رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571204

نایلون شیرینگ چیست: دریا پلاستیک

ساعت 24 - نایلون شیرینگ از نایلون های بسیار مهم در صنعت بسته‌بندی است که به واسطه آن می توان بسته بندی بسیار با کیفیت و فوری را داشت. برای عرضه محصولات به مشتریان لازم است بسته بندی مناسبی را برای آن داشته باشیم.

html>

امروزه انواع نایلون های بسته بندی به تولید می‌رسند که هر یک می تواند برای انواع محصولات مورد استفاده قرار می گیرند و با استفاده از آن یک بسته بندی زیبا و کاربردی را برای انواع کالا ها داشته باشیم. در این مقاله به نایلون شیرینگ و کاربرد آن در صنعت بسته‌بندی می‌پردازیم.

نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ یکی از نایلون های بسیار پرکاربرد در صنعت بسته‌بندی است که امروزه استفاده زیادی از این نایلون برای بسته بندی انواع محصولات مانند بسته بندی آب معدنی و نوشابه و... می باشد که تقریباً همه ما آن را مشاهده کرده‌ایم اما کاربرد این نایلون بسیار گسترده بوده و برای محصولات بسیار زیادی از آن می توان بهره برد.

کاربرد نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ یکی از نایلون های پلی اتیلنی است که برای بسته بندی استفاده شده و در زمان استفاده از این نایلون به دلیل خاصیت جمع شوندگی آن، در مقابل حرارت بسته بندی وکیوم و کم حجمی را خواهیم داشت.بسته بندی ایجاد شده توسط نایلون شیرینگ مقاومت بالایی در برابر ضربه و آسیب به محصولات داشته و همچنین قابلیت چاپ پذیری یکی از مزیت های بسیار مهم این کالا می باشد.

انواع نایلون بسته بندی شیرینگ

نایلون های بسته بندی شیرینگ در انواع مختلف تولید می رسند که اگر بخواهیم به طور کلی دسته بندی را برای نایلون شیرینگ پک داشته باشیم این دسته بندی شامل بسته بندی مادر با ضخامت بالا و روکش حرارتی برای محصولات می باشد.

انواع نایلون های شیرینگ از نظر ظاهر و ویژگی عبارت است از:

  • شیرینگ نایلونی: این نوع از نایلون های شیرینگ ضخامت بالایی دارد و برای انواع بسته بندی های مادر مانند بسته بندی آب معدنی و نوشابه و غیره استفاده می شود و کاربرد گسترده ای در بخش صنعت بسته بندی دارد.
  • شیرینگ pvc :این نوع از نایلون های شیرینگ جنس خشکی داشته و در ضخامت پایین به تولید می‌رسد و از آن برای روکش روی ظرف و برای بسته بندی هایی که قابلیت چاپ پذیری بالایی دارند از آن بهره می برند.
  • شیرینگ پلی الفین: پلی الفین یکی از انواع نایلون های شیرینگ است که در واقع این نوع از نایلون های شیرینگ نمونه ارتقا یافته شیرینگ pvc بوده که جنس نرم و انعطاف پذیری داشته و قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارد و همچنین نوعی پرکاربرد شرینگ می باشد.

انواع نایلون شیرینگ با توجه به روش بسته بندی

نایلون شیرینگ دستی، نایلون شیرینگ اتوماتیک

همانطور که گفته شد نایلون های شیرینگ از نظر روش بسته بندی به دو نوع شیرینگ دستی و شیرینگ اتوماتیک یا شیرینگ تونلی دسته‌بندی می‌شوند.نایلون شیرینگ دستی برای استفاده در بخش خانگی و کارگاهی برای سفارش با حجم پایین استفاده شده که برای بسته بندی با استفاده از این نایلون شیرینگ نیاز به نیروی انسانی می باشد.با توجه به اینکه نایلون های شیرینگ برای فرم گرفتن نیاز به حرارت دارند ، برای استفاده از نایلون شیرینگ دستی از سشوار صنعتی معمولاً استفاده میشود.

نایلون شیرینگ اتوماتیک یا همان نایلون شیرینگ تونلی از انواع رایج نایلون های شیرینگ هستند که به صورت اتوماتیک و با استفاده از دستگاه از این نایلون در جهت بسته بندی استفاده می شود.در کارخانجات و کارگاه های تولیدی از نایلون شیرینگ اتوماتیک در خط تولید محصولات استفاده می‌شود و این نایلون در اندازه های مختلف به تولید رسیده و با توجه به نوع محصولات و دستگاه این نایلون در اندازه مناسب انتخاب می شود.

چاپ بر روی انواع نایلون شیرینگ

نایلون های شیرینگ یکی از انواع متریال بسیار خوب برای بسته بندی محصولات هستند که از آن می توان برای انواع محصولات بهداشتی ، مواد غذایی و سایر کالا ها استفاده کرد.این نایلون دارای مزایای بسیار زیادی است که از جمله این مزایا می‌توان به امکان چاپ روی نایلون شیرینگ اشاره کرد.بنابراین شما می توانید تصویر مورد نظر را در رنگ دلخواه بر روی این پلاستیک چاپ کنید و با سفارش چاپ نایلون شیرینگ به مراکز ارائه دهنده خدمات تولید و چاپ نایلون، از آن بهره مند شوید.دریا لاستیک یکی از مراکز تولید کننده و فروش نایلون های بسته بندی از جمله نایلون شیرینگ می باشد. این مرکز معتبر سال ها در زمینه عرضه نایلون های بسته بندی فعالیت داشته و این نایلون ها را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به دست مشتریان می‌رساند. برای چاپ نایلون شیرینگ می توان انواع تصاویر ،لوگو ،متن و غیره را بر روی نایلون ها به چاپ رساند و همچنین قیمت چاپ نایلون شیرینگ بسیار مناسب بوده و با توجه به تعداد رنگ در چاپ نایلون شیرینگ و تعداد نایلون ها محاسبه می شود.

فروش نایلون شیرینگ با قیمت ارزان

دریا پلاستیک با توجه به عرضه مستقیم محصولاتش از جمله نایلون شیرینگ قیمت گذاری بسیار مناسبی را برای آن انجام داده و می تواند نایلون شیرینگ ارزان قیمت را به دست شما برساند. به دلیل اینکه نایلون شیرینگ کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد ، برای بسته بندی و عایق کردن کالا در برابر آلودگی و رطوبت استفاده می شود.

استفاده از نایلون شیرینگ به این صورت است که ورقه ای از نایلون بر روی محصولات کشیده شده و سپس حرارت با استفاده از شیوه های دستی و یا ماشینی اعمال شده و نایلون به فرم محصول موردنظر در آمده و سپس بعد از خنک شدن استحکام اولیه خود را دارد. از نایلون شیرینگ در بخش بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی انواع کاشی و سرامیک ، بسته بندی مواد بهداشتی، بسته بندی پشم شیشه، سنگ نمای ساختمان ، قطعات‌خودرو ، بطری ها و غیره استفاده می شود. جهت سفارش انواع نایلون ها به سایت دیوار دکور مراجعه نموده و سفارش انواع محصولات را انجام دهید.

ناییلون شیرینگ

خرید اینترنتی نایلون شیرینگ

نایلون ها در صنعت بسته بندی به دلیل مزیت های بسیار زیادی که دارند مورد استفاده قرار گرفته و استفاده از آنها روز به روز افزایش می یابد.یکی از نایلون های رایج و پرکاربرد در بخش بسته بندی، نایلون شیرینگ است که پوشش بسیار خوبی را برای محصولات ایجاد می‌کند. نایلون شیرینگ با توجه به مقاومت بالایی که دارد در برابر ضربه و آسیب های محیطی می تواند از محصولات محافظت کند.همچنین این نایلون خاصیت جمع شوندگی در برابر حرارت را دارد و بدین ترتیب می توان بسته بندی وکیوم و کم حجمی را با استفاده از آن ایجاد کرد. فروش نایلون شیرینگ به صورت رولی بوده و برای خرید اینترنتی نایلون شیرینگ می توانید به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید و آن را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.خرید اینترنتی نایلون شیرینگ مناسب برای مشتریان در سراسر کشور بوده و افراد به راحتی و با اطمینان کامل می توانند خرید خود را از مرکز معتبر دریا پلاستیک انجام دهند. تولیدکنندگان همواره به دنبال بسته‌بندی برای محصولاتشان هستند که این بسته بندی از نظر اقتصادی به صرفه باشد و کارایی مناسبی را برای محافظت از محصولات داشته باشد و حمل و نقل آن به آسانی انجام پذیرد بنابراین نایلون شیرینگ توانسته ویژگی‌های یک بسته‌بندی خوب را برای تولید کنندگان داشته باشد و با توجه به قیمت بسیار مناسب این نایلون از آن برای بسته بندی انواع محصولات استفاده می شود همچنین بسته بندی با نایلون شیرینگ کمترین حجم را داشته و در نتیجه حمل و نقل این بسته بندی نیز به راحتی انجام میگیرد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها