رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570425

باربری به ترکیه با مشاوره تخصصی در اسرع وقت

ساعت 24-شرکت آنی بار ارائه دهنده خدمات تخصصی و حرفه ای در زمینه حمل و نقل و باربری داخلی و بین المللی می باشد ؛ آنی بار با داشتن بیش از 35 سال فعالیت در این حوزه به عنوان یکی از معتبرین باربری های بین المللی در خاورمیانه شناخته می شود که ارسال انواع بار و کالا برای ترکیه را بصورت همه روزه انجام خواهد داد .

باربری
html>

ارسال بار به ترکیه با کمترین هزینه

شرکت آنی بار ارائه دهنده خدمات تخصصی و حرفه ای در زمینه حمل و نقل و باربری داخلی و بین المللی می باشد ؛ آنی بار با داشتن بیش از 35 سال فعالیت در این حوزه به عنوان یکی از معتبرین باربری های بین المللی در خاورمیانه شناخته می شود که ارسال انواع بار و کالا برای ترکیه را بصورت همه روزه انجام خواهد داد .

ارسال بار به ترکیه با انواع روش های باربری هوایی ، زمینی و دریایی همراه با خدمات ویژه و عالی ، صادرات و واردات انواع کالا های اساسی ، تجاری و صنعتی از ایران به ترکیه و بالعکس ، ارسال لوازم شخصی و اثاثیه منزل به صورت فول تراک و گروپاژ از سراسر کشور برای ترکیه ، ارائه خدمات باربری از ایران به تمامی شهرهای ترکیه تحت پوشش کاملترین بیمه نامه باربری بین المللی و . . . .. از ویژگی های خدمات آنی بار است .

ارزان ترین نرخ باربری به ترکیه را همراه با تضمین قیمت با آنی بار تجربه کنید.

خدمات تخصصی آنی بار جهت باربری به ترکیه

شرکت حمل و نقل آنی بار در تمامی مراحل باربری پشتیبان و پیگیر بار و محموله شما می باشد و از همان لحظه اول تا تحویل بارتان در ترکیه خدماتی را برای شما در نظر گرفته است که به چند مورد از این خدمات اشاره می کنیم .

  • ارائه خدمات کارشناسی و مشاوره ای به صورت رایگان برای کسب اطلاعات در این زمینه و انتخاب بهترین روش باربری برای حمل بارتان
  • ارائه معتبرترین و جامع ترین بیمه نامه باربری بین المللی معادل با ارزش کامل بارتان
  • ارائه خدمات بسته بندی برای حمل بار های حساس و اثاثیه منزل
  • انجام تشریفات گمرکی ؛ تمامی امور گمرکی و پرداخت هزینه های مربوطه توسط کارشناسان آنی بار همراه با صاحب بار و بدون حضور صاحب بار انجام می شود.
  • ترخیص و تحویل بار در گمرک و فرودگاه های ترکیه

باربری به ترکیه با مشاوره تخصصی در اسرع وقت

ارسال لوازم منزل به ترکیه

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی برخی از افراد به دنبال مهاجرت از ایران و سفر به کشوری با امکانات بیشترو امکان پیشرفت بالاتری می باشند ؛ ترکیه یکی از کشورهایست که ایرانیان برای مهاجرت انتخاب می کنند.

افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه و یا مسافرت و دیدن اقوام خود در ترکیه دارند می توانند بارهای شخصی و اثاث منزلشان را به آنی بار سپرده تا به شهر مورد نظرشان در ترکیه حمل کند.

حمل بار همراه با مسافر دارای محدودیت وزنی می باشد و در صورت تجازو از حد مجاز شامل جریمه می شود ؛ در صورتی که قصد ارسال بار بیشتر از حد مجاز همراه با خود به ترکیه را دارید می توانید از خدمات فریت بار استفاده کنید.

فریت بار ؛ خدمات باربری هوایی مخصوص بارهای شخصی و اضافه بار مسافربری میباشد که با یک سوم مبلغ جریمه انجام می شود.

برای ارسال اثاثیه به ترکیه بهترین روش باربری زمینی به صورت فول تراک می باشد که برای این روش آنی بار بهترین ، جدیدترین وایمن ترین کامیونت ها را در اختیار شما قرار می دهد.

ارسال اثاثیه به ترکیه مستلزم بسته بندی تخصصی و اصولی می باشد زیرا مسافت زیادی را باید طی کند و بسته بندی باید از آسیب و صدمه دیدن اثاثتان جلوگیری کند ؛ در صورت تمایل می توانید انجام این مرحله را به پرسنل ماهر و آموزش دیده آنی بار بسپارید.

باربری به ترکیه با مشاوره تخصصی در اسرع وقت

بهترین روش های ارسال بار به ترکیه

همانطور که گفتیم آنی بار خدمات باربری به ترکیه را با انواع روش های باربری برای شما انجام می دهد. کارشناسان آنی بار با توجه به نوع بار ، مدت زمان باربری ، هزینه های حمل و نقل بهترین روش را برای ارسال بار به ترکیه به شما پیشنهاد می کنند اما تصمیم گیرنده نهایی صاحب بار می باشد.

ارسال بار به صورت هوایی سریع ترین و محبوب ترین روش باربری می باشد که شامل خدمات کارگو و فریت بار می شود .

کارگو ؛ خدمات حمل و نقل بارهای تجاری در حجم بالا با هواپیماهای مخصوص باربری می باشد.

ارسال بار به ترکیه به صورت زمینی به دلیل همسایگی و هم مرزی ایران و ترکیه در مدت زمان بسیار کوتاه و با هزینه بسیار به صرفه تر از روش هوایی انجام می شود.

برای حمل بار به ترکیه به صورت زمینی آنی بار بهترین کامیونت ها و ترانزیت ها را در اختیار شما قرار می دهد.

خدمات باربری زمینی به دو صورت فول تراک و گروپاژ انجام می شود ؛ فول تراک به معنای حمل بار به صورت دربستی با خودرو مورد نظر می باشد ؛ اسال بار به صورت فول تراک در مدت زمان 5 الی 7 روزه انجام میشود.

گروپاژ به معنای حمل خرده بار یا حمل کنار باری می باشد و برای زمانی استفاده می شود که بار شما کمتر از نصف کامیونت باشد ؛ در این صورت 2 الی 3 بار در یک کامیونت بارگیری می شود و به شهر مقصد در ترکیه ارسال می شود.

باربری به ترکیه با مشاوره تخصصی در اسرع وقت

ارائه بیمه نامه کامل برای حمل بار به ترکیه

شرکت آنی بار در تمامی روش های باربری بهترین و کاملترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد تا مشتریان گرامی بدون اضطراب ارسال بار به ترکیه را انجام دهند.

آنی بار برای باربری به ترکیه از بیمه نامه شرکت های داخلی استفاده می کند که شامل پوشش کامل تر و بالاتری هستند.

برای باربری به ترکیه ابتدا با صدور بارنامه داخلی از مبدا بارگیری ، گمرک مبدا و سپس طی مسیر تا مرز خروج ( مرز جلفا ، بازرگان ، سرو ) باشد را تحت پوشش کامل خواهد داد که قرارداد بیمه قانون تجارت بیمه ایران می باشد و از بهترین پوشش و بهترین کلوز بیمه مسئولیت حمل می باشد.

نوع دوم بیمه از مبدا بارگیری در ایران تا مقصد بار در ترکیه با قرارداد بیمه آسیا کلیه مرسولات را تحت پوش کامل قرار خواهد داد .

ارسال بار از ایران به تمامی شهرهای ترکیه

آنی بار خدمات خود را به صورت سراسری در تمامی نقاط ایران در اختیار مشتریان قرار می دهد و حمل هر گونه بار و کالا در هر حجم و اندازه ای که باشد را می پذیرد. ارسال بار به ترکیه از تهران ، مشهد ، اصفهان ، تبریز ، بندرعباس ، اهواز ، یزد و . . . . با کمترین نرخ کرایه انجام میشود و هیچ محدودیت در باربری از شهر های مختلف کشور وجود نخواهد داشت .

ارسال بار از ایران به تمامی شهر های ترکیه را می توانید با خیالی آسوده و با ارزان ترین نرخ قیمت به باربری آنی بار بسپارید.

  • ارسال بار به استانبول
  • ارسال بار به آنتالیا
  • ارسال بار به آنکارا
  • ارسال بار به ازمیر
  • ارسال بار به آلانیا
  • باربری به آدانا
  • و . . . .

امروزه شرکت های زیادی هستند که برای باربری به ترکیه در اینترنت و گروه ها تبلیغات دارند ولی تاکید ما این است که حتما تحقیق کنید و سابقه و رزومه شرکت ها را بررسی کند و بهترین شرکت را برای حمل بار انتخاب کنید. پیشنهاد ما شرکت آنی بار است که بهترین خدمات باربری را همراه با مشاوره و کارشناسی رایگان در اختیار شما قرار میدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، با شماره های انی بار در تماس باشید و یا به وبسایت آنی بار نمایید :

021-57669

https://anibar.net

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها