رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571010

قطع بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی و خانواده هایشان

ساعت24-یک عضو شورای شهر تهران از توقف کامل پوشش بیمه تکمیلی درمان رانندگان تاکسی و خانواده های انها خبر داد.

html>

میثم مظفر در بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: تذکر اولم درباره توقف کامل پوشش بیمه تکمیلی درمان راننده های تاکسی و خانواده آنها است و تذکر دوم درباره حل نشدن مشکل تردد تاکسی های ویژه به خارج از شهر تهران و اعمال جریمه توسط دوربین های پلیس راهور است.

وی افزود: طی چند هفته گذشته در طرحی که کمیسیون حمل و نقل و ترافیک ارائه داد شهرداری موظف شد در اصلاحیه بودجه فرایند پوشش بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی را به گونه ای پیش بینی کند که آنها تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند.اما در وضعیت فعلی که ۱۵ هزار نفر هم تحت پوشش بیمه تکمیلی بودند پوشش بیمه این تعداد نیز قطع شد. از معاونت حمل و نقل و ترافیک گلایه جدی دارم که به جای بهبود وضعیت بیمه به طور کامل قطع شد.

مظفر همچنین به مشکل جریمه تاکسی های ویژه نیز اشاره کرد و گفت: رانندگان تاکسی در دفاتر ویژه از جمله فرودگاه و راه آهن بر اساس تقاضای مسافر نیاز به خروج از تهران دارند و ثبت تخلف برای پلاک تاکسی ها انجام می شود.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به مکاتبه ای که با شهردار تهران انجام شده است گفت: دو ماه گذشته مکاتبه ای با شهردار تهران داشتم و مسأله را بیان کردم و تمامی مکاتبات انجام شده را ضمیمه کردم و از ایشان خواستم به عنوان پناه تاکسیران های شهر تهران شخصا به مسأله ورود کنند اما گویا مکاتبات ما به دفتر شهردار نمی رسد.

وی تاکید کرد: مسأله به صورت شکلی به معاونت حمل و نقل عودت داده شده و اعلام کردند بله مکاتباتی در گذشته داشتیم و مسأله حل نشد. این پاسخ به هیچ عنوان قانع کننده نیست و تقاضا دارم شخص شهردار در تعامل با پلیس این مسأله را حل کنند و عمل به این تذکر معیار سنجش ما است که ببینیم آیا تذکرها به شهردار تهران می رسد و شخصا به این مسائل ورود می کنند یا نه.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها