رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570859

آشنایی با مشاور مهاجرتی و خدمات آن

ساعت24-بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، از خدمات یک وکیل، مشاور یا دفتر مهاجرتی استفاده می‌کنند تا شانس خود را برای اخذ ویزای کانادا، افزایش دهند. موسسه‌های حقوقی زیادی در سراسر کشور وجود دارند که چنین خدماتی را به متقاضیان مهاجرتی ارائه می‌کنند. تعدد این دفترهای مهاجرتی، انتخاب و تصمیم درست در این زمینه را برای افراد، به یک سردرد شدید تبدیل می‌کند.

image-20211129092426-1.jpeg
dir="RTL" style="text-align:justify">بنابراین قبل از اینکه وکیل مهاجرتی خود را انتخاب کنید، بهتر است این مقاله را بخوانید؛ چرا که در ادامه، ویژگی‌های متخصصان این حوزه و نکاتی برای بهترین تصمیم‌گیری را به تفصیل شرح خواهیم داد.

 آشنایی با مشاور مهاجرتی  و خدمات آن

برای مهاجرت به کانادا با چه چالش‌هایی روبرو هستیم؟

مهاجرت و اقامت در یک کشور جدید، چالش‌های زیادی را برای متقاضیان به همراه دارد. خوشبختانه کشور کانادا، طیف وسیعی از روش‌های مهاجرت و اخذ ویزا را به مهاجران بین‌المللی ارائه می‌دهد تا به تسهیل این فرآیند، کمک کند. با اخذ مشاورۀ حرفه‌ای از یک دفتر مهاجرتی معتبر، می‌توانید مشکلات و چالش‌های موجود در این راه را به سادگی برطرف کنید.

در ادامه، به معرفی و توضیح برخی از این چالش‌ها خواهیم پرداخت.

یک زبان جدید!

تعجبی ندارد اگر بگوییم که برقراری ارتباط و تعامل با یک زبان جدید، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های مهاجرت به هر کشوری است. زبان‌های رسمی کانادا، انگلیسی و فرانسوی هستند؛ بنابراین چنانچه به فکر مهاجرت به این کشور هستید، آموزش یکی از این زبان‌ها را در لیست کارهای خود قرار دهید.

موقعیت‌های شغلی و استخدام

یکی دیگر از موانعی که هنگام شروع زندگی در یک کشور جدید ممکن است با آن مواجه می‌شوید، یافتن شغل مناسب است.

دسترسی به خدمات

نوع، دامنه و کیفیت خدمات موجود در کشور جدید، احتمالاً با کشور سابق شما متفاوت خواهد بود. با اخذ مشاورۀ حرفه‌ای از یک وکیل مهاجرتی، می‌توانید اطلاعات بیشتری دربارۀ حقوق شهروندی خود (مراقبت‌های بهداشتی، بیمه، خدمات حقوقی و...) و چگونگی دسترسی به این خدمات کسب کنید.

 آشنایی با مشاور مهاجرتی  و خدمات آن

مسکن

یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها پس از مهاجرت به کشور و یا منطقه‌ای جدید، تامین مسکن است. چنانچه از نحوۀ عملکرد بازار مسکن در کانادا مطلع نیستید، می‌توانید با راهنمایی یک مشاور مهاجرتی، بهترین انتخاب را بر اساس شرایط خود داشته باشید.

حمل و نقل

ممکن است گواهینامۀ رانندگی شما، در کانادا به رسمیت شناخته نشود. گواهینامه‌های رانندگی در این کشور، توسط دولت‌های استانی یا منطقه‌ای صادر شده و قوانین خاص خود را دارند. همچنین، دسترسی به جدول زمانی حمل و نقل عمومی، می‌تواند یکی از مهم‌ترین چالش‌های شما پس از مهاجرت به کانادا باشد.

تفاوت‌های فرهنگی

بسیاری از مهاجران می‌گویند که تفاوت‌های فرهنگی، در ابتدای مهاجرت آن‌ها به کانادا، اندکی چالش‌برانگیز بوده است. این تفاوت‌ها می‌توانند به آداب و رسوم اجتماعی، نگرش‌های جنسیتی، تنوع مذهبی و... مربوط باشند.

آب و هوا

اگر سازگاری با آب و هوا، یکی از ضرورت‌های شما برای مهاجرت است، کانادا گزینه‌های متنوع و زیادی را در این باره به شما ارائه می‌کند.

یک مشاور مهاجرتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک مشاور مهاجرتی، شخصی است که به متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشورهای مختلف را دارند، پشتیبانی و کمک‌های حقوقی ارائه می‌کند. این شخص موظف است تا در مورد نحوۀ دریافت مدارک مورد نیاز و فرآیند اخذ ویزای یک کشور، مشتریان خود را راهنمایی کند.

مشاور مهاجرتی باید به طور مداوم با مشتریان در ارتباط بوده و صفر تا صد روش‌های مهاجرت و شرایط هر کشور را بداند. برخی از ویژگی‌های یک مشاور مهاجرتی موفق، عبارتند از:

· آشنایی کامل با سیاست‌های مهاجرتی موجود در کشور مقصد؛

· روابط عمومی و اجتماعی بالا؛

· مهارت در زبان انگلیسی (و زبان رسمی کشور مقصد)؛

· تحصیلات معتبر؛

· و...

 آشنایی با مشاور مهاجرتی  و خدمات آن

چرا باید از یک مشاور مهاجرتی راهنمایی بگیریم؟

راه‌های مختلفی برای مهاجرت به کشورهای گوناگون وجود دارد که شرایط اخذ ویزای آن‌ها، با یکدیگر متفاوت بوده و هر یک، پیچیدگی‌های خاص خود را دارند. انتخاب روش‌ مناسب برای مهاجرت، نیاز به اطلاعاتی جامع و تخصصی خواهد داشت که یک مشاور مهاجرتی مجرب، می‌تواند به شما ارائه دهد.
دفترهای مهاجرتی با تیم وکلا و مشاوران حرفه‌ای خود، همواره در حال مطالعه و کسب اطلاعات به‌روز از قوانین و شرایط مهاجرت به کشورهای مختلف هستند. وکلای حقوقی این دفترها با بررسی و ارزیابی پروندۀ اشخاص، آن‌ها را در این مسیر هدایت کرده و بهترین راه را در این زمینه، در اختیارشان قرار می‌دهند.
شما به تنهایی می‌توانید فرم‌های درخواستی خود را تکمیل نمایید اما توصیه ما به شما این‌ است که از خدمات وکلا و مشاوران دفترهای مهاجرتی که از تجربه کافی برخوردار هستند و شانش موفقیت را در پروسه مهاجرت دو چندان می‌کنند، بهره‌مند شوید.

برای انتخاب مشاور مهاجرتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

انتخاب یک وکیل مهاجرتی مناسب، می‌تواند زمان زیادی ببرد. برخی از نکاتی که ممکن است به شما در این زمینه کمک کنند عبارتند از:

ü شرایط و پیچیدگی وضعیت خود را در نظر بگیرید و ببینید که آیا مشاور مهاجرتی، می‌تواند به شما کمک کند یا نه؛

ü گواهینامه‌ها و مجوزهای دفتر مهاجرتی را بررسی کنید؛

ü از خدماتی که مشاور مهاجرتی به شما ارائه می‌کند، کسب اطمینان کنید؛

ü نظرات مشتریان قبلی را بپرسید؛

ü سوابق کاری دفتر مهاجرتی مورد نظر را بررسی کنید؛

ü و...

دفترهای حقوقی و مهاجرتی زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند در این زمینه، خبره بوده و بهترین کمک را به مشتریان خود ارائه خواهند کرد. اما اگر صادقانه بگوییم، حجم زیاد وعده‌های جعلی مشاوران مهاجرتی، پیامدهای زیادی را برای مشتریان در پی خواهد داشت.

ما با جستجو و تحقیق دربارۀ بسیاری از مؤسسه‌های مهاجرتی، موفق شدیم که یکی از معتبر و حرفه‌ای‌ترین آن‌ها را در زمینۀ مهاجرت شناخته و به شما معرفی کنیم. مؤسسه مهاجرتی ایران کانادا، با ارائۀ خدمات جامع خود در زمینۀ مشاوره و راهنمایی اخذ ویزا، در کنار مشتریان و متقاضیان خواهد بود.
این مؤسسه با بیش از 10 سال سابقۀ رسمی در زمینۀ مشاورۀ مهاجرتی به کانادا، به یکی از بهترین مؤسسه‌های مهاجرتی ایران تبدیل شده و مسیر بسیاری از مهاجران را تسهیل و به سمت موفقیت پیش برده است.

موسسه مهاجرتی ایران کانادا، چه خدماتی برای مهاجرت به کانادا ارائه می‎کند؟

مؤسسه مهاجرتی ایران کانادا، با انجام فرآیندهای تکمیل درخواست ویزا، بررسی شرایط متقاضیان و ارائۀ راه‌حل‌هایی در زمینۀ تابعیت و مسائل مربوط به شهروندی، مهاجرت تحصیلی، اشتغال و دیگر دغدغه‌های این راه، آسایش و راحتی را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.

تجربه و تخصص مشاوران مهاجرتی این مؤسسه، اطلاعات کاملی را در زمینۀ روند درخواست مهاجرت و مدارک مورد نیاز آن، در اختیار شما قرار خواهد داد. از دیگر خدمات این موسسه می‌توان به درج اطلاعات تکمیلی در خصوص کانادا و بحث‌های مرتبط با در لینک زیر اشاره کرد.

https://irancanada.cc/blog/

این سایت وکلای مؤسسۀ مهاجرتی ایران کانادا، با مطالعه و تحقیقات گسترده خود در این زمینه، نسبت به هرگونه تغییر در قوانین اطلاعاتی به روزی دارند؛ بنابراین شما می‌توانید با بهره‌گیری از کمک مشاوران مهاجرتی این مؤسسه، در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

پشتیبانی حرفه‌ای، یکی از مهم‌ترین نقش‌هایی است که مشاوران ایران کانادا، برای متقاضیان ایفا می‌کنند. تخصص این دفتر مهاجرتی، به شما این اطمینان را خواهد داد که تمامی نکات و شرایط لازم رعایت شده و شانس زیادی برای پذیرش و اخذ ویزا دارید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها