رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570630

خرید شارژ و پرداخت اقساطی قبض در سایت دورمون امکان‌پذیر شد

ساعت 24-خرید شارژ و پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و حتی جرایم جزو کارهای روتین افراد به شمار می‌رود. افراد زیادی در طول روز ممکن است برای تلفن همراه خود در هر اپراتوری اعم از همراه اول، ایرانسل، رایتل و... شارژ خریداری نمایند و یا قبوض خود را پرداخت نمایند.

ایفون

پرداخت اقساطی قبض

سال‌ها قبل پرداخت قبوض و خرید شارژ به‌صورت آفلاین انجام می‌شد. برای پرداخت قبض به بانک مراجعه می‌کردید و کارت شارژ سیم‌کارت تلفن همراه خود را از سوپرمارکت‌ها خریداری می‌کردید.

با گسترش روزافزون اینترنت اکثر خدمات اینترنتی شدند. شما می‌توانید کلیه مایحتاج روزانه خود نظیر نان، مرغ و گوشت و مواد پروتئینی و ... را از دورمون خریداری کنید و سفارش‌های خود را درب منزل تحویل بگیرید.

این امر در خصوص خرید شارژ و پرداخت قبوض هم صدق می‌کند. دیگر نیازی به خرید کارت شارژ و درج کد آن در تلفن همراهتان را ندارید چراکه با هر خرید، سیم‌کارت شما به‌صورت مستقیم شارژ خواهد شد. حتی قادر خواهید بود برای دوستان، آشنایان و اعضای خانواده خود نیز بسته‌های شارژ سیم‌کارت خریداری نمایید.

همچنین پرداخت قبوض از طریق اینترنت نیز به‌آسانی قابل انجام است. کافی است شناسه پرداخت و شناسه واریزی قبل خود را وارد نمایید و به‌آسانی مبلغ قبض خود را پرداخت نمایید.

دراین‌بین وب‌سایت‌های زیادی اقدام به فروش شارژ اینترنت و پرداخت قبوض کرده‌اند که از میان آنها می‌توان به آسان پرداخت، ای شارژ، قبضینو و... اشاره کرد. اما اینکه بخواهید صرفاً برای پرداخت قبض یا خرید شارژ یک اپلیکیشن مجزا نصب کنید شاید زیاد خوشایند افراد نباشد. در چنین شرایطی ما به شما اپلیکیشن دورمون را پیشنهاد می‌کنیم.

دورمون یک فروشگاه اینترنتی همه‌کاره است

مهم نیست می‌خواهید مایحتاج روزانه خود را به‌صورت اینترنتی سفارش دهید یا قبض خدماتی خود را پرداخت نمایید. یا شاید مایل هستید سیم‌کارت خود و اعضای خانواده را شارژ کنید و بسته‌های اینترنتی خریداری نمایید. همه‌وهمه توسط اپلیکیشن موبایلی دورمون قابل انجام است و دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن‌های مختلف ندارید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن دورمون

همان‌طور که عنوان شد دورمون صرفاً یک سوپرمارکت آنلاین نیست. هدف دورمون کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان شماست. با ورود به دنیای دورمون با طیف گسترده‌ای از خدمات مواجه خواهید شد که مهم‌ترین آنها به‌اختصار معرفی می‌گردد:

خرید مایحتاج روزانه

کلیه مایحتاج روزانه و اقلام سوپرمارکتی خود را می‌توانید از دورمون تهیه کنید. اپلیکیشن دورمون به شما کمک می‌کند تا مواد غذایی، شوینده‌های بهداشتی، مواد پروتئینی، نان و سایر اقلام را از نزدیک‌ترین و باکیفیت‌ترین فروشگاه‌های اطراف خود خریداری نمایید.

شما می‌توانید خرید خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهید و با پرداخت آنلاین آن از طریق کارت‌های عضو شتاب، کلیه خریدهای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

3 ترفند جذاب در آیفون 13 پرو

خرید بسته شارژ سیم‌کارت تلفن همراه

اگر سیم‌کارت اعتباری دارید یا مایلید بسته اینترنت خریداری کنید به‌راحتی می‌توانید از طریق اپلیکیشن دورمون برای خود و دیگران شارژ مستقیم خریداری کنید. با پرداخت هزینه بسته شارژ به‌صورت اتوماتیک بر روی تلفن همراه شما انجام می‌شود و دیگری نیازی به واردکردن کد دستوری نیست.

پرداخت اقساطی قبوض به‌راحتی آب خوردن!

یکی از جدیدترین خدمات دورمون امکان پرداختی آنلاین قبوض خدماتی آن هم به‌صورت اقساط است. شرایطی را در نظر بگیرید که قبض برق شما با مبلغ بالایی صادر شده است و در این ماه امکان واریزی تمامی مبلغ را ندارید. دورمون doremon.ir این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید قبض خود را به‌صورت اقساط در چند قسط پرداخت کنید و نگران قطع انشعاب خود نباشید.

همچنین با فراهم شدن امکان پرداخت دسته‌ای قبوض می‌توانید قبوض کلیه انشعابات خود را در اپلیکیشن وارد کرده و به‌صورت دسته‌ای اقدام به پرداخت یکجای آنها نمایید و بدین ترتیب در وقت هود به مقدار زیادی صرفه‌جویی کنید.

پرداخت قبض

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها