رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571138

تلاش لاپید برای تلیت کردن مُخ مکرون برای ایران

ساعت 24 - وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهور فرانسه به تکرار مواضع این رژیم در قبال ایران و مذاکرات وین پرداخت.

html>

به گزارش شبکه صهیونیستی آی۲۴، از سرگیری مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین، در دیدار یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه پاریس، به طور مفصل مورد بحث قرار گرفت.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه ای در این باره مطرح کرد: لاپید طی این دیدار موضع ادعایی اسراییل در قبال ایران را مبنی بر این که ایران قصد دارد برای پیش برد برنامه هسته‌ای خود زمان بخرد، تکرار کرد.

این بیانیه می افزاید: به نیاز فوری برای یک پلان B[نقشه دوم] و حفظ تحریم ها نیز اشاره شد.

لاپید در این دیدار گفت: با سفری که بنت و گانتس هفته بعد به واشنگتن خواهد داشت، به تلاش برای اطمینان یافتن از این که جهان تماما به تهدید ناشی از ایران پی ببرد، ادامه خواهیم داد.

اظهارات ضد ایرانی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با مکرون، در پی آغاز دور هفتم مذاکرات وین پس از وقفه ای چند ماهه مطرح می شود.

رژیم صهیونیستی از ابتدای روی کار آمدن دولت جو بایدن در آمریکا و آغاز مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین، با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، تلاش کرده است در روند برگزاری این مذاکرات کارشکنی ایجاد کند.

دولت رژیم صهیونیستی سعی داشته است واشنگتن را به سمت آنچه آن را پلان B در قبال ایران می نامد که شامل طیفی از اقدامات قهری از جمله اعمال فشار اقتصادی بیشتر است، سوق دهد.

دولت آمریکا تا کنون اعلام کرده است قصد دارد برای حل و فصل موضوع هسته ای ایران یک «دیپلماسی هدفمند» را در پیش بگیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها