رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570786

این مطلب از صفحه وب گردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

عکس چادری و بی حجابی همسر مهران غفوریان ! / خانم چشم رنگی حاشیه ساخت !

ساعت 24 - آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان که از زمانی که مهران دچار عارضه قلبی شد و در بیمارستان بستری شد با استوری ها و پست های اینستاگرامی اش در فضای مجازی خبرساز شده بود بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت.

html>

آرزو غفویان

آرزو و مهران غفوریان دختری خوش سر و زبون به نام هانا دارند و گاهی هم عکس و فیلم هایی از او منتشر می کنند. بعد از اینکه تصویری از دست تتلو شده آرزو خانم روی قلب مهران در شبکه های اجتماعی پربازدید شد حالا آرزو اینبار تصویری از نوازش دخترشان هانا را منتشر کرد که علاوه بر جلوهای مادرانه دست تتو شده خانم غفوریان هم جلو خاصی به این تصویر داده است.

آرزو غفوریان

آرزو غفوریان

البته فقط تتو آرزو خانم نبود که مورد توجه کاربران قرار گرفت بلکه ساعت و حلقه گران قیمت همسر آقای بازیگر هم از سوژه داغ فالوورها برای کامنت زیر عکس بود.

آقای بازیگر با همسر لاکچری اش

در این میان که بسیاری از هنرمندان در حال طلاق و یا جدا شده از همسرشان هستند این نوع عاشقانه ها برای مخاطب بسیار زیبا و جذاب به نظر می آید.

اما چندی پیش هم تصویری از مهران غفوریان همراه با همسرش منتشر شد که ظاهرا در خارج از کشور حضور دارند و مهران خان به مناسبت تولد خود با همسر خوش چهره اش آن را به اشتراک گذاشت که این تصویر هم با بازخورد زیادی همراه شد.

عدی ای برای آن ها آرزوی خوشبختی کردند و از دیدن این زوج ذوق زده شدند، عده ای هم از بی حجابی آرزو غفوریان نظرات تندی نوشتند.

آرزو غفوریان

حرف های غفوریان بعد از عمل

مهران غفوریان با انتشار تصویری از خود پس از عمل جراحی گفت:خیلی شاکر خدا هستم و خیلی ممنونم که اجازه داد زنده بمانم که این همه عشق مردم و دوستان و نگرانی‌هایشان را ببینم.

مهران غفوریان در صحبت های خود روی تخت بیمارستان گفت: خدایا ممنونم که به من فرصت دادی ببینم مردم چقدر دوستم دارند.

این بازیگر ضمن قدردانی از دوست‌داران و همراهانش، گفت:خیلی شاکر خدا هستم. خیلی ممنونم که اجازه داد زنده بمانم که این همه عشق مردم و دوستان و نگرانی‌هایشان را ببینم.

آرزو غفوریان

خدایا ممنونم که بهم فرصت دادی ببینم مردم چقدر دوستم دارند. نمی‌دانید چقدر ارزش دارد وقتی می‌فهمید زنده بودنتان برای خیلی‌ها مهم است.

قربان مردم مملکتم بروم، هرجای دنیا که هستند. خیلی خوشحالم که زنده ماندم و ممنونم که من را لایق عشق‌تان می‌دانید.

غفوریان سه شنبه (۲۷ مهر ماه) به‌دلیل عارضه قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت که عمل وی موفقیت‌آمیز بوده است.

منبع: شایا نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها