رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570776

نکات مهم قبل از خرید دستگیره دیجیتال

ساعت 24 - با پیشرفت تکنولوژی و ورود تجهیزات دیجیتال و هوشمند به خانه های ما زندگی هر روز ساده تر و هوشمندانه تر می شود و بسیاری مشکلات و دردسر های روزانه را حذف می کنند.

image-20211128143917-1.jpeg
h1 dir="RTL" style="text-align:right">نکات مهم قبل از خرید دستگیره دیجیتال

با پیشرفت تکنولوژی و ورود تجهیزات دیجیتال و هوشمند به خانه های ما زندگی هر روز ساده تر و هوشمندانه تر می شود و بسیاری مشکلات و دردسر های روزانه را حذف می کنند.

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از این تجهیزات لوکس و کاربردی اشنا کنیم این تجهیز دستگیره هوشمند یا درب باز کن اثر انگشتی می باشد.

این دستگیره دیجیتال به جای دستگیره درب معمولی نصب می شود و به جای باز کردن درب با کلید از روش های هوشمندانه تری مانند زیر استفاده میکند :

-اثر انگشت

-رمز

-کارت

-تگ

-تشخیص چهره

و...

در ادامه تک تک ویژگی ها و مزایا و معایب این دستگیره را شرح می دهیم همچنین بهترین نوع دستگیره هوشمند را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی دستگیره درب دیجیتال

دستگیره دیجیتالی یک دستگیره و درب الکترونیکی هست که بر روی انواع درب معمولی، ضد سرقت، چوبی و حتی الومینیومی نصب می شود و زمانی که شما از خارج از واحد بخواهید وارد شوید با یه رمز ورود را وارد کنید یا اثر انگشت صحیح را بزنید و یا توسط تشخیص چهره صحیح و یا روش های متنوع دیگه دستگیره را باز کنید این دستگیره در واقع شما را از به همراه داشتن کلید بی نیاز و معظل جا گذاشتی کلید را بر طرف می کند و شما هیچ وقت پشت در نخواهید ماند.

انواع دستگیره درب هوشمند

دستگیره های دیجیتال در نوع عملکرد به دو نوع اصلی موتور دارد و بدون موتور تقسیم می شوند که در واقع در نوع موتور دار وظیفه جلو و عقب بردن قفل توسط موتور می باشد و موتور قفل و زبانه ها را حرکت می دهد و در نوع بدون موتور که عموما دستگیره هوشمند دارای اهم دسته می باشد باز و بسته کردن زبانه های قفل توسط این دسته انجام می شود با این شرط که در حالت عادی دسته خلاص هست و با حرکت دادن ان زبانه حرکت نمی کند و اگر اثر انگشت یا رمز یا کارت صحیح معرفی شود دسته درگیر می شود و با حرکت دادن دسته قفل باز می شود.

تقسیم بعدی قفل دیجیتال

حال بعد از نوع موتور دار و نوع بدون موتور دستگیره ی دیجیتال تقسیم بندی بعدی شامل امکانات دستگیره می شود مثلا :

دستگیره رمزی

دستگیره کارتی (مخصوص هتل ها)

دستگیره رمز و کارت

دستگیره اثر انگشتی (شامل رمز و کارت و اثر انگشت)

دستگیره تشخیص چهره (شامل اثر انگشت، تشخیص چهره، رمز و کارت)

دستگیره هوشمند (باز کردن توسط خانه هوشمند)

امکانات دستگیره های الکترونیکی

در هنگام خرید دستگیره دیجیتال به امکانات متعددی بر می خورید که نمی دانید برخی از ان ها چه کاربردی دارند در ادامه تک تک امکانات را شرح می دهیم :

_رمز دستگیره :

در این حالت شما می توانید به تعداد خاصی رمز ۴ تا ۱۲ رقمی (بسته به نوع دستگیره) برای کاربر ها تعریف کنید که با زدن این رمز درب باز می شود.

_کارت یا تگ :

می توانید کارت های مخصوص را به دستگیره معرفی و با چسباندن کارت جلوی دستگیره درب را باز کرد.

_اثر انگشت :

با تعریف اثر انگشت افراد می توانید با دقت بالا و به راحتی درب را توسط اثر انگشت باز کنید.

_تشخیص چهره :

برخی از دستگیره درب هوشمند امکان باز کردن درب را توسط تشخیص چهره افراد دارند که باز کردن درب را بسیار ساده می کند. این ویژگی در برخی دستگیره ها به صورت اسکن سه بعدی انجام می شود که امنیت را بسیار بالا می برد.

_کلید مکانیکی:

یک ویژگی خاص و بسیار مهم که توسط کلید مکانیکی در مواقع اضطراری که به هر دلیلی نمی توانید توسط اثر انگشت، رمز یا کارت قفل دیجیتال با دستگیره را باز کنید یا باتری دستگیره دیجیتال تمام شده باشد را توسط کلید باز کنید.

امکانات پیشرفته دستگیره الکترونیکی

دستگیره درب دیجیتال دارای امکانات فرعی بسیار زیادی می باشد که شرح تک تک ان ها فراتر از این مقاله هست برای مطالعه تمامی ویژگی های این دستگیره ها به سایت خانه هوشمند هایکا مراجعه کنید.

نکات مهم در هنگام خرید دستگیره درب دیجیتال

در زمان خرید قفل دیجیتال نکات بسیاری وجود دارند که به مهم ترین این نکات می پردازیم :

۱_امنیت دستگیره دیجیتال

قفل دیجیتال برقی باید از امنیت کافی برخوردار باشد که جنس بدنه ان و سیستم هایی مانند هشدار امنیتی، قابل خیال، سنسور اثر انگشت live از جمله موارد مهم در این زمینه می باشد که دستگیره هوشمند باید داشته باشد.برای دیدن سایر قابلیت های قفل دیجیتال و تست امنیت دستگیره کلیک کنید.

۲-قیمت دستگیره هوشمند

یکی دیگر از نکات مهم قیمت دستگیره دیجیتال می باشد که باید متناسب با امکانات و ویژگی های دستگیره باشد (البته که قیمت بسیار کم نشانه ضعیف بودن دستگیره هست و اصلا پیشنهاد دستگیره دیجیتال ارزان قیمت را به دلیل مهم بودن دستگیره درب هوشمند در امنیت منزل شما نمی دهیم) پس در هنگام خرید قفل دیجیتال به دنبال پایین بودن قیمت دستگیره درب دیجیتال نباشید.

۳_امکانات دستگیره هوشمند

نکته مهم بعدی امکانات قفل برقی هوشمند هست که حداقل باید شامل رمز، کارت و اثر انگشت باشد. امکانات بعدی در صورت نیاز یا عدم مشکل در هزینه دستگیره موردی ندارد و هر چه امکانات بیشتر کاربردهای ان نیز بیشتر می شود.

۴_گارانتی دستگیره

دستگیره درب دیجیتال باید شامل گارانتی معتبر و طولانی باشد چرا که یکی از قیمت های مهم و امنیتی خانه شماست و باید شرکت معتبری این گارانتی را ارائه کند تا شما با خیال اسوده این دستگیره را خرید کنید.

۵_خدمات پس از فروش

یکی از نکات مهم دیگر در هنگام خرید دستگیره هوشمند ارائه خدمات مناسب و سریع دستگیره هست، چرا که ممکن است شما با کار کرد دستگیره به مشکل بر بخورید و اگر شرکت به شما خدمات خوبی ارائه نکند در واقع همیشه پشت درب می مانید. پس به خدمات دستگیره دیجیتال نیز دقت کنید. در حال حاضر شرکت خانه هوشمند هایکا بهترین دستگیره های دیجیتال روز دنیا و با کیفیت را عرضه میکند که میتوانید قبل از خرید از مشاوره ی رایگانشون بهره ببرید.

پیشنهاد یک دستگیره ایده ال

با توجه به توضیحات داده شده و مزایا و معایب انواع دستگیره های دیجیتال هوشمند اگر بخواهیم فقط یک دستگیره دیجیتال را به شما معرفی کنیم با وجود سخت بودن این تصمیم و انتخاب از میان چندین برند و صدها مدل می توانیم دستگیره دیجیتال N120rرا از برند Alockمعرفی کنیم که دارای ویژگی های منحصر به فرد، امنیت بالا و با امکانات زیاد و قیمت مناسب ان و از همه مهمتر ۱۰ سال گارانتی معتبر ان اشاره کرد.برای خرید دستگیره دیجیتال و مشاوره ی رایگان قبل از خرید و دیدن لیست انواع دستگیره درب دیجیتال کلیک کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها