رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571382

تمجید رانگنیک از یونایتد و رونالدو در اولین نشست خبری خود

ساعت 24-سرمربی منچستریونایتد در اولین نشست خبری خود از کیفیت فنی تیمش و کریستیانو رونالدو تمجید کرد.

html>

به نقل از دیلی میرور، رالف رانگنیک صبح جمعه به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد معرفی شد. این مربی ۶۳ ساله در اکنفرانس مطبوعاتی‌اش در مورد اهداف فصل، نقل و انتقالات احتمالی و آینده خود پس از فصل صحبت کرد. او مشتاقانه منتظر همکاری با کریستیانو رونالدو است.

او قرار است منچستریونایتد را به مسیر خود بازگرداند: رالف رانگنیک صبح جمعه به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید یونایتد معرفی شد. این آلمانی باید تا پایان فصل "شیاطین سرخ" را تمرین دهد.

او گفت: من واقعا مشتاقانه منتظر چند روز، هفته و ماه آینده هستم. وقتی باشگاهی مانند منچستریونایتد از شما می‌پرسد، واضح است که نمی‌توانید نه بگویید. وظیفه اصلی من ایجاد تعادل بیش‌تر در تیم است. رویکرد این است که این بازیکنان استثنایی را مجبور کنیم که توپ را از دروازه خود دور کنند. ما می‌خواهیم موفق‌ترین فصلی را که می‌توانیم داشته باشیم. باید واقع بین باشیم: شکاف بین ۳ تیم برتر زیاد است.

رنگنیک در انگلیس به عنوان پدر ضدپرسینگ نیز شناخته می‌شود. هواداران انتظار زیادی دارند که یونایتد بالاخره در هفته‌های آینده دوباره فوتبال تهاجمی را به نمایش بگذارد. او در ادامه گفت: تیم کیفیت زیادی دارد؛ بازیکنان جوان با استعدادهای بزرگ داریم. مخصوصاً وقتی صحبت از حمله به میان می‌آید تیم خوبی هستیم. ما آن‌قدر بازیکنان برتر در خط حمله داریم که حتی لازم نیست در مورد تقویت‌ تیم صحبت کنیم.

بزرگترین چهره تیم جدید رانگنیک بدون شک کریستیانو رونالدو فوق ستاره است. رانگنیک هیچ ترسی از تماس با این بازیکن ندارد. در همین رابطه سرمربی آلمانی گفت: شما همیشه باید سبک خود را با بازیکنان تطبیق دهید و دیدن کریستیانو دیروز باور نکردنی بود. من هرگز بازیکن ۳۶ ساله‌ای را ندیده بودم که این‌قدر آماده باشد. اما این فقط به کریستیانو مربوط نمی‌شود. بلکه همه درگیر تیم هستند. و چیزی که دیروز از کریستیانو دیدم، او برای آن آماده است. راستش را بخواهید، ما در مورد اتفاقاتی که قرار است در آن رخ دهد صحبت نکرده‌ایم. ما فقط در مورد وضعیت فعلی و این که چگونه می‌توانیم با هم کار کنیم، صحبت کرده‌ایم. شاید اگر همه چیز خوب پیش برود، همان توصیه‌ای را که دو بار در لایپزیگ کردم، انجام دهم: این که ادامه همکاری با من به عنوان مربی ایده خوبی خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها