رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570451

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

تی شرت اندامی لیلا بلوکات حاشیه ساخت ! / اصرار به بدحجابی چرا؟! + عکس

ساعت 24 - لیلا بلوکات بازیگر نچرال ایرانی است که استایل های زیادی میزند اما اکثرا نامتعارف، اینبار هم با تی شرت چسبان و موهایی باز عکس خود را منتشر کرد.مشخص نیست این خانم بازیگر و خانم بازیگر های دیگر چرا به بدحجابی اصرار دارند!

html>
لیلا بلوکات بازیگر معروف و شناخته شده ایرانی است که با بازی در سریال محبوب «یوسف پیامبر» به شهرت رسید. لیلا بلوکات از هنرمندان بسیار فعال در اینستاگرام می باشد که بیش از 2 میلیون فالوور دارد و لیلا بلوکات راه به راه پست و استوری با استایل های مختلف می گذارد.لیلا بلوکات بسیار اهل خوشگذرانی و دور دور است. لیلا بلوکات همچنین ورزش و اسکی و سوارکاری را بسیار دوست درد و دنبال می کند و در کل خانمی مستقل و ورزشی است اما گاهی کپشن هایی غمگین و دِپ می گذارد اما فازش چیست کسی نمیداند!

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

از این ها که بگذریم خانم بازیگر تیپ های مختلفی می زند که بیشتر آن ها هم نامتعارف و نکته دار هستند اما این طور که معلوم است وضع ملی خوبی دارد. به تازگی تصویری از لیلا بلوکات منتشر شده که با مانتویی جلو باز و شلوار توری می باشد، حالا اگر قرتی بازی موهایش را در نظر نگیریم در کل تیپش مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

لیلا بلوکات

منبع: شایانیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها