رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570894

کدام شخصیت‌های سیاسی از فیلم «منصور» حذف شدند؟

ساعت24-تهیه‌کننده فیلم سینمایی منصور از حذف دو شخصیت سیاسی در فیلم منصور با محوریت شهید ستاری خبر داد.

html>

جلیل شعبانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «منصور» پیرامون آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: منصور تاکنون با استقبال خوبی در سینماهای سراسر کشور روبرو بوده است و این نشان می‌دهد اگر فیلمی در شأن قهرمانان ملی این سرزمین ساخته شود مردم با جان و دل به استقبال آن می رود.

وی در ادامه افزود: این استقبال آن هم در شرایط کرونایی ما را شگفت‌زده کرد و اغلب سانس‌ها و سینماهایی که منصور در آن در حال اکران است با ظرفیت کامل نمایش داده می‌شود.

آیا ترکان و نعمت‌زاده از منصور حذف شدند؟

این تهیه‌کننده سینما در ادامه به اکران‌های جانبی «منصور» هم اشاره کرد و گفت: یکی از اتفاقات خوبی که برای فیلم سینمایی منصور در حال اتفاق است، نمایش این اثر در شهرهای فاقد سینما، روستاهای دور افتاده، مساجد سراسر کشور و برخی دانشگاه هاست که به همت همکاران ما در عمایار در حال انجام است.

شعبانی در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص شخصیت های سیاسی فیلم سینمایی منصور و حذف برخی از آن ها افزود: در فیلم منصور بعضی از شخصیت‌هایی که در فیلم منصور تقابل‌هایی با شهید ستاری دارند، برگرفته از اتفاقات و شخصیت‌های واقعی هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: مانند کاراکترهایی مثل «مهندس لقمان» و «مهندس حشمت‌زاده» که به مهندس ترکان و مهندس نعمت‌زاده اشاره دارد، ولی چون حدس می‌زدیم که این سکانس‌ها هم به سرنوشت سکانس‌های حذف شده دیگرمان دچار شود، تصمیم گرفتیم این شخصیت‌ها با اسم و گریم دیگری در فیلم حضور داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها