رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570416

خرید کاغذ دیواری های جدید در پرشین راگ

ساعت 24 -خرید کاغذ دیواری پذیرایی جدید ۲۰۲۲ را میتوانید در فروشگاه های اینترنتی بسیار زودتر از بازار پیدا کنید. برای همین ما چندین فروشگاه و قیمت های آن را بررسی کردیم. برای دیدن کاغذ دیواری های لاکچری و زیبا می توانید بصورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید. اگر بصورت حضوری اقدام کنید دارای مزیت هایی است که خرید اینترنتی ندارد. اولین مزیت آن این است که رنگها را بصورت زنده و واقعی در آلبوم های فروشنده می بینید. در حالیکه چنین امکانی در خرید اینترنتی وجود ندارد.

مبل
html>

خرید کاغذ دیواری های جدید و زیبا ۲۰۲۲

کاغذ دیواری لاکچری و زیبا

خرید کاغذ دیواری پذیرایی جدید ۲۰۲۲ را میتوانید در فروشگاه های اینترنتی بسیار زودتر از بازار پیدا کنید. برای همین ما چندین فروشگاه و قیمت های آن را بررسی کردیم. برای دیدن کاغذ دیواری های لاکچری و زیبا می توانید بصورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید. اگر بصورت حضوری اقدام کنید دارای مزیت هایی است که خرید اینترنتی ندارد. اولین مزیت آن این است که رنگها را بصورت زنده و واقعی در آلبوم های فروشنده می بینید. در حالیکه چنین امکانی در خرید اینترنتی وجود ندارد.

دومین مزیت خرید حضوری امکان چانه زدن برای قیمت است. برای همین اگر شما اهل چانه زدن هستید ممکن است بتوانید دیوار پوش خود را با یک قیمت مناسب خرید کنید.

ولی خرید اینترنتی نیز دارای مزیت هایی است که درخرید حضوری نمیتوانید بدست آورید. اولین مزیت خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت است. بجای صرف وقت زیاد در ترافیک سنگین شهر می تونید با خیال آسوده پشت کامپیوتر یا موبایل خود بنشینید و تصاویر آلبوم ها را ورق بزنید. دومین مزیت خرید اینترنتی پیدا کردن قیمت های مناسب در فروشگاه های اینترنتی است. اگر کمی حوصله داشته باشید می توانید با گشت زدن در فروشگاه های مختلف سرک بکشید و قیمت های مناسب و جنسهای با کیفیت را پیدا کنید.

یکی از این فروشگاه ها که می توانید برای هر سلیقه ای کاغذ دیواری پیدا کنید فروشگاه اینترنتی پرشین راگ می باشد. آدرس این فروشگاه در زیر آمده است.

https://www.epersianrug.com

ما چند فروشگاه اینترنتی رو بررسی کردیم و میخواهیم راجع به یکی از اونها اطلاعات خودمون رو به اشتراک بگذاریم.

مزیت های فروشگاه پرشین راگ

یکی از مزیتهای خرید از این فروشگاه قیمتهای مناسب و کیفیت بالا و قابل قبول کالاهای آن است. از دیگر مزیتهای آن تنوع طرح ها برای سلیقه های مختلف می باشد. شما می توانید انواع کاغذ دیواری با سبک کلاسیک و یا مدرن را در این فروشگاه پیدا کنید.

نکته مهم طراحی حرفه ای سایت برای فروش دیوارپوش است.

عکس های با کیفیت این سایت باعث شده تا بتوانید امباس ها و یا تکسچرهای دیوار پوشها را بدقت مشاهده کنید.

علامت های پشت کاغذ دیواری

علامتهای پشت کاغذ دیواری معانی مختلفی دارد. بسته به نوع علامت آنها نشان دهنده ضد آب بودن ، قابل شستشو بودن ، ضد خش بودن و قابل کندن از دیوار می باشند.

باید هنگام خرید به علامت های پشت کاغذ دیواری توجه نمایید تا متوجه شوید جنس شما دارای چه ویژگیهایی می باشد.

هر رول کاغذ دیواری چند متر است؟

هر رول دارای عرض پنجاه و سه سانتی متر و طول ده متر می باشند. یعنی هر رول قابلیت پوشش دادن حدود ۵ متر مربع دیوار را دارا می باشد. بعضی دیگر از رول ها دارای عرض بیشتری هستند که می توانند مساحت بیشتری را پوشش دهند.

محاسبه تعداد رول مورد نیاز برای دیوارپوش ها

برای محاسبه تعداد رول مورد نیاز ابتدا یک متر بردارید و شروع به اندازه گیری عرض دیوار های خانه خود بکنید. سپس عدد بدست آمده را در ارتفاع دیوار ضرب کنید. ازتفاع دیوار ها معمولا دو متر و هشتاد و پنج سانتی متر است. سپس این عدد را بر پنج تقسیم کنید تا تعداد رول مورد نیاز را بدست آورید. باید همیشه پرتی کار را هم حساب کنید. برای این کار ده تا بیست درصد به مجموع رول های خود اضافه کنید. عدد بدست آمده را رو به بالا گرد کنید و تعداد رول مورد نیاز خود را به فروشنده اعلام نمایید.

اگر در محاسبات خود شک دارید از فروشنده بخواهید یک نفر را برای انجام این کار بشما معرفی کند.

کاغذ دیواریهای مدرن برای اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری مدرن و شیک اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی یکی از اتاق های مهم و اصلی در هر خانه ای محسوب می شود. پس باید نهایت دقت را در انتخاب نوع طرح و رنگ کاغذ دیواری برای آن در نظر بگیرید. برای این کار شما باید یک نگاه به دکوراسیون خانه خود بیاندازید تا ببینید چه نوع رنگ و طرحی در اتاق پذیرایی شما وجود دارد.

آیا دکوراسیون اتاق پذیرایی شما مدرن است؟ اگر پاسخ این سوال مثبت است پس بهتر است بسراغ طرح های مدرن بروید. برای این کار باید آلبوم های مدرن را ورق بزنید و طرح مورد نظر و مورد علاقه خود را پیدا کنید. نکته دیگر انتخاب رنگ دیوار پوش است. باید ببینید که رنگ مبلمان و فرش شما چیست؟

سعی کنید از رنگ های متفاوت در اتاق استفاده کنید و روی یک رنگ خاص تمرکز نکنید. زیرا با این کار اتاق پذیرایی شما یک رنگ و دلزده خواهد شد. البته باید هارمونی آن را نیز در نظر بگیرید.

خب حالا دیگر وقت خرید است. پس وقت خود را تلف نکنید وبسراغ طرح های متنوع بروید.

اتاق خواب و دکوراسیون داخلی آن

اتاق خواب یک مکان برای استراحت می باشد. از طرح های شلوغ که ذهن را خسته می کند استفاده نکنید.

از رنگ های آرامش بخش در این اتاق استفاده کنید.

می تونید از پوستر دیواری های زیبا نیز برای این اتاق استفاده کنید.

پوستر دیواری های گرافیکی که طرح های مربوط به اتاق خواب برای آنها مناسب است را می توانید انتخاب کنید. این پوستر ها از جدید ترین طرح های روز می باشند. از طرح های طبیعت که الهام بخش و همچنین آرامش بخش هستند می توانید نهایت استفاده را ببرید.

کاغذ دیواریهای شیک و لاکچری

برای دیدن طرح های شیک و لاکچری می توانید به فروشگاه پرشین راگ سری بزنید و طرح خود را انتخاب کنید.

طرح های گل های جدید را می توانید با طرح های ساده ترکیب کنید تا به مقصود خود برسید. سعی کنید از یک طرح برای همه دیوار ها استفاده نکنید. سعی کنید از طرح های متنوع برای دیوار های مختلف استفاده کنید. در کنار آنها استفاده از طرح های ساده نیز پیشنهاد می شود. این طرح های ساده دارای تکسچرهای مختلفی هستند که برای فضاهای مختلف بسیار عالی می باشند.

کاغذ دیواری لاکچری و جدید

نحوه نصب دیوارپوش

برای نصب باید ابتدا دیوار ها را بررسی کنید و هر گونه شکاف و ترک را با بتونه پر کنید. دقت کنید دیوارها رطوبت نداشته باشند. در غیر این صورت قبل از نصب نسبت به رفع نم و رطوبت دیوار ها اقدام کنید.

سپس با زدن پرایمر دیوار را برای مرحله بعد آماده کنید. سپس با زدن چسب کاغذ دیواری را روی دیوار نصب کنید. دقت کنید طرح ها در کنار هم درست نصب شوند تا کل طرح زیبابنظر برسد.

در بعضی از جنسها شما باید در پشت کاغذ چسب بزنید ولی در بعضی دیگر باید روی دیوار را چسب بزنید تا دیوار پوش بدرستی روی دیوار نصب گردد.

در پشت آنها نحوه نصب و قرار گرفتن گل ها توضیح داده شده است. در بعضی از طرح ها گل ها باید در کنار هم قرار گیرند. ولی در بعضی دیگر گلها می توانند بالا و پایین هم قرار بگیرند.

میتوانید از کمک یک نصاب حرفه ای هم برای این کار بهره ببرید. در این صورت باید قیمت نصب و اجرت آن را در محاسبات و هزینه های خود بحساب آورید.

نکته دیگر که باید به آن دقت کنید درز بین کاغذ و طرح ها می باشد. باید با مشورت نصاب خود از او بخواهید که درزها را در بهترین مکان ها پنهان کند. مثلا اگر توانستید و برای شما مقدور بود می توانید آنها را در پشت مبل و یا یک ستون پنهان کنید.

اگر طرح های شما پشت زمینه مشکی و تیره دارد کار شما سخت تر خواهد بود. زیرا رنگ سفید پشت دیوار براحتی پیدا می شود و پنهان کردن درزها کار آسانی نخواهد بود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها