها... بعد از جنگ و آزادی اسرا ابتدا نیروهای اطلاعاتی ایرانی به او شک کردند که ...

مجید پتکی، سعید آلبوعبادی، رضا نوری، عبدالحلیم تقلبی، مالک محمدآبادی، حسین پوریده و محمد رشنو در فیلم سینمایی «۲۳ نفر» ایفای نقش کرده‌اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «عجیب تر از داستان» به کارگردانی «مارک فورستر»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی ویل فرل، داستین هافمن و اما تامپسون؛ زندگی روزمره مامور مالیات جوانی به نام هارلد کریک است که در جریان زندگی روزمره و همیشگی خود با راوی داستان زندگی‌اش که صدای یک نویسنده است، درگیر می‌شود. صدای نویسنده از ابتدا داستان زندگی هارولد را برای بینندگان توصیف می‌کند و هارولد که صدای او را به صورت زمزمه‌های درونی در ذهن خودش می‌شنود، به منظور کشف هویت این راوی درونی به روان‌شناس مراجعه می‌کند که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «مانجی مرد کوهستان» به کارگردانی «کتان مهاتا»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی نوازدی صدیقی، رادهیکا آپته و آشوتاش اچاریا آمده است: در یکی از روستاهای هند ارباب از یکی از رعایای خود می خواهد که در ازای طلب؛ فرزندش را برای کارگری به او بدهد ولی فرزند فرار می کند. او بعد از چند سال به همان روستا برمی گردد و ازدواج می کند. زمانی که همسر او بچه دومشان را باردار است در حال بردن غذا برای شوهرش از کوهی که در ان محل وجود داشت سقوط می کند و می میرد. مانجی تصمیم می گیرد با کندن کوه از بین کوه راه باز کند. او با وجود تمسخر اهالی روستا به این کار ادامه می دهد و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «مستاجر» به کارگردانی «رحیم رحیمی پور»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: حمید که با پدرش اختلاف دارد همراه با همسرش مریم خانه پدری را ترک می‌کند و در آپارتمانی اجاره‌ای ساکن می‌شوند که پیرمرد و پیرزنی بدقلق صاحب آن هستند و مستأجرهای بچه دار را نمی‌پذیرند. مریم که باردار است تلاش می‌کند که صاحبخانه و همسایه‌ها از باردار بودن او مطلع نشوند. پیرمرد و پیرزن صاحب خانه درصدد برمی آیند تا مدارکی دال بر آبستن بودن مریم پیدا کنند و به همین منظور او و شوهرش را تحت نظر می‌گیرند. روزی صاحب خانه یکی از مستأجرها را که سه فرزند دارد با حکم قانون وادار به تخلیه آپارتمانش می‌کند. حمید دوشادوش مستأجر رانده شده شهر را برای پیدا کردن سرپناهی مناسب زیر پا می‌گذارد. اما نتیجه‌ای نمی‌گیرد و ...

مهشید افشارزاده، عبدالرضا اکبری و پروین سلیمانی در فیلم سینمایی «مستاجر» هنرنمایی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «ترمینال» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی تام هنکس و کاترین زیتا جونز خواهیم دید: ویکتور، مهاجر پناهنده ای است که اجازه ورود به آمریکا را پیدا نمی کند، او نمی تواند به کشورش بازگردد و مجبور می شود تا در فرودگاه بماند اما...

**************************************************

فیلم سینمایی «خاکریز» به کارگردانی «دیمیتری تیورین»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کریستینا برادکایا، آلکساندر کورشانو، النا لایداوا و پائول پریلاچنی خواهید دید: زندگی خوب مایکل هنگامی که پورتالی را پیدا می کند که به او اجازه می دهد تا در زمان سفر کند، به طرز چشمگیری تغییر می کند. او به جنگ جهانی دوم سفر می کند تا تلاش خود را برای گذر زمان انجام دهد و ...

**************************************************

**** شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «دوچرخه ها» به کارگردانی «مانوئل جی گارسیا»، پنج‌شنبه ۴ آذر ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: اسپکسویل سرزمین دوچرخه‌ها است. اسپیدی دوچرخه جوان، شخصیت اصلی، دوچرخه کوهستانی نامه رسان است که با آمدن دوچرخه قهرمانی به نام راک و صاحب موتور بنزینی ابتدا مجذوب او شده و دیگران را تشویق به استفاده از موتور می‌کند اما بعد از مدتی شهر آلوده شده و مونتانو اسپیدی را متوجه اشتباهش می‌نماید. اسپیدی و دوستان وی، پیون، گاسی و مونتانا برای ...

**************************************************

فیلم سینمایی «فصل شکار ۱» به کارگردانی «جیل کالتون، راجر آلرز و آنتونی استاچی»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

داستان از این قرار است که خرس بزرگ خاکستری به نام بوگ با دختری به نام بت زندگی می‌کند. بت با خرسش که مانند یک حیوان خانگی از او نگهداری می‌کند برای مردم نمایش اجرا می‌کند. روزی گوزنی به نام الیوت که یک شاخش را یک شکارچی به نام شاو با بوگ مواجه می‌شود و بوگ به او کمک می‌کند تا از دست شاو فرار کند، اما الیوت می‌خواهد با بوگ زندگی کند و همین برای بوگ دردسر می‌شود...

**************************************************

**** شبکه امید

فیلم سینمایی «بازگشت پاندا به خانه» به کارگردانی «زانگ یو»، چهارشنبه ۳ آذر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی لی فنگ، دایچی هاراشیما، متئو یانگ کینگ و کی زانگ در جنگل ها و سرزمین های سر سبز ایالت سیجوان چین اتفاق می افتد. داستان درباره خرس پاندایی است که دو توله دارد و شکارچیان درصد هستند که آنها را شکار کنند. زمانی که یکی از توله ها از مادرش جدا می شود، شکارچیان آن را دنبال کرده و داخل رودخانه می افتد و توسط پسر نوجوان یتیمی که تحت سرپرستی یکی از همان شکارچیان در جنگل زندگی می کند، پیدا شده و مخفیانه مورد تیمار و مراقبت قرار می گیرد. او توله پاندا را از چشمان شکارچیان دور نگه می دارد تا کاملاً بهبود یافته و به طبیعت برگردانده شود. آنها پس از اینکه از یافتن توله پاندا نا امید می شوند، تلاش می کنند تا یکی دیگر از بچه پانداها را یافته و شکار کنند. ولی پس از اینکه به کوهستان و دل جنگل می روند در اثر حادثه ای یکی از آنها مجروح شده و به کلبه برمی گردند و متوجه می شوند که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی «صادق صادق دقیقی»، پنج‌شنبه ۴ آذر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم درباره شهید بهنام محمدی نوجوان ۱۳ ساله حماسه ساز بختیاری اهل مسجد سلیمان و نبرد دلیرانه او در جریان مقاومت مردمی خرمشهر در مهر ۱۳۵۹ است. این نوجوان در ابتدا به دست نیروهای عراقی می افتد و مورد ضرب و شتم قرار می گیرد اما اعتماد عراقی ها را جلب کرده و مواد غذایی، مهمات و گرای دشمن را به نیروهای ایرانی می رساند که ...

شبنم قلی‌خانی، پویا امینی، سوگل طهماسبی، حبیب اللهیاری، پرهام دلدار، محمد جواد سلام‌پور و مجتبی قربانی در این فیلم بازی کرده‌اند.

**************************************************

انیمیشن سینمایی «بهاران» به کارگردانی «حامد حاج ملا علی و نوروز عباسی»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۱ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: حاج حبیب به اتفاق چند تن از جوانان جهاد برای جاده سازی یک روستا رفته اند و کشور در حال جنگ با عراق است. در روستا حشمت خان که محصولات کشاورزان را به قیمت پایین می خرد نمی خواهد که جاده ساخته شود چون در آن صورت کشاورزان می توانند محصولاتشان را خودشان به شهر ببرند و یا برای خرید لوازم کشاورزی و بذر به شهر بروند و می خواهد هر طور شده جلوی ساخت جاده را بگیرد ولی ...

**************************************************

فیلم سینمایی «مدرسه زندگی» به کارگردانی «نیکولاس وانیر»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کریستین جولی، کلوداین باچت، اَفیف بِن بَدرا، کارولینا ژورزاک، فردریک سورل، ایلونا کابرر و توماس درند خواهید دید: در سال ۱۹۲۰ یک پسر یتیم به نام پل توسط یک زوج روستایی که برای یک زمین‌دار کار می‌کنند به فرزندی پذیرفته می‌شود. اما او پس از مدتی با یک شکارچی محلی آشنا می‌شود که زندگیش را دگرگون می‌کند و ...

**************************************************

**** شبکه افق

فیلم سینمایی «ببر سفید» به کارگردانی «کارن شاکنازارو ف»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی گراسیم آرخیپوو، الکساندر باخوو و ویلمار بری؛ در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد و درباره یک گرداننده تانک هست که در یک تانک نابود شده پیدا می شود. اما در کمال ناباوری او زنده مانده است ولی ۹۰ درصد بدنش سوخته است. او همچنین حافظه خودش را از دست داده است و اسم خودش را به یاد نمی آورد. او تانکی از تانک های نازی را به اسم ببر سفید دیده است که کسی ندیده و بسیار اعجاب انگیز است و گویا هیچ وقت شکست نمی خورد و همانند شبح از دیدها پنهان می ماند. او با همه سختی ها و سوختگی بدن به جنگ باز می گردد و ...

**************************************************

فیلم تلویزیونی «به سوی بروجرد» به کارگردانی «حمید نعمت الله»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم روایتگر داستان سه دوست میانسالی است که پس از مدت ها تصمیم می گیرند تا به همراه یکدیگر به مسافرت بروند. آنها پس از تهیه بلیط اتوبوس راهی سفر می شوند اما پیش از آن که به مقصد خود در بروجرد برسند، مسیرشان به راه های دیگری باز شده و به مکان های تاریخی و دیدنی دیگری می روند که ...

فریده سپاه منصور، آزیتا لاچینی و پوراندخت مهیمن در فیلم تلویزیونی «به سوی بروجرد» ایفای نقش کرده‌اند.

**************************************************

**** شبکه شما

فیلم تلویزیونی «مندیر بارون» به کارگردانی «علیرضا اوسیوند»، پنج‌شنبه ۴ آذر ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: شاهرخ جوانی که اصالتاً بختیاری است، ولی در تهران متولد و بزرگ شده. او فرزند یک رزمنده مفقود الاثر است. شاهرخ پس از اینکه در تهران گرفتار مشکلاتی می شود، تصمیم می گیرد به زادگاه پدری خود برگردد و به نوعی با بازگشت به اصل خویشتن، در مورد گذشته خانواده خود کنکاش می‌کند تا بتواند دوباره زادگاه پدری خود را آباد کند و رونق گردشگری ایجاد کند که ...

مرتضی رحیمی، سارا منجزی پور، حسن اسدی، داراب آقاسی زاده، حجت اله نجف پور، حبیب تاجمیری، قاسم سلیمانی، زهرا طاهری، کبری گودرزی، علیرضا اسیوند و رامین راستاد در فیلم تلویزیونی «مندیر بارون» هنرنمایی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «جاده لغزنده است» به کارگردانی «روح الله فخرو»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: منصور که در پی کسب روزی حلال با ماشین وانت کار می کند، شب، هنگام برگشت به خانه با فردی تصادف می کند، از ماشین که پیاده می شود برای دیدن محل تصادف، با دوچرخه قراضه ای مواجه می شود، منصور و خانواده اش سعی در پیدا کردن فرد مصدوم می کنند. ولی اثری از فردی که تصادف کرده باشد، پیدا نمی کنند، منصور به کمک خانواده اش در پی یافتن راه چاره برای خلاصی از این مشکل اند که ...

محمد کاسبی، مینا نوروزی، مهدی امینی خواه و مریم خدارحمی در این فیلم بازی کرده‌اند.

**************************************************

**** شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی «تمپل گرندین» به کارگردانی «مایک جکسون»، جمعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کلر دنیس، جولیا اورماند و دیدید استارن آمده است: تمپل گراندین دخری جوان است که گرفتار بیماری اوتیسم می باشد. او مورد توجه جامعه نبوده و شرایط زندگی برایش بسیار دشوار می باشد. در این میان تمپل که از هوش فوق العاده ای برخوردار است و در دوران نوجوانی و کودکی خود این را اثبات کرده است تصمیم می گیرد در جامعه برای خود اعتباری کسب کند و برای این منظور تلاش می کند تا به دانشگاه وارد شود. او در دانشگاه نیز همچنان با تبعیض و مشکلاتی مواجه می شود اما کوتاه نیامده و ...

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها