رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571283

چندسال است میگوییم دیرکرد حرام است اما اجرایی نمیشود!/مردم را دریابید؛ همه مسایل را به مردم بگویید

ساعت24- آیت الله نوری همدانی با اشاره به سفرهای استانی نمایندگان و رئیس جمهور بیان کرد: سفرهای استانی و با مردم بودن بسیار مهم است و با تواضع با مردم حرف بزنید اگر عذری دارید با مردم در میان بگذارید.

html>

آیت الله نوری همدانی امروز در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما در یک نظام اسلامی به اشکال مختلف خدمت می‌کنیم.

وی افزود: اصل نظام و هر جامعه ای، مردم هستند و پیامبران الهی و ادیان مختلف به مردم توجه داشتند.

این مرجع تقلید بیان کرد: انسان موجودی اجتماعی است، مردم در زندگی نقش مهمی در رندگی خودشان و دیگران دارند و اسلام نیز دینی اجتماعی است.

وی تصریح کرد: هر کس هر اندازه می‌تواند به مردم خدمت کند که این ادامه راه پیامبران اسلام است.

آیت الله نوری همدانی یادآورشد: در زمان پادشاهان تمام زحمات را مردم می‌کشیدند و کاخ ها برای پادشاهان ساخته می‌شد و به مردم هیچ توجهی نمیشد، اما امروزه نباید اینگونه باشد و مردم باید مورد توجه باشند. انبیا و اولیا امدند تا خدمات مردم و اهمیت وجود آنها را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: فرمایشات حضرت علی و نهج البلاغه را در اتاق کار خود داشته باشید و آن ها را سر لوحه کار خود کنید.

این مرجع تقلید با اشاره به سفرهای استانی نمایندگان و رئیس جمهور بیان کرد: سفرهای استانی و با مردم بودن بسیار مهم است و با تواضع با مردم حرف بزنید اگر عذری دارید با مردم در میان بگذارید.

توجه به مردم امروزه باید بیش از این باشد.

وی یادآورشد: نباید فقط قانون وضع کرد بلکه باید به دنبال آن بود و قانون را اجرا کرد. مثلا چند سال است که می‌گوییم دیرکرد حرام است و می‌گویند که در قانون تصویب شده اما متاسفانه کار اجرایی در این زمینه نمیبینیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها